Bizar eigenlijk, we zijn allemaal rond de zelfde datum uitgerekend en Dior jij hebt nu al een kleine van ruim een maand en bij de laatsten kan het nog bijna drie weken duren...
mijkeltje: Oh wat spannend...ik help je puffen vanaf hier! Chiquita: Nog heel even en dan gaat het dus voor jou ook beginnen. Ik hoop dat de kleine zich nog vanzelf aandient en anders suc6 met de inleiding!! Runner: Voor jou is het dus ook begonnen!! Hopelijk heb je morgen de kleine beeb in je armen en heb je een voorspoedige bevalling! elmo: 1 cm is toch maar al mooi het begin. Ben erg benieuwd wat er anders wordt afgesproken qua inleiding! Hier: vandaag beginnen de antibiotica en onst.remmers eindelijk te werken. Getsie, wat was ik naar en benauwd. Moet nu nog wel veel hoesten, benauwd, heb nog steeds een piep in mijn longen en ben mijn stem totaal kwijt...dus nog ff wachten met bevallen en dan kan ik er ook weer tegen aan! Iedereen bedankt voor de beterschapswensen. En iedereen een prettige ontsluiting toegewenst!! hihi... x
Hier nog niets. Wel moeite met in slaap vallen. De baby was er druk en ik had steken van onder. En ook manlief was onrustig (die begint nu ook zenuwachtig te worden). Wel nog harde buiken nog. Zo meteen weer een afspraak bij de verloskundige. @Dior: succes bij het CB @Noname: fijn dat de antibiotica en onst.remmers werken. Jij zult je flink beroerd hebben gevoeld @Anneke: idd bizar dat er zoveel tijd tussen de bevallingen zit. Morgen ben ik uitgerekend, dus nog twee weken maar....
Hallo lieverds! Gisteren ben ik bevallen van 'n pracht van 'n dochter. De bevalling ging goed, daarna werd 't nog even spectaculair... Ik zal later meer vertellen, ga nu weer even op de bank zitten!
Jammer....nog geen nieuws van nieuwe baby's! Ben erg benieuwd hoe het met alle 'barenden' gaat! Hier alles rustig...Morgen weer naar de gyn,maar verwacht niet dat zij al iets gaat doen, ben tenslotte zaterdag pas 40 weken... We zien het wel, ben het af en toe alleen wel helemaal zat! Nouja jullie weten wel hoe het voelt. Tot later en jullie allemaal succes. Volgende keer reageer ik weer even meer. doei! X
JAAAAAAAHHHHH!!!! Babynieuws!! Mijkeltje en gezin, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! Ben zeer benieuwd hoe het allemaal is gegaan,maar ga eerst maar even heerlijk genieten van jullie dochter! X
@annekevdz Ja raar hoe het kan lopen he, zo is de natuur. @noname Gelukkig beginnen de medicijnen nu te werken, nogmaals veel beterschap. @Pelikaantje Succes bij de VK. @Juttel Zaterdag pas 40 weken AL 40 weken bedoel je zeker @Mijkeltje GEFELICITEERD met jullie DOCHTERTJE Ben benieuwd naar de eerste foto's en je bevallingsverhaal. @All Alles goed met Dex lag iets onder het gemiddelde kwa groei, maar hij doet het superrr dus geen zorgen. lengte nu 51.5 cm (was 46) Gewicht 3720 (was 2720) hoofdomtrek 34.9 geen idee waar dat voor is ??? Ga Dex nu even voeden.
