MissFlower - uitgeteld op: 03 dec bevallen op: 04-12-2009 van een zoontje Kyran 2e kindje Dannie81 - uitgeteld op: 17 dec bevallen op: 11-11-2009 van een zoontje Glenn 2e kindje Runner - uitgeteld op: 18 dec bevallen op: 22-12-2009 van een zoontje Jonathan 2e kindje Geriannes - uitgeteld op: 19 dec bevallen op: 07-12-2009 van een dochtertje Susanne 3e kindje Mijkeltje - uitgeteld op: 20 dec bevallen op: 22-12-2009 van een dochtertje Hanne 49cm 3460 gram 2e kindje Elmo - uitgeteld op: 21 dec bevallen op: 23-12-2009 van een zoontje Beau 54cm 4734 gram 3e kindje Annekevdz - uitgeteld op: 21 dec bevallen op: 28-12-2009 van een dochtertje Ronja 1e kindje Dior - uitgeteld op: 22 dec bevallen op: 21-11-2009 van een zoontje Dex 46cm 2720 gram 1e kindje Nickee - uitgeteld op: 22 dec bevallen op: .......... van een ......... 1e kindje Pelikaantje - uitgeteld op: 24 dec bevallen op: 28-12-2009 van een dochtertje Robijn 1e kindje Sanka - uitgeteld op: 25 dec bevallen op: 15-12-2009 van een zoontje Luuk 1e kindje Juttel - uitgeteld op: 26 dec bevallen op: 02-01-2010 van een zoontje Twan 1e kindje Noname - uitgeteld op: 28 dec bevallen op: 05-01-2010 van een zoontje Liam 2e kindje mama 1984 - uitgeteld op: 30 dec bevallen op: 22-12-2009 van een dochtertje .. 49cm 3510 gram3e kindje Caruli - uitgeteld op: ......... bevallen op: 07-12-2009 van een zoontje Mitchel 3e kindje Marijke2 - uitgeteld op: ......... bevallen op: 27-12-2009 van een dochtertje Esmee 1e kindje Gwendo- uitgeteld op: 30 dec bevallen op: 05-01-2010 van een dochtertje Yana 1e kindje Mamma van vier - uitgeteld op: 30 dec bevallen op: ........ van een ...........5e kindje Chiquita - uitgeteld op: 30 dec bevallen op: 02-01-2010 van een zoontje Qyano 3e kindje @mama van vier Succes @Mijkeltje Dex was ook aan het slapen tijdens de gehoortest, dat apparaat meet blijkbaar een terugkoppeling van het gehoor. Ik had namelijk al dezelfde vraag gesteld toen hihi
Die was wel makkelijk te onthouden he? Dior, netjes hoor. Je hebt er wel de tijd voor genomen zeg. Wel lekker overzichtelijk zo.
