late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    He dames,
    na een druk bezet weekje toch weer even een teken van leven van mij.
    Ik ben afgelopen donderdag bij de verloskundige geweest en alles was tiptop in orde. Helaas geen echo gehad (maar ach, die heb ik vorige week nog gehad) Het hartje klopte heel mooi. We moesten wel ff zoeken want frummeltje had zich goed verstopt.
    Vandaag heerlijk Maasrticht in geweest en lekker op terrasje gezeten. Heerlijk genieten dus.

@juttel, feli met je 12 wkn. Nu helemaal gaan genieten van de zwangerschap.
    @nickiee, is zeker even wennen he, als je vroeg moe bent terwijl je normaal een nachtmens bent. Maar wel heerlijk als je goed slaapt. Geniet nog even van je weekend.
    @Missflower, die foto is echt overduidelijk. Een echte vent! Gaaf hoor. Nu kun je lekker gericht spulletjes shoppen, en een naam verzinnen, en strax geboortekaartjes uitzoeken, en kamertje maken, en en en en ........ maar toch denk ik dat wij het niet zillen weten...... Moeilijk.....
    @Dior, bale he, als je vanalles in huis moet doen. Zeker met dit heerlijke weer van vandaag. Ik ben de laatste tijd echt heel lui in het huishouden. hoop (en denk) dat dit strax weer beter gaat.

@iedereen die ik vergeten ben, SORRY

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dannie81: fijn dat alles goed was bij de vk!

@all: ik voel ons beebje!! ik voelde af en toe al iets maar gisteravond lag ik op de bank en voelde dus steeds soort plopjes. En op gegeven moment 3x achter elkaar en toen kon het gewoon niet meer missen. Je twijfelt steeds zo maar het waren me darmen gewoon echt niet. Vandaag voelde ik ook weer wat bewegen vandaag! echt super

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    waar is iedereen?

4. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Ja waar is iedereen? Erg rustig hier hoor, zo ongezellig!!
    Hoe is het met iedereen? Hier steeds beter gelukkig! Ik word alleen helemaal gek van het geplas de hele tijd! haha!
    En...we hebben een box gekocht via MP! Een whitewash met een lade eronder. Echt voor een koopje! Verder al een paar mooie rompertjes gekregen, zo lief! Dus de eerste spulletjes komen nu langzaamaan!
    En vrijdag naar de gyn voor de nekplooimeting (doen ze hier standaard bij iedereen). Spannend, heb wel zin om ons ukkie weer even te bekijken!
    Doei!

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    hier ook super goed.. ukkie laat zich af en toe lichtjes voelen.. vandaag ook schattig setje gescoort.. een creme broekje en blauw vestje en blauw mutsje en nog een shirtje met blauw/groene streepjes.. zo lief!

6. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Even een egoberichtje:
    Gisteren heb ik echt even de schrik van mn leven gehad. Ik moest vroeg op omdat ik moest werken. Toen ik wilde opstaan voelde ik dat ik wat lekte (Ik dacht zelf aan urine, want ik moest heel nodig!!)
    Toen ik op het toilet mn broek uitdeed zag ik tot mn grote schrik bloed!! Jeetje zeg, wat schrok ik.
    Meteen maar de verloskundige gebeld, die niet mij duidelijk maakte dat het best een gesprongen adertje kon zijn, en dat ik me niet druk moest proberen te maken. MAAR DAT DEED IK WEL.
    Het bloeden stopte wel eigenlijk meteen en verder had ik geen klachten. Later die dag maar weer gebeld met de verloskundige omdat ik echt heeeeeel ongerust was. Ik mocht die avond langskomen voor een echo.
    Wat was ik blij toen ik een heerlijk spartelende frummel in beeld zag komen met een geweldig kloppend hartje. PPPFFF, dat was me het dagje wel hoor.
    Nu ben ik weer gerustgesteld, gelukkig.

Sorry voor dit ego bericht!!!1

7. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Hallo

Omdat het steeds zo rustig was gisteren niet online geweest, zo nu heb ik gezellig weer wat te lezen. Had het ook te druk hoor heb eigenlijk helemaal niet op internet gezeten gisteren.

