@mijkeltje: jemig wat een avontuur zeg haha en wat een mooi naam! en wat een prachtige foto zeg! @mama1984: gefeliciteerd met jullie dochter! wat leuk zeg een dochter na 2 jongens.. had al steeds het idee dat het een meisje was.. lekker genieten he! fotoooooo's
@Mijkeltje: wat een mooie foto en wat een avontuur met die hoogwerker. @mamavanvier: misschien doe ik wel met je mee Hier nog steeds niets, het is wel aan het rommelen. @Juttel: succes bij de gyn. @Annekevdz: jij ook nog steeds aan het wachten. Misschien wordt het wel een kerstkindje! Vandaag 40 weken!!!
@Pelikaantje: zullen we dan samen ons best doen er kerstkindjes uit te persen? Ik heb wel echt het gevoel dat het nu heel snel moet komen. En ik wil ook liever niet wachten tot het strippen van maandag. Bovendien is het ook zo jammer, want als het dan lukt, dan is ze jarig op de verjaardag van haar opa Hendrik Jan. Ik zei tegen Frank dat we haar dan ook naar zijn vader moeten noemen: Hendrika Jantina... hij is iets minder enthousiast...
@Annekevdz: Wat jammer dat je man niet zo enthousiast is over die naam.... Laten we maar voor een kerstkindje gaan dan! Ben wel heel onrustig en manlief ook. En mijn moeder belt ook steeds....of er al iets gaande is. Maar nog niets hoor
nou zag t nieuws al staan maar wilde mama1984, mijkeltje en runner ook feliciteren met hun mooie zoons en dochter bevalling ging super snel in 24 min.. lees hieronder.. verder gaat alles goed.. qyano is alleen wat misselijk nog van de bevalling maar gaat steeds beter hij is een lekker mannetje en liet ons zelfs goed slapen vannacht ( ookal deden wij dat niet waren zo bezorgd om de misselijkheid maar kon volgens de kraamhulp geen kwaad) was om 14 uur in het zh en om 19 uur kon ik met kind naar huis 14.15 zijn de vliezen gebroken en rond 15 uur begonnen de weeen.. na 24 een weeen storm te hebben gehad vaak nog geen 10 sec ertussen en 3 keer persen is QYANO GIOVANNI geboren.. hij woog 3455 gram en 51cm... heb maar 1 klein hechtingje nu gan we weer lekker van m genieten.hij houd erg van knuffelen kraamhulp is trouwens super leuk
waaw, allemaal hartelijk gefeliciteerd. geniet er met volle teugen van! ik wordt al een paar nachten kletsnat wakker. heel mijn t-shirt is doorweekt en moet ik 2 keer veranderen. veronderstel dat dit de hormonen zijn. ben ook sneller geirriteerd (leuk voor mijn man ;0). ook heb ik pijn aan mijn slokdarm sinds gisteren en voel me wat misselijk. voor de rest vk zei gisteren dat ze nog niet is ingedaald....afwachten...ga even rusten nu. fijne kerst allemaal!
mama1984: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Een fluxus is overigens meer dan een liter bloedverlies, binnen 24 uur. (Maar meestal verlies je bij 'n fluxus die hoeveelheid bloed binnen twee uur.)
