late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Sanka en Miss Flower:

Wat een schatjes!!! Echt super leuke foto's..

Hier: Vandaag weer een mindere dag, kreeg weer verhoging en wordt ook weer benauwder. Als het morgen nog zo is ga ik even langs de HA post want mag na 5 dagen antibiotica toch wel een duidelijke verbetering gaan zien. Heb dus ook kans dat het uiteindelijk de mex.griep is. En nog iets...mijn man werd vandaag ziek en ligt nu met 40C koorts op bed!!! Hij is erg ziek en heeft net als ik zo'n nare hoest. Nu hoop ik helemaal dat de kleine blijft zitten want moet er niet aan denken om zonder hem te bevallen!!

x

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Noname: het klinkt inderdaad wel mexicaans, wat ontzettend vervelend voor jullie. Ik hoop dat je baby nog eventjes blijft zitten totdat jij en je man je allebei weer beter voelen. Heel veel beterschap!

@Sanka: wat een super mooi mannetje is jouw kleine Luuk. Je ziet ook echt al dat het een kereltje is en hij kijkt ook zo lief en tevreden. Super!

@MissFlower: Kyran wordt gewoon al groot!!! Maar ook hij is echt een heel mooi mannetje!

3. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Miss Flower en Sanka: wat een mooie foto's! En fijn dat het goed gaat met Luuk en Kyran. Geniet er maar lekker van.

@noname: Sterkte voor jou en je man! Ik hoop dat het snel beter met jullie gaat en dat de baby nog even blijft zitten. BETERSCHAP

@Annekevdz: ook nog steeds aan het wachten? Al voortekenen?

Hier nog steeds niets. Wel veel harde buiken. De kleine heeft het waarschijnlijk nog naar haar zin in mama's buikje :p

Fijne tweede kerstdag allemaal.

4. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Ja!!! Eindelijk 40 weken, nog maximaal 10 dagen te gaan!!! Alles nog steeds rustig hier,dus maar weer afwachten. Een kerstkindje zal het in ieder geval niet worden. Tenminste... ;) You never know!

@MissFlower,Mooi mannetje hoor!!Lekker van em genieten! Heerlijk dat Kyran zo goed groeit van je melk! Mag je trots op zijn! Nog even en dan doen wij ook mee met het babypraat.
    @Sanka,ook al zo'n mooie foto! Hoop dat je snel weer gewoon kunt zitten!
    @Pelikaantje, dus je zit ook nog op wacht, haha. Het rommelt dus al wel bij jou!
    @Noname, beterschap, wat balen zeg! Hoop dat jullie beide snel opknappen!
    @Annekevdz, dus ook alles nog rustig?

Fijne kerst nog!

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hallo dames! Hoe gaat 't ermee?? Nog nieuwe baby's erbij? Ik ga zo even teruglezen...

Hier gaat alles goed. Hanne is 'n tevreden baby, maar ze heeft de afgelopen twee nachten behoorlijk gespookt. Ze is een beetje het weggetje kwijt, maar ach, ook dat hoort erbij...

Voor de liefhebbers heb ik twee leuke linkjes:
    Mijn bevallingsverhaal
    En de variant van de brandweer. :D

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hey ladies,

Net als bij Juttel en bij Pelikaantje ook bij mij weinig actie! Tuurlijk, wel harde buiken, slechte nachten en onrust. Maar ik vind het ook zo moeilijk om niet te focussen op wanneer ze nou gaat komen! Ik verwacht niet dat ze vandaag of morgen uit zichzelf gaat komen, dus ik hoop maar dat het strippen maandag aan zal slaan. Ach ja, we zien het wel. Vandaag in ieder geval een rustig dagje, dus ontspannen ben ik in ieder geval wel!

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Nu dacht ik vanmorgen toch echt dat het door zou gaan. Al vanaf een uurtje of drie om de ongeveer zeven minuten heftige buikpijn in mijn hele buik. Duurt ongeveer dertig seconden. En dan verlies ik ook nog eens wat bruin vocht. Dus om half acht toch maar de verloskundige gebeld.

Het bruine vocht is waarschijnlijk een beetje bloed door het verweken van de baarmoederhals. Bel maar weer als je een paar uur lang om de vijf minuten een minuut lang een wee hebt...

Oftewel: dit kan nog wel even duren, je had nog niet hoeven bellen!

8. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Anneke, Juttel en Pelikaantje.... alles nog rustig??

