Goede morgen, Wat een rust hier zeg ... Nou ik was al vroeg wakker... mijn kleinste kereltje in ook al wakker maar de andere 2 slapen nog. Ga zo eerst even stofzuigen en dweilen denk ik... heb ik dat alvast gehad. Daana een ontbijd maken voor papa en dan kan de oudste zijn cadeautje geven die hij heeft gemaakt op de psz. Verder doen wij er nooit zo overdreven aan... Het heeft voor ons veel meer waarde als de kinderen zelf iets gemaakt hebben en daar super trots op zijn... wij kopen daarom nooit iets. Vanavond eten we bij mijn zusje... en wat we verder gaan doen dat weten we eigenlijk nog niet. Nou ik ga maar wat doen, fijne dag allemaal
@dior: ja kan heel goed hoor dan hoor je steeds: zoefff zoeff zo ervaar ik dat hahaha en soms doet het zeer aan je oren als je het geluid op z'n hardst hebt staan @mama1984: je hebt helemaal gelijk hoor.. dat zijn ook de leukste cadeau's en het zijn tenslotte onze vaders ook niet.. de knutselwerkjes zijn het mooist en als ze ouder zijn van hun eigen geld iets hebben gekocht is ook altijd super die van mij heeft een eigen gemaakte stropdasje gekregen (haar vader zou nooit een stropdas dragen maar goed hahaha dat is toch een algemeen beeld van vaders ofzo) en nog een foto van zijn overleden hondje.. die heb ik even uit laten vergroten.. we willen straks nog even naar mijn vader en heb een luchtje voor hem gekocht
@ missflower: die zelfgemaakte stropdas heeft mijn vader ook nog van mij ahahha... Wij hebben er nooit aan gedaan wat betreft iets kopen... mijn ouders vonden het jammer als wij ons zakgeld voor hun gingen uitgeven.. ze hadden dan liever dat we iets moois gingen kopen voor onszelf.. ze zeiden altijd het is voor ons elke dag vader en moederdag door de liefde die jullie aan ons geven... Wat ik altijd deed was een ontbijd op bed maken voor hun.. vonden ze geweldig...en dan kreeg ik een dikke kus .. Paps heeft vandaag van ons kereltje 2 boekenleggers gekregen die hij zelf heeft gemaakt.. Zo leuk die reactie als je vraagt of hij die zelf heeft gemaakt
Hhahaha zit nu op de bank en komt mijn oudste naar mij toe, kruipt tegen me aan en zegt : Mama is zo lief, mama is een knuffelkont en mama is zo fijn om te zien .... zoooo schattig.. moest het even vertellen
Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!) 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: ? (we laten ons verassen) 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (ook een verrassing) 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 30 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? Agenda: 19 juni - gyn. nekplooimeting [Juttel] 22 juni - vk afspraak [MissFlower] 22 juni - afsluitende echo medisch centrum [Nickiee] 24 juni - VK afspraak [Nickiee] 25 juni - controle gyn. [Juttel 30 juni - uitslag combinatie test [Dior] 03 juli - uitslag combinatie test [Juttel] 09 juli - vk afspraak [Dannie81] 17 juli - 20 weken echo [MissFlower] 17 juli - controle gyn [Dior][/QUOTE] 11 aug- 20 wkn echo [Dannie81] __________________ Ik heb mezelf erbij gezet!! Leuk idee zo!
Zo en dan nu ff een kleine update. Ik heb maar snel alles gelezen. Er was echt veel geschreven dit weekend! Ik weet niet meer precies wie wat schreef! @de nieuwen, Welkom hier, en leuk dat jullie meeschrijven! @degenen met een goede echo, Fijn is dat toch altijd he, die bevestiging. Ik ben er in ieder geval altijd super blij mee om te horen/zien dat alles goed is. @ de mensen met al een buikje, leuk hoor, al zo vroeg een buikje, kun je er extra lang van genieten. Hier is eigenlijk nog maar weinig te zien. @degenen die de beebjes al voelen. IK WIL OOK!! Geniet ervan. echt bijzonder. @mensen met kwaaltjes, nog ff doorzetten. Hopelijk zijn ze snel over. @hier, net een weekendje weg geweest. Was echt super. Ons dochtertje heeft de tijd van haar leven gehad in het zwembad. Is met papa en mama van alle glijbanen afgegaan (incl, die voor ouder dan 4 jaar. Muisje is pas 1!) ze kraaide van plezier. Nu best moe en vroeg onder de wol (Net als de kleine meid, die er al om 18:15 uur in lag) mbt de zwangerschap (waarover het eigenlijk moet gaan) heb ik weinig nieuws. Alles gaat super, Gelukkig geen bloedingen meer gehad.
@dannie81: mooi dat het weekendje geslaagd was! en de baby voelen zal vast niet lang meer duren aangezien het voor jou ook de 2de is.. ik voel het nu ook behoorlijk duidelijk @mama1984: wauw wat een lieve woorden.. dan smelt je toch! hoe oud zijn je kids?