@MissFlower een koningskoppel dat is geweldig. En wat goed dat je de kleine nu voelt (herkent) lijkt me id zo'n heerlijk geweldig goed gevoel :D Je kunt nu lekker echt gericht kleding kopen he cool.

@Dannie81 Kan me voorstellen dat je schrok bloed terwijl je zwanger bent geeft zo'n eng gevoel al weet je dat het eens kan gebeuren of wel eens bij andere gebeurd. Ik ben blij dat ik er nu geen last meer van hebt gehad al een maand lang op af en toe alleen een veeg na direct daarna niks meer dus dat is een grote opluchting. Fijn dat je ook direct terecht kon voor een echo heb je weer ff naar de kleine kunnen kijken.:)

@Juttel ik heb ook zo;n zin in morgen om weer alles te zien op de echo vooral omdat dit de eerste echo na 12 weken grens is. Leuk he zo'n eerste spullen in huis geeft je een super goed gevoel.;)

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dannie81: jemig dat is schrikkken maar meestal betekend het idd niets maar dat maakt je niet minder onzeker! gelukkig dat je voor een echo kon, die van ons heeft geen eigen apparatuur dus zou niet zomaar een echo kunnen krijgen.. maar kan zelf het hartje luisteren gelukkig!

@dior: wat leuk dat je vandaag je kleintje kan zien! hoelaat moet je heen? goed tussen de beentjes spieken wie weet zie je wel wat hangen hahaha

9. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg

@Missflower kleine heeft niet tussen de beentjes laten spieken ;) Ik was wel stiekem aan het kijken, vooral na jouw echo hihihi.

Vandaag de combinatietest gehad. Uitslag van de test en bloed krijg ik over 2 weken. Echo was goed even 2x het hartje geluisterd was perfect. Hartje hersens neusje oortjes mondje oogjes en zo hebben ze goed bekeken zag er allemaal keurig uit. Alleen het meten van de nekplooi ging wat moeilijk het kindje wilde zich maar niet draaien van alles geprobeerd maar zwaaide een jaaa dag ik lig goed zo bekijk het maar. Dus daarna nog eens via inwendige echo geprobeerd maar ook dit ging moeilijk maar lukt uit eindelijk, liever had ze het beter gehad maar was net goed genoeg zei ze. Ik had wat weinig vruchtwater maar ze zei de een heeft heel veel en de ander weinig, er waren geen velletjes in de urine en dat was goed. Ook was hij/zij in het begin heel rustig af en toe een handje omhoog of heel even een beentje en het gaapte eens. Toen hij/zij na 15 min eindelijk de beentjes en de armpjes tegelijk beweegde was ze daar ook blij mee daar had ze opgewacht zodat ze kon zien dat er genoeg beweging was. De kleine is nu 10 cm groot toevallig de lengte van mijn gsm. Ik heb ervan genoten en weer wat traantjes weg moeten pinken. Wel heb ik een wat beurs gevoel onder bij mijn buik van het harde duwen van de echo maken maar dat moest zo en de kleine zou daar niks van merken dat drukken. Nu zit ik even in een mooi roes hahaha.

10. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Dior. Wauw Dior!!! Klinkt helemaal goed!! Leuk dat je het zo uitgebreid beschrijft, weet ik ook weer iets beter wat ik kan verwachten vrijdag! En 10 cm al!!! Das al aardig groot, wat groeit zo'n ukkie dan snel, he! Bij 10 weken was hij/zij bij mij nog maar 3 cm, dus als hij/zij bij 13 weken al 10 cm is dan gaat dat supersnel!
    Je maakt me erg nieuwsgierig ;)! Geniet nog maar even lekker na!
    @Dannie81,hoe is het nu met je? Nog meer bloedingen gehad of is het nu weer over, hoop het voor je. Helaas heb ik er zelf ook ervaring mee, wat een schrik heb je dan he...
    @MissFlower, dus nu alles in t blauw kopen en stoere kleertjes,leuk!

