Hoi allemaal, Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en steun. ik voelde me na het weekend rusten al veel beter. ik probeer het rustiger aan te doen wat wel lukt in het begin van de week maar zo tegen het midden en einde wat moeilijker wordt. heel veel werk en ga nu naar huis om nog verder te werken want mijn baas wil morgen om 9 uur een rapport op zijn bureau. ik mail gauw nog wel maar dank jullie van de grond van mijn hart voor alle lieve woordjes want dat helpt me echt!!! dankje.
goedemorgen... dior: de kamer van mn zoontje is klaar nu de babykamer nog... maar wil wachten tot ik t geslacht weet dan kan ik lekker mn crea bea uiten in die kamer mama1984: dansles eigenlijk best leuk. wat voor een dansen leer je? ik wil graag de tango leren met mn man... maar lijkt me zoooo moeilijk... miss flower: jij hebt je dus ook goed vermaakt.. en spingkussen altijd goed.. worden ze lekker moe van nou ik heb vannacht in ons nieuwe bed geslapen en sliep heerlijk.. toch ben ik vroeg wakker maar denk dat dat komt omdat ik stiekem toch zenuwachtig voor de echo ben voor vanddaag.. krijg er in extra in het zh omdat ik 2 jaar terug met 17 weken een miskraam/dood kindje heb gehad.. en er met het weghalen ervan..( god mag weten waarom het niet natuurlijk gebeurde) er een hele boel is mis gegaan... nouja ik mag om half 10 dus hopelijk is hte dan nog niet zo uit gelopen
Good morning meiden, weekend!!!!!!! aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh heeeeeeerrrrrlllliiiiijjjjjjjjjjkkkkkkkk. 2 daagjes gewerkt en nu weer lekker een weekje vrij. Nog 7 werkdaagjes en dan VAKANTIE. ZIjn we echt aan toe. @Chiquita, suc6 vandaag met je echo. Geniet van het gluren naar je frummel. @Mama84, hoe was het eten gisteren? Heeft het gesmaakt? @ Juttel, hhhhmmmmmm, zwemmen. das echt een goed idee. Heb je genoten van je zwemavontuur? Ik zou ook wel willen, maar ik moet nodig nieuwe zwemkleding kopen. Moet echt deze of volgende week, want daarna gaan we bijna op vakantie. @Runner, strand8) NOG BETER, maar hetzelfde probleem. Geen zwemkleding. En oh ja, is een beetje ver weg van hier @kamertje, wij weten nog niet wat we precies doen. We hebben op de eerste etage 2 grote slaapkamers en op zolder nog een grote. Nu liggen wij en ons dochtertje op de eerste etage. Misschien dat wij naar de zolder verhuizen en dat mn dochtertje onze kamer krijgt. en de frummel de kamer van haar. Maar in eerste instantie slaapt frummel een paar maandjes bij ons. Misschien kunnen ze wel samen op een kamer. We zien wel. @iedereen waarop ik niet reageerde, Het zal de warmte zijn. Sorry! Nu snel mn huishouden doen, voor het echt te warm wordt. Greetz
@mama1984 Oh te poppelen sta ik ook maar hun hele agenda zit al vol, grote familie. Ze hebben nog geen tijd samen gehad of privacy en dus ook te weinig rust. Dat vind ik zo zielig voor d'r dat ik haar echt de rust wel gun. @chiquita Met 17 weken een miskraam wat erg zeg, had je het toen in de gaten, en weet je de reden ervan? Heel veel succes vandaag laat ons iets weten @Dannie Fijn weekend meid @All hebben jullie ook zo slecht geslapen door de warmte? Buiten is het al 29.7 gr en hier binnen 26.7 raam open helpt niet geprobeerd wordt het nog warmer. Verder voel ik me heel goed zo goed dat ik af en toe denk kleine daarbinnen is alles goed? Dat gevoel wat ik had heb ik niet meer gehad of het waren toch mijn darmen die 2 daagjes, of de baby ligt verder weg? Ik ben blij als ik nog wat verder in de zwangerschap en zodat het gevoel heel duidelijk gaat worden, ik denk dat je het dan ook wel elke dag voelt...? Iedereen een hele fijne dag toegewenst
chiquita, heel veel succes! Dannie, maak me maar jaloers, ik 'mag' nog 2 dagen werken. Zo maar eerst weer naar het strand, heerlijk! Is hier maar 10 min. fietsen vandaan. Gwendo, ik heb denk ik wat gemist... Maar het gaat weer wat beter met je zo te lezen? Missflower, heb je zelf nog wat gekocht? Leuk dat de kleine meid het springkussen zo leuk vond, Ruben krijg je er echt met geen mogelijkheid op, alleen maar krijsen dan. Mama1984, idd erg leuk dansles! Wat voor style is het? Ik heb ooit stldansen gedaan met m'n buurjongen maar dat ben ik allemaal weer kwijt hoor. Pas met een vrijgezellenfeest een les salsadansen gehad, was ook erg leuk om te doen. Dior, groot gelijk heb je hoor, ik heb nu geen contact meer met een vroeger vriendinnetje omdat toen Ruben was geboren ik eerst mijn (schoon)ouders en (schoon) broers en zussen wilde laten komen dus had haar uitgenodigd voor de dag erna. Maar dat vond zij niet zo leuk omdat ik bij haar zoon en dochter wel dezelfde dag ben geweest. Maar ja, zij hebben allebei geen contact meer of iig weinig contact met hun eigen ouders. Jammer dat ze ons niet begreep... Nu is het contact helemaal verwatert.... Hmmm, snap je het nog of leg ik het weer onlogisch uit Oops. Ik ga nu al minder lekker slapen door m'n buikie, zit echt een knoop onderin mijn buik. Op het strand kun je tenminste nog een kuiltje maken in het zand waar je buik in kan liggen. lol In bed ben ik nu al naar een houding aan het zoeken..
