@mama1984: ik kan het ook niet bijhouden en word niet echt op me gereageert door de drukte... en wat fijn dat alles goed was!!!
Alles goed met de mama's? En kleintjes natuurlijk. . En met de aanstaande mama's? Houden jullie het nog vol? Hier gaat alles goed, onze Luuk heeft nu volgens mij wat regeldagen wil alleen maar drinken. Arme tepels.
Mama'84, van mij mag er idd een nieuwe geopend worden straks als alle beebjes er zijn. Wat fijn dat alles goed gaat met de kleine en dat jullie niet meer terug hoeven naar de KA! Wat moet dat een opluchting zijn. Zijn er al weer nieuwe kindjes bij??? Jonathan valt het liefst in slaap met m'n (.) in zijn mondje, na 3 teugies is ie dan weer klaar. Ga daar ook maar mee stoppen. Leg hem nu gewoon wakker in zijn bedje, dan mopperd ie wel wat langer maar hopelijk is dat ook van korte duur.
Hier nog niet. Kreeg net de brief voor de gynaecoloog binnen, mocht ik maandag nog niet bevallen zijn. Daar hoor ik de vervolgafspraak. Als het lijkt dat ik woensdag toch ingeleid moet worden, dan vraag ik of dat gelijk maandag kan. Overtijd vind ik toch een beetje eng. Ik hoop dat ik morgen gestript word en dat ik dan dit weekeinde nog mag bevallen. Trouwens 10.01.10 is ook wel een hele leuke datum. Toch????
10e klinkt idd niet verkeerd. Toch hoop ik dat je morgen gestript word en dat dat net zo snel als bij mij een beebje leverd.
@runner: kyran kan ook niet uit zichzelf in slaap vallen.. heb hem nu voor het eerst in de draagdoek en moet zeggen bevalt goed! ik kan nu gewoon dingen pakken en doen voor me dochter terwijl hij lekker bij me slaapt.. heb hem nog niet zo mooi en strak als ie moet maar dat is ff oefenen @mamavanvier: de 10de is idd een mooie datum!
Hoeraaaa!!! Wij zijn 5 januari de trotse ouders geworden van een zoon. Hij heet Liam, is 4365 gr!!! (au..totaalruptuur) en 53 cm. Ik ben ingeleid en na een hele snelle maar zware bevalling is hij geboren. Ik heb 2 daagjes in het ziekenhuis gelegen en ben nu weer thuis. Ik moet nog flink bijkomen en herstellen maar geniet nu al volop van ons mooie gezin. xx
Gefeliciteerd met Liam!!! Flink ventje zeg! En 'n totaalruptuur, auwauw! Doe 't maar rustig aan, de tijd nemen te herstellen!! En om van je zoontje te genieten natuurlijk!! Hoe is 't verder met iedereen? Hier begint de aanwezigheid van Hanne en alles wat er bij komt kijken langzaam maar zeker te wennen. Ze krijgt ondertussen babyvoeding voor hongerige baby's, want ze is -net als d'r grote zus vroeger- niet snel verzadigd.. Ze kreeg anders te veel calorieën binnen en da's niet echt de bedoeling natuurlijk... @mamavanvier: hopelijk gaat 't strippen werken!! @mama1984: Ik ben ervoor een late december mamma topic te openen. Ik vind 't wel gezellig zo, dit groepje. En natuurlijk horen de november en januari mamma's wiens kindjes toevallig gewoon geen zin hadden in december geboren te worden daar gewoon bij!
Hoi Hoi @ Noname: GEFELICITEERD met jullie zoon! @ all: Dat is goed dan openen we tegen de tijd dat iedereen bevallen is een late december mama 2009 topic.. en idd het zou heel erg leuk zijn als de mama's die in nov en jan zijn bevallen gewoon mee blijven kletsen daar Hier gaat alles super goed! We zijn zo aan het genieten.. Ons meisje is heel makkelijk.. slaapt goed en krijgt nu ook meer haar wakkere momenten... zo leuk. Verder laat ze zich alleen horen als ze honger heeft. Gisteren heb ik een duo kinderwagen gekocht (onze jongste zoon en ons dochtertje zitten dan achter elkaar).. Ben er echt super blij mee.. zo kan ik toch makkelijker weg met de kinderen en elke keer op en neer naar school is nu ook makkelijker. Voor ons dochtertje zit er een reiswieg bij dus ze ligt net zoals in onze andere kinderwagen. Vanmorgen heb ik mijn beste vriendin met haar dochter nog op kraambezoek gehad.. erg gezellig. Ik denk dat bij ons het kraambezoek nu allemaal gaat komen.. het weekend hebben we ook al vol staan.