Hier: man is weer beter maar met mij ging het minder. Ik kom net van de HA en heb nu echt een longontsteking. Vorige kuur is dus niet aangeslagen en heb nu een zwaardere kuur gekregen. Dit mag wel met de zwangerschap maar niet met de bv dus de kleine moet nu wel even blijven zitten!!! Morgen naar de gynacoloog en ben benieuwd wat hij zegt.

x

9. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Yep....alles nog rustig helaas. Op zich houd ik het nog wel even vol, maar aan de andere kant krijg ik steeds meer klachten... Hebben jullie ook last van tintelende vingers/handen en steeds minder kracht er in? Komt van het vocht vasthouden, maar wordt er 's nachts zelfs wakker van. En ik ben al zo vaak wakker 's nachts... Verder heb ik ook al weken last van een verstopte neus, maar wordt er nu ook af en toe benauwd bij omdat uk nog zo hoog zit... Kortom,mijn lichaam begint echt aan te geven het zat te zijn! En mn buik wordt zo zwaar!!!Hahaha, tja uk groeit wel lekker door, ben benieuwd naar het geboortegewicht...:(
    @Noname, goh een longontsteking...balen man, hoop dat deze medicatie snel aanslaat. De beeb blijft vast nog wel even zitten, daar zorgtde natuur hopelijk wel voor. Wel fijn dat je man zich weer beter voelt, kan ie je in ieder geval verzorgen!
    @Annekevdz, er is bij jou in ieder geval wat aan de gang!! Ben benieuwd of het door gaat zetten! Succes!
    @Mijkeltje, leuk die verhalen en fijn dat jullie zo lekker aan het genieten zijn! Heeft Hanne vannacht een beetje beter doorgeslapen?
    @de andere mama's, hoe gaat het met jullie??EN natuurlijk met de babys? Allemaal al een beetje een ritme gevonden?

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo Dames,

Hier gaat alles helemaal geweldig onze Luuk doet het zo goed. Drinkt goed aan de borst, moet hem soms zelfs wakker maken om te eten. Huilt eigenlijk nooit. Slaapt overal doorheen. We mogen echt in onze handjes klappen.

Met mijn onderkant gaat het ook al wat beter. Kan al wat langer zitten. Wat een ellende is dat zeg last van je onderkant. :(

@all
    Iedereen een heerlijke kerst gehad?

@nomane
    Wat ontzettend vervelend zeg. Hoop dat deze kuur wel aanslaat.

@annekevdz
    Wat spannend misschien gaat het nu echt beginnen. En als je twijfeld altijd gewoon de vk bellen. Ook al vinden hun van niet haha.

@mijkeltje
    Wat fijn dat Hanne zo tevreden is. Kun je echt van genieten he?

@Juttel
    Nog steeds alles rustig of toch een kerstkindje? En anders lang kan het nu niet meer gaan duren.

@Pelikaantje
    Voor jou zal het ook niet meer lang duren. Lekker aftellen.

11. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @all: ik zit nu op verzoek van vk met stopwatch bij te houden hoe snel het achter elkaar komt en hoe lang het aanhoudt, varieert tussen 5 en 7 minuten en dan 40 tot 65 seconden... ik hoop ook zo dat het nu door gaat zetten!

12. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemiddag.

zie nog niet iedereen bevallen hier :( hopelijk komt jullie mooie kindje nog dit jaar :)

hier gaat super goed hij is weer aan het aankomen :)hij is echt een engeltje :) we druk met 3 kids maar gelukkig helpen en snappen de andere 2 het goed :)
    hier even spam

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @anneke: ik duim voor je dat het doorzet!

@chiquita: aah wat lief *smelt*

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Anneke: hopelijk zet 't door!!! Zou wel fijn zijn natuurlijk! Het klinkt in elk geval goed. Misschien een malle tip, maar je kunt de weeën wat helpen door je tepels wat te masseren.

@Chiquita: wat 'n lekker droppie!

@Noname: ach gat, daar zit je ook niet op te wachten zeg!!

@sanka: wat fijn dat Luuk 't zo goed doet!!

@hier: hier gaat 't allemaal goed. Hanne heeft 't vannacht goed gedaan. Ik heb deze keer de flesjes maar voor m'n rekening genomen, kon manlief z'n doorwaakte nacht even bijslapen, dus ik was erg blij dat ze tussen de voedingen door gewoon lekker sliep.
    En verder gaat 't met mij ook erg goed. Ik geloof dat de verloskundigen mij 't liefste plat willen leggen, maar zelf voel ik die behoefte totaal niet. Ik rust als mijn lichaam dat aan geeft en doe 't keurig kallempies an...
    Weinig last van m'n hechtingen, bijna geen bloedverlies meer, beetje stuwing en eigenlijk loopt 't allemaal op rolletjes dus!!

15. mamma van vijf

mamma van vijf Actief lid

17 jun 2009
    137
    0
    0
    Ach Anneke, de vk vinden het altijd prettig te weten dat je begonnen bent. Je was te vroeg om te bellen of ze langs willen komen, maar niet omdat je bezig bent hoor! Kunnen ze alvast plannen. Volgende keer bel je anders maar lekker ´s nachts..hihi:D:D

Heel veel sterkte meis... ik wacht in spanning op je...;);)

Hier is alles nog stil. Heb net een chocolade taart gemaakt voor mijn dochter die morgen 8 wordt. Lijkt wel de winkie wonka tonka fabriek hier. Wat een geklieder.:p Vanavond de kamer versieren, tussen de kerst versiering door. Morgen huis vol visite en overmorgen een taart voor mijn zoon maken die woensdag 10 jaar wordt. Mag ik weer lekker kliederen met marsepein. Meer werk, minder rotzooi.:D

Dan pas heb ik tijd voor de bevalling. Moet mijn bed nog op maken alles nog klaar zetten.. maar pas na de 30ste. Hihi.. zal je zien dat dit een dwarsligger is en eerder komt. Heeft ze mooi even pech.. geen tijd nu.