Update van het bezoekje aan de gyn. Eerst een CTG gemaakt, nadat we uk wakker gemaakt hadden, werd alles goedgekeurd. Ook mijn controles waren prima. Daarna heeft ze gekeken of uk al is ingedaald, maar helaas, ook nog geen ontsluiting of verweekte bbm, dus nog weinig actie hier. Zal eerst meer harde buiken moeten hebben voor uk gaat indalen...Dus kom maar op! Ze laten je hier maximaal 10 dagen doorlopen na de uitgerekende datum, dus voor mij nog maximaal 12 dagen te gaan vanaf vandaag. Maar ook kregen we het idee dat als ik het na 7 dagen aangeef het zat te zijn, dat ze dan al wel actie gaan ondernemen. Nouja, we wachten maar af, het kan natuurlijk alsnog zo beginnen. Maar krijg het idee de laatste te zijn hier, die gaat bevallen....We zullen zien. Zijn jullie weer even op de hoogte! Fijne kerstdagen allemaal, lekker genieten van jullie beebs of natuurlijk nog even van de dikke buik! X
@Juttel: volgens mij hebben we allemaal dat gevoel, tenminste degenen die nog niet bevallen zijn, dat we de laatste zullen zijn die bevalt. Voordeel is dat dat maar één persoon ook daadwerkelijk kan overkomen. Maar voor jou vandaag D-day, wie weet hoor je bij de 4% die ook daadwerkelijk op de uitgerekende datum bevalt. @all: waardeloze nacht gehad, veel harde buiken, geen goede houding kunnen vinden, veel te warm, weer wakker geworden met hoofdpijn. Bah! Zo maar even lekker proberen te ontspannen, anders wordt dit echt een eerste kerstdag van niets! Hoop maar dat jullie een betere nacht hebben gedraaid. Voor degenen die de eerste kerst met nieuw gezinslid meemaken: geniet er lekker van! En voor iedereen die net als wij nog op hete kolen zit: probeer er ook van te genieten! liefs, Anneke
Runner en Chiquita: gefeliciteerd met Jonathan en Qyano! Mama1984: gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! Mijkeltje: Wat een verhaal met die hoogwerker..... En wat een prachtige foto! Hier nog steeds ziek maar gaat wel iets beter. Toch hoop ik dat de kleine nog even blijft zitten. Gisteren bij de VK geweest en beeb is nu vast ingedaald, maar goed dat zegt verder niks. AS maandag moet ik naar de gyn. voor een groeiecho en evt inleiden want als ik nu ga bevallen moet ik aan het zuurstof. Iedereen in ieder geval een hele fijne kerst gewenst...met of zonder klein wondertje in haar armen!! xx
Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - 04-12-2009 bevallen van Kyran 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - 11-11-2009 bevallen van Glenn 18 dec - Runner - 2e kindje - 22-12-2009 bevallen van Jonathan 19 dec - geriannes - 3e kindje - 07-12-2009 bevallen van Susanne 20 dec - Mijkeltje- 2e kindje - 22-12-2009 bevallen van Hanne 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: ( stuur maar een PB) 21 dec - Annekevdz - 1e kindje - geslacht: ? 22 dec - Dior - 1e kindje - 22-11-2009 bevallen van Dex 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 24 dec - Pelikaantje - 1e kindje - geslacht: meisje 25 dec - Sanka - 1e kindje - geslacht: 15-12-2009 bevallen van Luuk 26 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? verrassing 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ? verrassing! 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 30 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - Chiquita1 - 3e kindje - 23-12-2009 bevallen van Qyano 6 jongentjes geboren! 2 meisjes geboren! 10 nog onbekend Heb de lijst even opgezocht en zoveel mogelijk bijgewerkt. Maar vul gerust aan (kopiëren, plakken en bewerken!)
Het gaat met Luuk allemaal erg goed. Hij zat al snel weer boven zijn geboorte gewicht, nadat de bv goed op gang was. Ik heb helaas nog steeds last van mijn ontsteking, en ben erg moe van het vele bloedverlies. Merk nu ook dat een bevalling niet niks is en echt een aardige stap terug moet doen wat ik erg moeilijk vind. We genieten hier erg van ons mannetje. Hij huilt eigenlijk nooit, alleen als hij in zijn nakie ligt om gewassen te worden. Maar ja wie vind dat wel fijn hahaha Voor iedereen die nog moet bevallen heel veel sucses. Voor alle nieuwe mama's lekker genieten. Oh ja, Natuurlijk allemaal hele fijne feestdagen en een goed 2010!
@sanka: wat fijn dat luuk het allemaal zo goed doet! kyran zat ook al snel weer op zijn geboortegewicht en dat allemaal door onze melk.. heerlijk toch! jammer dat je nog zo'n last hebt zeg en idd het is mischien moeilijk maar je moet toch goed naar je lichaam luisteren.. sterkte er mee ik zal eens kijken naar een wat recentere foto! hij groeit volgens mij heel goed.. vandaag maakte hij voor het eerst bewust geluidjes.. we hadden even een gesprekje onderling echt zo lief! en mijn man zei dat hij vanmorgen 2x naar hem lachte.. helaas heb ik dat zelf nog niet gezien..