Vreemd, ik had vanmorgen al gereageerd, maar mijn reactie is nu opeens weg. No name, nogmaals (voor jou de eerste keer dat ik dat doe, maar voor mij de tweede) gefeliciteerd met je zoon Liam. Een pracht ventje heb je op de wereld gezet. Ben niet gestript, wel begonnen met strippen, maar de vk kon er niet bij, het was nog niet ver genoeg. Zondag een nieuwe poging... ach.. misschien komt het er tussen door nog. Ik wens jullie opnieuw een fijne dag.. avond...
Noname, gefeliciteerd met de geboorte van Liam! Wat een plaatje! Geniet van deze bijzindere tijd. Mama, heerlijk zo'n wagen. Ik ben ook super blij met onze buggy board. Ruben wilt vaak toch niet zelf ziten, en alleen kom ik toch niet zo ver. Ook wij zitten met een vol gepland weekend. Maar weer muisjes inslaan, zijn alweer 3 pakken doorheen en de 4e is ook al bijna leeg. Mijkeltje, hier komt ook steeds meer structuur in de dagen. Kan dat mannetje echt al niet meer weg denken!
@mama van vier: 't duurt wel lang hè? Ik kan me voorstellen dat je niet blij was toen bleek dat je nog niet te strippen was!! @mama1984: Handig, zo'n wagen! @kraambezoek: volgens mij hebben mensen in onze omgeving niet door dat een geboortekaartje een uitnodiging is. Onze hoeveelheid kraambezoek is namelijk ronduit bedroevend te noemen!!
@ runner: zo'n board hebben wij ook.. deze heb ik toen der tijd gebruikt voor de oudste maar hij was toen al ouder... ik vind mijn jongste zoon weer te jong om daar de hele tijd op te laten staan... hij ziet geen gevaar en zou er zo tijdens het lopen vanaf stappen... als hij ouder is dan zou het wel gaan. Tot nu toe daarom maar de duo wagen @ mijkeltje: jammer dat er niet zo veel kraambezoek is geweest.. zullen ze nog komen? Hier begint het namelijk ook pas net... @ mama van 4: nog even Hoe zou het met juttel zijn ?.. ik ben het ondertussen kwijt hoor.. maar wie moeten er nog bevallen?
Noname Gefeliciteerd met liam. Ik had hier gisteren ook gepost maar kan het nu niet meer vinden, vreemd. Hier gaat alles goed. Alleen heeft Luuk snachts volgens mij krampjes. Hij loopt rood aan en laat heel veel scheten. Maar hij huilt niet. Hij heeft hier nu al twee nachten last van. Sochtens als hij wakker word is het gelijk over heel vreemd. kraambezoek Wij hebben al wat gehad maar ook niet zo gek veel. Morgen komt onze gastouder op kraambezoek.
JAAAAAA,eindelijk weer een berichtje van mij! En met heel goed nieuws!! Ik ben 02-01-2010 bevallen van een prachtig mannetje, Twan! Hij woog 3670 gram en is 52 cm lang. Hij is met de forceps (lepels) ter wereld gekomen omdat zijn hartslag erg laag was. Hij bleek de navelstreng 2x om zich heen te hebben. Zodra hij er was, was alles gelukkig goed.We hebben 4 dagen in het ziekenhuis gelegen en zijn nu thuis heerlijk aan het genieten. Met Twan en mij gaat het helemaal goed, hij laat ons zelfs al redelijk doorslapen!!! Goed he?! Ik zal binnenkort weer eens even teruglezen. Las snel dat er nog steeds wachtende mama's zijn?! Het is het wachten echt dubbel en dwars waard hoor! Ik weet het, het is een schrale troost... Tot snel! Goed weekend!
Gefeliciteerd Juttel, met Twan!!! Hier gaat alles goed. Ik heb op dit moment Hanne in de draagdoek liggen en dat vindt ze me een partijtje fijn!! Ze was wat miemelig en in de doek valt ze meteen in slaap. Ook fijn dat ik m'n handen vrij heb én geen last van m'n rug krijg zo...
@juttel: Gefeliciteerd met je zoontje!....ik moest gisteren ineens aan je denken en vroeg me al af hoe het met je was. @ mijkeltje: dat is idd makkelijk ...zo heb je toch je handen vrij