MissFlower - uitgeteld op: 03 dec bevallen op: 04-12-2009 van een zoontje Kyran 2e kindje Dannie81 - uitgeteld op: 17 dec bevallen op: 11-11-2009 van een zoontje Glenn 2e kindje Runner - uitgeteld op: 18 dec bevallen op: 22-12-2009 van een zoontje Jonathan 4000 gram, 2e kindje Geriannes - uitgeteld op: 19 dec bevallen op: 07-12-2009 van een dochtertje Susanne 3e kindje Mijkeltje - uitgeteld op: 20 dec bevallen op: 22-12-2009 van een dochtertje Hanne 49cm 3460 gram, 2e kindje Elmo - uitgeteld op: 21 dec bevallen op: 23-12-2009 van een zoontje Beau 54cm 4734 gram, 3e kindje Annekevdz - uitgeteld op: 21 dec bevallen op: 28-12-2009 van een dochtertje Ronja 1e kindje Dior - uitgeteld op: 22 dec bevallen op: 21-11-2009 van een zoontje Dex 46cm 2720 gram, 1e kindje Nickee - uitgeteld op: 22 dec bevallen op: .......... van een ......... 1e kindje Pelikaantje - uitgeteld op: 24 dec bevallen op: 28-12-2009 van een dochtertje Robijn 1e kindje Sanka - uitgeteld op: 25 dec bevallen op: 15-12-2009 van een zoontje Luuk 1e kindje Juttel - uitgeteld op: 26 dec bevallen op: 02-01-2010 van een zoontje Twan 1e kindje Noname - uitgeteld op: 28 dec bevallen op: 05-01-2010 van een zoontje Liam 2e kindje mama 1984 - uitgeteld op: 30 dec bevallen op: 22-12-2009 van een dochtertje .. 49cm 3510 gram, 3e kindje Caruli - uitgeteld op: ......... bevallen op: 07-12-2009 van een zoontje Mitchel 3e kindje Marijke2 - uitgeteld op: ......... bevallen op: 27-12-2009 van een dochtertje Esmee 1e kindje Gwendo- uitgeteld op: 30 dec bevallen op: 05-01-2010 van een dochtertje Yana 1e kindje Mamma van vier - uitgeteld op: 30 dec bevallen op: ........ van een ...........5e kindje Chiquita - uitgeteld op: 30 dec bevallen op: 02-01-2010 van een zoontje Qyano 3e kindje
Hihi, inderdaad... Gaat hard hè.. Ik heb echt 't idee dat ik gisteren of zo bevallen ben... (Maar dan zonder gevoel van hechtingen en zwabbelig op de benen staan en zo, haha!)
@runner en mijkeltje: idd jullie zal ik niet vergeten @dior: Bedankt voor je hulp ... daar had ik geen tijd voor ... @all: hier vandaag naar het cb geweest...de gehoortest was helemaal goed. Verder gaat het hier prima..een makkelijk meisje is ze.... Het is echt genieten.. @ mijkeltje: jij ook bij het cb geweest dus? Is het goed gegaan?... Ging je daar toevallig tegen een uurtje of 14.00 weg?
Whaha, was jij dat wél?? Ik dacht al 'dat zal mama 1984 toch niet zijn??' Maar ja, om dat nou zo maar uit 't niets te vragen vind ik ook zowat... 'k Heb je iig wel keurig goedemiddag gewenst volgens mij... Hilarisch!! Dus ja, dat waren wij inderdaad! Maar jouw dochter is ook goedgekeurd dus.. Apart toch, met die plugjes in de oren..
Hahaha ja je hebt me idd netjes goede middag gewenst.. Ik dacht dus precies hetzelfde als jou .. kan toch niet zomaar even roepen... heyy mijkeltje Ik herkende je man van de foto's en van toen hij op de gang liep in het ziekenhuis waardoor ik dus ook dacht.. volgends mij is dat mijkeltje .. Wat grappig zeg... nou wie weet zien we elkaar nog wel vaker hahaha Ja mijn dochter is ook goedgekeurd..
nou ik ben ook geweest en heb echt officeel een heerlijk reusje hihi hij is al 60 cm en 6670 gram! in verhouding is het niet te zwaar maar wel voor zijn leeftijd hahahha maar oh wat is het toch een heerlijk ventje en elke dag hou ik weer een beetje meer van hem * zucht ik ben verliefd*
Zo, wat 'n flinke vent alweer!! Als ik dan naar inimini Hanne kijk, die gewoon zo'n tien centimeter korter is... Heerlijk dat 't zo goed gaat.. En wat kun je genieten van die kleintjes he!! Hanne begint trouwens te lachen! Als ze lekker wakker en allert is en ik ga gekke bewegingen maken met m'n hoofd, word ik voor dit in haar ogen blijkbaar geinige gedrag regelmatig beloond met 'n dikke grijns!