Hier alles oke, ben gister en vandaag druk geweest met het maken van een speelkleed, gaat goed! Manlief is 3 dagen naar Londen voor het werk, zo ongezellig...Maarja, morgen is ie er weer! We hebben beide zo'n zin in vrijdag! Eindelijk weer even spieken en hopelijk het hartje luisteren!

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dior: wat fijn dat de echo goed was! maar idd erg groot al want dacht dat die van mij nu zo'n 11 cm was als ik lees op internet maar als ik jou mag geloven dan moet die van mij wel groter zijn haha nou ja geeft ook niet

@juttel: nog 2 daagjes.. de laatste daagjes gaan zo langzaam maar daarna heb je ook wat he!

@all: heb beebje gister en vandaag helaas niet gevoeld... kan niet wachten tot het duidelijker wordt en je het elke dag voelt

12. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @juttel lengte wel met de beentje erbij he zonder was iets van 7,... nog iets :) Overmorgen mag JIJ jippie. Ben je zo handig dat je zelf een spelkleed maakt lijkt me wel leuk en heel speciaal zo voor je eigen kleine ukkie

@MisslFlower die van jou zal id nog een stukje groter zijn ja wel inc de beentjes he. Ik denk niet dat het nog lang duurt voordat je het duidelijk voelt hoor, laat het ons weten he!!! :)

@Iedereen vandaag op hyves gezet, en op het werk verteld heerlijk. Dubbel heerlijk gevoel is dat ik vanaf vandaag vakantie heb 2 weken joehoee

PS Foto's echo staan in mijn album kunnen jullie iets zien?

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dior: mooie foto's hoor.. ligt beebje lekker op z'n kop? haha die van mij heeft al helemaal rare houding

ik heb trouwens vanavond de baby wel weer gevoeld.. net alsof hij reageerde op mijn hand..

14. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier gaat het gelukkig weer helemaal voorspoedig. Ik was gewoon zondag heel erg geschrokken omdat ik die bloeding dus echt neit meer verwachtte. Maar gelukkig alles weer goed nu.

@dior, fijn zeg, een goede echo. En 10 cm is echt groot. weet je zeker dat je niet stiekem wat verder bent?
    @ MissFLower, hopelijk voelen we allemaal onze frummels binnenkort heel goed. Je bent de eerste hier. Toch wel bijzonder he dat leven in je buik. Hopelijk mogen onze mannen over een paar weekjes er ook van meegenieten, als ze wat harder trappen!

Dit weekend een weekendje weg met een deel van de familie. Hebben we wel zin in, wordt vast en zeker heel gezellig. Hopelijk zit het weer wel wat mee!
    Fijne dag iedereen en ik denk dat ik pas na het weekend (heel misschien morgen nog even) weer kan reageren.
    Greetz

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    O JA, Vandaag 14 wkn. WOEHIE

16. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @MissFlower Dat is ook zo dat zei de vrouw van de echo dat ze op je hand reageren. Daarom moest ik proberen hem zo gedraaid te krijgen.

@Dannie81 Als eerste gefeliciteerd 14 weken joehoee. Schrikken is nogal logisch en hopen dat dit de laatste bloeding was! Volgens de gyn was het een normale lengte 10 cm inc beentjes lag zelfs 1 dag achter kwa groei? Andere zeggen ook is veel maar misschien moet ik dan ook van de meting zonder beentje uitgaan die is 7,7 cm? Fijn weekend

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dannie81: veel plezier dit weekend!

@dior: komt omdat ze meestal van kop tot romp meten en dat krijgt iedereen te horen maar normaal zijn ze dus langer...

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @dior: en alweer 14 weken.. heerlijk gevoel he!

buikfoto in album want linkje doet het niet..

hebben jullie ook al foto's gemaakt?

19. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Hier ook een hele late december mama :)
    30 december ben ik uitgerekend van ons 3e kindje.
    Had de andere december mama's al gevonden maar probeer hier ook mee te schrijven ;)

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    welkom! gezellig dat je mee gaat kletsen!

Deel Deze Pagina