Ik ben gisteravond om 19.07 bevallen van een gezond zoontje genaamt Jonathan! Alleen het laatste kwartiertje vond ik pittig. Jonathan weegt 4000gram en doet het super goed!
Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - 04-12-2009 bevallen van Kyran 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - 11-11-2009 bevallen van Glenn 18 dec - Runner - 2e kindje - 22-12-2009 bevallen van Jonathan 19 dec - geriannes - 3e kindje - 07-12-2009 bevallen van Susanne 20 dec - Mijkeltje- 2e kindje - 23-12-2009 bevallen van een dochter 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: ( stuur maar een PB) 21 dec - Annekevdz - 1e kindje - geslacht: ? 22 dec - Dior - 1e kindje - 22-11-2009 bevallen van Dex 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 24 dec - Pelikaantje - 1e kindje - geslacht: meisje 25 dec - Sanka - 1e kindje - geslacht: jongen 26 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? verrassing 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ? verrassing! 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 30 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - Chiquita1 - 3e kindje - 23-12-2009 bevallen van Qyano 5 jongentjes geboren! 2 meisjes geboren! 10 nog onbekend Heb de lijst even opgezocht en zoveel mogelijk bijgewerkt. Maar vul gerust aan (kopiëren, plakken en bewerken!)
waaw, kersverse mama's runner, chiquita en mijkeltje, hartelijk gefeleciteerd. super gewoon en oh zo fijn!!! ik ben bij vk geweest deze morgen; alles zit nog potdicht maar ze is wel aan het werken om in te dalen. hij zei zelfs nu kan het ook elk moment gebeuren maar ik heb het gevoel dat ze toch nog even gaat blijven zitten. mijn buik is wel lager nu. mijn uitgerekende dag is volgende dinsdag. we zullen zien...afwachten.... nogmaals mijn beste wensen aan allemaal en voor diegenen nog steeds zoals ik, nog veel moed.
WAUW!!!! Wat een babytjes!!! @Chiquita1 GEFELICITEERD, geniet lekker van je gezinnetje!!!Supersnel gegaan zeg! We horen binnenkort je verhaal wel! @Runner, jij ook GEFELICITEERD met je zoon, je hebt het achter de rug, heerlijk genieten nu!! Enneh...'verse' moeders, we willen graag foto's zien!!!!
@runner: gefeliciteerd met jullie zoontje Jonathan! wat een mooi rond gewicht.. ik ben benieuwd hoe het is gegaan.. geniet er van!!
Nog een baby! wat geweldig, nu gaat het echt snel. Runner: gefeliciteerd met jullie zoon Jonathan!!! Geniet ervan.
Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - 04-12-2009 bevallen van Kyran 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - 11-11-2009 bevallen van Glenn 18 dec - Runner - 2e kindje - 22-12-2009 bevallen van Jonathan 19 dec - geriannes - 3e kindje - 07-12-2009 bevallen van Susanne 20 dec - Mijkeltje- 2e kindje - 22-12-2009 bevallen van Hanne 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: ( stuur maar een PB) 21 dec - Annekevdz - 1e kindje - geslacht: ? 22 dec - Dior - 1e kindje - 22-11-2009 bevallen van Dex 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 24 dec - Pelikaantje - 1e kindje - geslacht: meisje 25 dec - Sanka - 1e kindje - geslacht: jongen 26 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? verrassing 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ? verrassing! 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 30 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - Chiquita1 - 3e kindje - 23-12-2009 bevallen van Qyano 5 jongentjes geboren! 2 meisjes geboren! 10 nog onbekend Heb de lijst even opgezocht en zoveel mogelijk bijgewerkt. Maar vul gerust aan (kopiëren, plakken en bewerken!)
't Gaat goed... 't Was 'n snelle bevalling, in 5 en een half uur was 't gepiept, waarvan 6 min persen. Wel heftige weeën gehad... Alleen kreeg ik naderhand een fluxus, waardoor ik alsnog naar 't ziekenhuis moest. Geen probleem, ware 't niet dat wij tweehoog wonen, zonder lift en ik dus écht niet kon lopen... Gevolg: van 't balkon getakeld met 'n hoogwerker, jawel!! Alle buren dodelijk nieuwsgierig natuurlijk en mij maakte 't allemaal geen drol uit! Ik vond 't me daar een avontuur,haha! In 't ziekenhuis heb ik medicijnen gehad (ik had al 'n infuus thuis gekregen) en moest ik 'n nachtje blijven. Toon en Hanne waren natuurlijk ook bij me. De volgende morgen mochten we weer naar huis, gelukkig en daar lopen we nu een beetje verdwaasd rond, zeg maar... Noah vindt 'r kleine zus helemaal geweldig en is d'r draai aan 't vinden in haar rol van 'grote zus'. En Hanne doet 't ook erg goed. Ze is erg tevreden, drinkt 'r flesjes goed leeg en zit lekker in d'r velletje...