hoi allemaal, gisteren naar pediater. alles goed. hij vertelde me inderdaad dat de baby niet altijd na het voeden boertjes moet laten. het gaat wat beter met me (langzaam proces maar beter). ik leer begrijpen wat ze wil en zo gaat het wat makkelijker voor ons beiden. snachts is nog altijd wat moeilijk maar ze is een week oud dus dat is haar vergeven. ;0) - ze geeft vaak over na een voeding maar vraagt dan terug naar de borst. de dokter zei als ze zo jong zijn om altijd te blijven aanbieden als er vraag is. maar als ze overgeeft en dan meer vraagt?? -met het brostvoeden voelde ik ook mijn baarmoeder werken - soort menstruatiepijn en verdraagzame pijn. deze nacht ben ik wakker geworden en dat is dus precies 1 week na de bevalling met een mini wee. onderrug en buik doen pijn. meer als wat ik voelde vorige week. is dit normaal? heb de vk gebeld die zei dat ik mijn buik wat moet masseren. ik zei dat als het morgen nog steeds niet goed gaat, ik toch wel even langs wil gaan. maar misschien hebben jullie dit ook gehad en is dit volkomen normaal? Nog veel moed voor de mama's die nog moeten bevallen. niet lang meer en je houdt dat schatje in je armen!
Dat kan toch goed? Dat als je aan 't voeden bent je baarmoeder samenkrampt? Heb ik wel gehad bij Noah in elk geval... Uberhaupt moet je baarmoeder weer in de oude staat van zijn samenkrimpen en dat kan zeer doen idd (ook als je niet voedt trouwens, want ik geen geen bv maar had 't ook).. Dus 't klinkt mij als 'na-weeën' in de oren...
@mijketje: heerlijk zo'n lach he! @gwendo: ja hoor dat heb ik ook gehad...evt kun je er een paracetamol voor innemen als het te vervelend/pijnlijk is. Wat betreft het terug spugen van voeding en dat je kleine dan daarna weer de borst wil dat doet mijn meisje ook hoor.. is heel normaal... en idd dan mag je haar gewoon weer geven. Bij bv kan het soms heel snel gaan wat ze binnen krijgen en kunnen ze het even niet meer binnen houden. Hun maagje is ook maar iets groter dan een pepernoot hebben ze mij verteld..
@ all: Hier net even allemaal op bed gelegen.. pff ik was even heel erg moe.. Weer om te gaan wandelen vvind ik het ook niet...vind het vreselijk koud en na 4 keer onderweg te zijn geweest in de kou om mijn oudste op te halen van school vind ik het nu ook wel mooi geweest ..brrr Ik moet zeggen dat ik altijd erg warmbloedig geweest ben.. tijdens de zwangerschap zat ik gerust met die kou in een topje. Maar nu heb ik het heel erg snel koud. Nooit verwacht dat ik nog eens een kou kleun zou worden Nou vanavond ga ik weer voor het eerst mee naar dansles... ben heel benieuwd hoe dat zal gaan hahah... Gisteren hebben mijn man en ik maar even doorgenomen wat hij allemaal al heeft gehad want ik weet het niet meer.. ik heb de laatste keer gedanst in september. Mijn ouders komen dan oppassen.. mijn jongens liggen tegen die tijd al op bed dus opa en oma kunnen lekker knuffelen met ons kleine meisje. Vannacht heeft ons meisje trouwens lekker geslapen.. laatste voeding had ze om 22.30 en toen tegen 3.00 en daarna pas weer tegen 7.00. Nog even en dan moet ik weer aan het eten beginnen...pfff niet zo'n zin aan ... maarja hoort erbij he
Heel heel kort. Ik ben gisteren bevallen van mijn dochter Roanna. Met haar acht pond een heerlijke meid. Kom gauw verder vertellen, maar heb enorme spierpijn... dus kruip ik lekker mijn bedje weer in. Ze is dus geboren met 41w+6dagen. Tot gauw!!!
gefeliciteerd mama van vier!! mooie naam ook! lekker genieten! We zijn compleet!!! iedereen is bevallen toch?