Wauw Mijkeltje.. dus toch nog... gefeliciteerd meid met je dochter. Lekker bijkomen nu en genieten.. de verhalen komen vanzelf wel. Vanmorgen weer bij de vk geweest... de kleine heeft het lekker naar zijn of haar zin in mijn buik, die komt voorlopig nog niet. En meepuffen doe ik al automatisch. Als ik alleen mijn laarzen al aandoe ben ik buiten adem... hihi... Ach.. één troost, over drie weken is die kleine hier sowieso.... bah.. wat duurt dat nog lang
@mijkeltje: gefeliciteerd met jullie dochter!!! ik ben benieuwd naar de naam en het verhaal! kom later weer even lezen
Mijkeltje van harte gefeliciteerd, wat super zeg!!! Natuurlijk ben ik ook erg benieuwd naar je verhaal, maar geniet eerst maar lekker van elkaar! Ik was vanmorgen weer bij de verloskundige en die was erg tevreden over onze kleine meid. Ze groeit goed en zit bijna weer op het gemiddelde. Ze is al erg ver ingedaald en maandag gaan ze me proberen te strippen als ik dan nog niet bevallen ben!
Mijkeltje...gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! En nu aan de beschuit met roze muisjes! Mmmm... xx
Iemand nog iets van Chiquita1 vernomen? En ik mis Mama1984 ook....zou daar ook wat aan de hand zijn misschien? Spannend!!!!!
@mijkeltje Gefeliciteerd met jullie dochtertje. Lekker genieten. @all Jullie hebben nog steeds foto's van me te goed. . Deze staan alleen op mijn andere pc. En kan nu nog steeds alleen op mijn buik achter de laptop liggen. Nog steeds last van de onderkant maar het gaat al beter. De ontsteking is bijna weg. Ook bij de bevalling aardig wat bloed kwijt geraakt (1,5 liter) dus erg snel moe. Ben benieuwd hoe dat met de kerstdagen gaat. Ik hoop dat het bij jullie snel allemaal gaat rommelen. Op naar die ontsluiting.
*****Buddy nieuws van Chiquita1****** s,morgens kreeg ze eerst te horen dat er geen plek voor haar was dat alle kamer is bezet waren. uiteindelijk werd ze gebeld dat ze toch nog vandaag kon komen. ze is ingeleid. en dat het nu allemaal aan de gang is bij haar. ********einde bericht*******
********buddy nieuws********** chiq is bevallen van een kern gezonde zoontje. hij heet Qyano Giovannie. hij weegt 3455 gram. tijd stip van bevalling 15:24 na 30 min weeen! ****einde buddy nieuws************ GEFELICITEERD MOP met de geboortje van jullie zoontje!!!
@chiqita1 Gefeliciteerd met jullie zoontje. @all Heeft iemand die bevallingslijst nog? Ben benieuwd hoe we er voor staan
Mijkeltje: GEFELICITEERD met jullie dochtertje!!! Chiquita: GEFELICITEERD met jullie zoontje Qyano!!!
Kom net thuis van de laatste kerstinkopen en dan zo veel babynieuws! Vanmiddag ook naar verloskundige geweest. De baby is nog meer ingedaald vandaar die druk van onder. Alles is goed. Volgens vk zal het waarschijnlijk niet lang meer duren. Daarna naar winkelcentrum geweest. Was wel vermoeiend met al die drukte. Maar wel lekker om er even uit te zijn.
@mamma van vier Ik hoop voor je dat je geen 3 wk meer hoeft te wachten. @annekevdz Maandag dat schiet op, ben benieuwd of het ook nodig is. @Juttel Wie weet en ik ben ook nieuwschierig naar runner, maar dat de verse mama's maar eerst even bijkomen. @Sanka 1,5 liter is heel veel meid, als je moe bent met de kerst moet iedereen er maar begrip voor hebben en rust jij lekker uit! @chiquita GEFELICITEERD MET JE ZOONtje wat een mooi aparte naam. Hoe voelt mama zich na deze sneltrein bevalling? Rust maar eerst lekker goed uit voor je komt schrijven. Gaat goed hier dames heerlijk wie volgt
Ja Sanka, dat vroeg ik mij ook stiekem af, of er een bevallinglijst is. Het gaat nu wel heel hard. Chiquita: van harte meid.... Eindelijk mag je je zoon vasthouden en knuffelen. Fijn dat het allemaal vlot verlopen is. En Dior: ik hoop ook geen 3 weken. Zelf vind ik 4 januari een hele mooie datum... nu hopen dat deze uk wil luisteren.