@Mijkeltje, wow wat een verhaal...Heb zoiets al eens vaker gehoord dat de brandweer er bij moest komen. Gelukkig kon je er op dat moment zelf wel om lachen! Maar de bevalling zelf is je dus wel meegevallen? Fijn dat je je nu goed voelt, rustig aan hoor met zoveel bloedverlies! Leuk dat Noah zich al gelijk de grote zus voelt! Lekker genieten en uitrusten!
Hoi Hoi allemaal Hier ook een SUPER trotse mama Ik ben Dinsdag (22-12-'09) bevallen van onze prachtige DOCHTER !!!!! Alles gaat prima, we zijn gisteren middag weer thuis gekomen. Ik ben ingeleid... (maar wel zonder weeen opwekkers) .. Het is super snel gegaan en ons meisje was met 1 perswee al geboren. Het verhaal vertel ik binnenkort nog.. We zijn zo gelukkig en trots .... Haar broers vinden haar geweldig en willen niets liever dan bij haar zijn en kusjes geven.
Zo ik lees even een beetje terug en zie dat er ineens heel veel kleine babytjes zijn geboren ! GEFELICITEERD ALLEMAAL EN LEKKER GENIETEN!
Jeetje wat gaat het ineens snel!!! Runner, Chiquita en Mama1984: van harte gefeliciteerd met jullie zoons en dochter. Geweldig hoor! Mijkeltje: jou had ik al gefeliciteerd, maar heb net ook erg vertederd naar je foto gekeken en vol plezier je verhaal gelezen, fantastisch. Hier zoals inmiddels gebruikelijk geen nieuws. Voor de bevallingslijst: ik krijg in ieder geval een dochter. En laten we hopen snel. Zit inmiddels op 40+3!
Goedemorgen Ja ben weer met dikke buik wakker geworden. @Mama1984, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! Leuk na 2 jongens nu een meid! Lekker genieten! We zijn natuurlijk benieuwd naar je verhaal! @Mijkeltje, oooooohhhh wat mooi!! IK WIL OOK!!! @Annekevdz, zal het even veranderen op de lijst. Ooh wat leuk al die babytjes...ben bang dat ik de laatste ga worden. Van de niet bevallen dames is niet iedereen meer zo actief aanwezig hier geloof ik. Of zouden ook zij inmiddels zijn bevallen? Vanmiddag naar de gyn. (half 2), ben erg benieuwd wat ze zeggen! Ik meld me eind van de middag wel weer even. Fijne dag!
Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - 04-12-2009 bevallen van Kyran 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - 11-11-2009 bevallen van Glenn 18 dec - Runner - 2e kindje - 22-12-2009 bevallen van Jonathan 19 dec - geriannes - 3e kindje - 07-12-2009 bevallen van Susanne 20 dec - Mijkeltje- 2e kindje - 22-12-2009 bevallen van Hanne 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: ( stuur maar een PB) 21 dec - Annekevdz - 1e kindje - geslacht: dochter 22 dec - Dior - 1e kindje - 22-11-2009 bevallen van Dex 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 24 dec - Pelikaantje - 1e kindje - geslacht: meisje 25 dec - Sanka - 1e kindje - geslacht: jongen 26 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? verrassing 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ? verrassing! 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - 22-12-2009 bevallen van een dochter 30 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - Chiquita1 - 3e kindje - 23-12-2009 bevallen van Qyano 5 jongentjes geboren! 3 meisjes geboren! 9 nog onbekend Heb de lijst even opgezocht en zoveel mogelijk bijgewerkt. Maar vul gerust aan (kopiëren, plakken en bewerken!)
Goedemorgen dames, Wat een baby´s allemaal. Fantastisch!!! Ik heb alleen het idee dat ik straks helemaal in mijn eentje moet gaan bevallen van mijn dochter (tja..is dat er ook gelijk maar uit). De jongens en meiden even in evenwicht houden Alle mamma´s gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst (en alle pappa´s ook natuurlijk). Ik geniet van jullie verhalen en foto´s. Even een vraagje tussen door.. wat is een fluxus? Fijne dag.. en de gene die vandaag gaan bevallen heel veel sterkte!!!!