@ missflower: jaa lief he...heerlijk als hij dat zo zegt..dan smelt ik idd ... Hij is een hele erge knuffelkont en zegt allemaal lieve dingen tegen ons ...wil de hele dag knuffels en kusjes geven... Echt een heerlijk kereltje... zijn broertje begint nu ook al met kusjes en knuffels... zooo fijn De oudste word in augustus 4 en de jongste die is nu 15 maanden.
@mama1984: wat een mazzel heb je met die 2 knuffelkonten! Je bent ook een jonge moeder zie ik. Ik was 19 toen ik mijn eerste kreeg en ze is nu 2,3 jaar maar is niet zo'n enorme knuffelkont.. begint nu wel wat meer te komen maar toen ze jonger was ging ze nooit echt lekker bij je liggen/knuffelen/kusjes geven en dat komt nu een beetje @all: vinden jullie de weken ook omvliegen? ik vind het echt heel snel gaan! ik voel nu soms ineens de baby bewegen dan is het net alsof ie helemaal naar 1 kant draait ofzo want voel dan aan één kant een druk en voelt heel gek haha nou vanavond weer naar de vk voor controle
@mamma1984 Ja gisteren niet online geweest heb direct een hoop bij te lezen Het is ook leuker als je iets krijgt wat de kinderen zelf hebben gemaakt, en even lief zijn voor pappa Lijkt me heerlijk als je kind tegen je aan vlijt (schrijf je dat zo?)en zegt dat je een knuffelkont bent. @MissFlower Heb je de kleine nog gevoeld? Succes bij de VK. Van de ene kant vindt ik dat de tijd snel gaat aan de andere kant denk ik we moeten nog 6 mnd wachten hahaha. @Nickiee Jij ook succes vandaag en veel plezier met het kijken naar de kleine op de echo. @Dannie81 Gelukkig gaat het super, houden zo Zo'n weekendje weg kan soms echt even goed doen. @All vandaag lekker genieten van mijn vrije dag. Straks even naar beek de Makado daarzo. Gisteren even naar de kermis geweest lekker vers gebrande suikpinda's gekocht. Wilde eigenlijk ook een kaneelstok maar heb gelezen dat dat nu niet goed is
Goede morgen, Vanmorgen merk ik dat ik toch tussendoor iets vaker moet eten om de misselijkheid weg te krijgen... dan gaat het wel weer. Het is dan net een soort honger gevoel, hebben jullie dat ook? @missflower: Leuk jij ook een jonge moeder...ik was nog net 20 toen bij mij de oudste geboren werd. Wat ik heb gehoord is dat jongetjes over het algemeen knuffeliger zijn dan meisjes.. (of dat zo is ?) Als je echo klopt en het een jongetje is dan wie weet krijg jij ook zo'n knuffelkont Ja ik vind de weken ook omvliegen... vooral als ik denk dat ik voor mijn gevoel pas nog zei tegen mijn man, pfff het duurt nog even voordat ik 3 maanden ben... en nu ben ik alweer bijna 13 weken. @dior: Ooo lekker die suikerpinda's... en over kaneel... je mag het best eten maar dan met mate.. dus liever gewoon niet elke dag..maar een klein stukje kan echt geen kwaad. @ over kleine voelen: Hier voel ik de kleine ook af en toe het lijkt net een kleine verschuiving.. plopje of gevladder. @ dannie: Fijn dat alles goed gaat en dat je geen bloedingen meer hebt gehad!
@missflower, Ik vind inderdaad dat de tijd best snel gaat. Sneller dan mn eerste zwangerschap. MAar heb nu ook wat meer te doen dan toen. Ik denk dat dat ooko wel mee speelt. Nu moet ik soms echt even nadenken als mensen me vragen hoe er ik nu ben. Bij de eerste wist ik het tot op de dag precies. @Mama1984, Ik moet ook steeds kleine beetjes eten om me goed te blijven voelen. Nu moet ik zeggen dat ik daar de laatste week iets minder last van heb. Maar tot die tijd at ik de hele dag door kleine beetjes. Ook had ik vaak een gevoel van grote honger, maar had ik na een paar happen een overvol gevoel! @Dior, heerlijk die gebrande pinda's, maar dan wel die verse idd. Jammie. @Hier, Vandaag weer wat bruinverlies, maar daar maak ik me niet zo ongerust over. Vind het alleen niet zo prettig en hoop dat het snel over is. Morgen en woensdag weer werken en dan weer een week vrij. Heerlijk dat partimen!! Mijn buikje begint nu een klein beetje te groeien volgens mij. Mijn boobs zijn wel al behoorlijk groot geworden. (Vind mn mannetje wel leuk ) Nu ga ik even heerlijk op de bank liggen. Mn kleine mup slaapt dus mama mag nu ook even maffen! Greetz
@dior: ja ik voel hem nu heel duidelijk. Niet zo vaak maar tot nu toe toch wel elke dag en dan meestal paar x achter elkaar.. heb ook al 2x gevoeld dat ie helemaal een draai maakte ofzo.. tenminste zo voelde het @mama1984: dat honger/misselijk gevoel ken ik wel.. dat had ik ook steeds.. en ja hoop wel dat de echo klopt maar kan bijna niet anders met zo'n duidelijke foto @dannie81:ik weet nu nog steeds precies hoever ik ben haha maar ik werk nu ook dus gaat sowieso allemaal sneller.. er loopt al één rond natuurlijk...
Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!) 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: ? (we laten ons verassen) 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (ook een verrassing) 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 30 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? Agenda: 22 juni - vk afspraak [MissFlower] 22 juni - afsluitende echo medisch centrum [Nickiee] 24 juni - VK afspraak [Nickiee] 25 juni - uitslag combinatie test [Juttel] 30 juni - uitslag combinatie test [Dior] 09 juli - vk afspraak [Dannie81] 17 juli - 20 weken echo [MissFlower] 17 juli - controle gyn [Dior] 17 juli - controle gyn [Juttel] 11 aug- 20 wkn echo [Dannie81]
Zo weer even wat aangepast in de lijst, afspraken zijn wat gewijzigd. @Mama1984, lijkt me heerlijk dat geknuffel, van die kleine kinderarmpjes om je heen...hihi! Heb dat trouwens ook dat half misselijk zijn/honger gevoel. Als je dan wat eet dan is het weer over. Had het vanmorgen om half 6...even een beschuitje gehad en toen gelukkig weer geslapen. @Dannie81, fijn dat je een lekker weekendje hebt gehad en geen vers bloedverlies meer! Dat oude bloed zou ik me inderdaad maar niet te veel zorgen over maken. Maar lastig is het wel. (Tip, draag geen witte broek haha, de van mij kan ik nu weg gooien). @MissFlower, tja aan de ene kant gaat het erg snel, maar aan de andere kant idd nog een half jaar wachten op ons ukkie!!Das toch wel erg lang...Maar waarschijnlijk zullen we die tijd ook hardnodig hebben om alles klaar te maken. Succes bij je controle afspraak! @Dior, kaneel met mate, dan kan het geen kwaad, dus straks nog maar even voor een klein kaneelstokje naar de kermis?? @Nickiee, succes en veel plezier bij de echo! @All, moeten jullie ook al zo vaak plassen?? Ik ga er echt iedere nacht 3 tot 5 keer uit!! En overdag ga ik ook om het hutjemutje... Verder voel ik me best goed, ik mag geloof ik niet klagen! Fijne dag!
Zooo even uitrusten hoor... Was even met de voor en achtertuin bezig om de buxus heg te snoeien.. Pfff wat een werk. Moet het allemaal nog opruimen maar ik moest even zitten. Nou ik heb vandaag toch wel weer gemerkt dat de zwangerschapsisias weer aanwezig is. Zo ineens een hele pijnlijke scheut door mijn bil.. Last van mijn bekken heb ik heel af en toe ook al als ik teveel gedaan heb.. ik moet dan echt even rustig aan doen tussendoor. Maar ben trots op mezelf dat ik ik de heg weer mooi voor elkaar heb Nou ik pak weer mijn handschoenen en ga maar even alles opruimen... Misschien tot later!
@mama1984: zo goed bezig! @juttel: nou ik moet erg nodig als ik wakker ben.. word er snachts niet wakker van.. overdag moet ik ook veel vaker dan normaal
@juttel: Tot nu toe nog steeds geen nachtelijke wc bezoekjes... (Afkloppen) Wel moet ik 's morgens als ik wakker word meteen gaan.
Goedemorgen! Wat een rust hier weer zeg! Maarre....even een klaagberichtje hoor... Wat voel ik me moe vanmorgen. Slaap de laatste nachten niet echt meer lekker, matras is me ineens te hard stom he? Daardoor last van m'n rug. Ben er vroeg uitgegaan vanmorgen, maar net nog maar weer even anderhalf uur gelegen. Zit nog steeds in m'n pyama . Ga zo maar even lekker in bad, misschien dat ik daar wat van op knap. Gelukkig hoef ik niks vandaag!! ...Einde klaagbericht! Fijn dat dat hier even kan hihi! Hoe gaat het met jullie?
@Juttel: Lekker even he dat klagen... mag best even hoor Ik ben ook erg moe om het moment. Vanmorgen er vroeg uit gegaan omdat de oudste naar de psz moest. Samen gauw onder de douche gesprongen.. Ik had een eindgesprek op de psz dus mijn moeder paste even op de jongste. Ik had zulke goede voornemens vandaag ... onderandere mijn berg wasgoed opruimen... en dan even met de kinderen eruit om te fietsen of te wandelen. Maar ik lag net op de bank te dutten.... de jongste ligt ook nog te slapen.. Dus ik hoop dat ik me er zo toe kan zetten om naar zolder te lopen en de berg wasgoed te pakken ... Weet je wat .. ik ga nu meteen ... het moet gewoon gebeuren Wens me allen maar succes hahaha.. Doei doei