Vraagje.. hoe kan ik hier een foto plaatsen.. via photobucket ofzo????
    Ben zo´n leek wat betreft dit soort dingen.:$

Iedereen heel veel sterkte, vooral Anneke! ;)

ps. Die babyslofjes... die zijn zoooo leuk, heb al twee paar af. Terwijl ik helemaal geen breiwonder ben (was ook wel merkbaar na zeven keer uithalen en opnieuw beginnen...;)). Ben er helemaal verslaafd aan.

16. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @runner Had ik jou nou wel al of niet gefeliciteerd, met je prachtige zoon? Ik heb nog steeds last van dementie, voor de zekerheid GEFELICITEERD met Jonathan

@Mijkeltje Wat een aparte mooie naam Hanne ook al een die je niet vaak hoort. En fluxus dat komt zo weinig voor, wat dacht je ik ga ervoor? Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Wel een spectaculaire bevalling om nooit te vergeten dus. Niet dat je een bevalling snel vergeet maar andere mensen die van jou ook niet. Mooi kindje hoor.

@mama 1984 GEFELICITEERD MET JE DOCHTER

@Sanka Heerlijk mannetje met een grappig pakje ;) ook al veel haar op zijn koppie.Fijn dat het zo goed gaat, en de vermoeidheid ja dat is erg vervelend ik heb er ook last van hoor, en met ons meerdere denk ik.Fijn dat de borstvoeding zo goed gaat, hier nog steeds veel te weinig 10 cc dus moet echt flesje erbij geven

@MissFlower Leuke foto van Kyran

@noname He bah dat klinkt niet goed, hopelijk blijft de uk inderdaad nog even zitten dan.

@Juttel tintelende vingers had ik heel erg tijdens de bevalling zelf

@annekevdz SUCCES hpelijk mogen we gauw jouw bevallingsverhaal lezen.

@chiquita Kan mevoorstellen dat het erg druk is met 2 kids en een kleine baby. Geweldige foto helemaal uitgeteld. Trouwens moet je geen nieuwe banner nemen?

@mamma van vier Alvast een fijne verjaardag voor je dochter gewenst morgen.Wat goed dat jij ook die babyslofjes hebt kunnen maken zo'n brei wonder ben ik helaas niet.

@All Hopelijk mogen dfe andere nog zwangere ook gauw bevallen, behalve noname jij eerst goed beter worden en op krachten komen.
    Hebben jullie fijne kerst gehad?Hier geen gekke dingen gedaan. Dex staat nu op een flesje van 120cc deze krijgt hij ongeveer om de 3.5 uur (is toch goed he?) en s'nachts slaapt hij nu al 2 dg door tot 6.... heerlijk.

17. Gwendo

Gwendo Actief lid

9 jun 2009
    106
    0
    0
    hoi allemaal, ik volg / lees al jullie berichtjes met veel genot maar dan vergeet wie wat schreef dus sorry dat ik geen persoonlijke antwoorden geef aan iedereen.
    ik ben laatste dagen heel moe en heb meer voorweeen. de babe beweegt ook nog veel dus denk dat ze nog steeds niet ingedaald is. mijn uitgerekende datum is dinsdag... als ze er woensdag nog niet is, moet ik weer naar de vk. best allemaal wel heel spannend!! vooral ook wat zenuwslopend omdat ze onze eerste is en we geen flauw idee hebben wat ons te wachten staat...ik hou jullie op de hoogte en ik blijf jullie updates lezen!

18. mamma van vijf

mamma van vijf Actief lid

17 jun 2009
    137
    0
    0
    Hé Gwendo,
    Volgens de banner ben je gelijk met mij uitgerekend, en dat is toch echt pas woensdag. Lekker naar de vk en nog genieten van de rust.

Zorgen dat alles alvast klaar staat, zodat je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken. Batterijen voor je fototoestel (of rolletje), eten voor de dag zelf (macaroni uit de vriezer/ pizza´s) want in koken heb jij geen zin en je man/vriend geen tijd.

En dan gewoon afwachten. Lekker bezig zijn met dingetjes. Stukje wandelen, de babykamer opnieuw bewonderen. Alvast kleertjes voor de kleine uitzoeken wat hij of zij aan moet.

Je herkent de weeën snel genoeg. De vk heeft je allang verteld wanneer je bellen mag, dus ook daarover geen zorgen. De baby komt echt wel.. alleen weet je nog niet wanneer.

Echt, lekker relaxen nu nog. Je krijgt het nog druk genoeg!!!!
    Heel veel sterkte meis!!!

Knuffels, Nathalie

19. Gwendo

Gwendo Actief lid

9 jun 2009
    106
    0
    0
    dankje mama van vier! goede raad en die ga ik opvolgen!!!
    kus

Deel Deze Pagina