@ Runner en Chiquita: Wij doen aan stijl dansen... Je leert dus echt vanalles... of ik het goed schrijf weet ik niet hoor ... maar de quick step, engelse walz, tango, cha cha, jive, samba, rumba, weense walz.. en als we verder zijn krijgen we er nog wat bij. Salsales is idd ook erg leuk, mijn man is half surinaams en zijn oom heeft het mij een keer geleerd... erg leuk ook. @ Dior: Dat is ook wel weer zo, rust is dan ook erg belangrijk.. vaak is het al zo druk de eerste dagen. Vanaf week 26 moet je je kindje elke dag voelen. Ik voel me vandaag ook wat beter en hoop ook elke keer op een reaktie van de kleine... maar het kan idd heel goed dat je even een aantal dagen niets tot weinig voelt. @ chiquita: hoe was de echo? @ Dannie: fijn weekend. ... ja het eten heeft heerlijk gesmaakt .. hebben voor vandaag ook nog over
@chiquita: ben ook benieuwd en idd heel erg van de "miskraam" want dat is het eigenlijk al niet meer naar mijn idee @runner: nou als er grotere kinderen op zitten dan wil ze ook niet... ze is beter in haar hum bij een klein clubje dan een groot clubje @all: woehoe vandaag 18 weken!!
k ben weer terug... ik heb 3.5 uur in het zh door gebracht.. t liep eerst een half uur uit..toen was ik aan de beurt eerst intake duurde 40 min.. toen mn mooie beebje mogen zien.. wat was het al groot.. maar alles zag er goed uit.. alles was op goede grote maagje etc alles zat er op en aan.. dat ze dat nu al konden zien zooo mooi.. maargoed toen moest ik bloed prikken.. maar moest daarvoor eerst in e wachtkamer wachten 40-45 min maarja uit eindelijk aan e beurt.. moest 13 buisjes bloed afnemen.. was absurt veel maar goed.. voor een goed doel.. toen moest ik naar een andere kamer met een verpleegkundige een vragenlijst invullen en 20 weken afspraak maken.. maargoed alles was zover goed heb over 3 weken weer een afspraak ik zh en 14 aug de 20 weken echo zo dat was mn ochtend .. ik heb nu wel ontzettende last van mn buk zeg kan mn benen niet over elkaar doen. pffffconstant steken rond mn schaambot.. ga dadelijk maar even liggen als mijn kids er mee eens zijn __________________
Ook hier kom ik mij gezellig aanmelden. Ik ben 30 december uitgerekend, maar mijn kids kennende, komen ze later. Daarom heb ik me al bij de januari mamma´s aangemeld. Maar ik vind het wel leuk om hier te lezen omdat we hier gelijk opgaan. Eigenlijk ben ik dus een decjan mamma
@chiquita: fijn dat alles goed was! heb je nog even kunnen liggen? @runner: nee had trouwens niks gekocht @mama van vier: welkom hier!
@chiquita: Pfff wat een lange dag zeg... fijn dat alles goed is! hele opluchting.... 13 buisjes .... brr ik ben als de dood voor bloedprikken.. Hoelang zit je daar dan wel niet voor ? Ik moet ook prikken (ivm schildklier) maar ik doe het volgende week wanneer het weer koeler is buiten.
Vandaag ook een drukke dag gehad... Ben echt op.. Mijn positie broek was binnen bij de hema... Ben er helemaal blij mee .. lekker voor op de camping of waneer ik hem ook aan wil . Het is een soort nette jogging broek in het zwart Zit erg fijn en staat ook nog netjes. Nou ik ga maar even de rijstkoker aan zetten... Mijn schoonmoeder komt straks wat brengen en daarna krijg ik mijn vriendin op bezoek om mijn haar te knippen... Word voor mij nog even druk, maarja... Mijn man gaat met ons oudste zoontje naar het circus vanavond...Hij kan niet meer wachten
Hihi...kom net kotsend boven de gootsteen vandaan (ben aan het koken)... maar eh.. ja hoor alles gaat prima. Ben wel 10 kilo afgevallen en mijn buikomtrek is 7 cm kleiner dan toen ik begon... (voorlopig geen positiekleding, maar riemen om). Vandaag wat vervelende dag, heb last van de warmte denk ik. Hoofdpijn, bandenpijn (heeft niets met de warmte te maken, maar wel even een vervelende bijkomstigheid), duizelig en misselijk. Maar langzaam komt mijn energie weer terug.. en jij? Ik lees dat je nu al aan de positiekleding moet????
Moest hier wel even om lachen... mijn jongste zoon is op 30 december geboren, was de 28ste uitgerekend. Op de 28ste is mijn oudste dochter geboren (ander jaar hoor). Mijn jongste dochter was op de 31ste uitgerekend, maar kwam (zo eigenwijs als ze nu is) op 8 januari. Ik heb wel eens gezegd dat ik volgens mij maar één maand per jaar vruchtbaar ben ofzo..... Okee, heb één uitzondering, de oudste is op 13 juli geboren, 36 graden buiten in de schaduw. Maar dat was de eerste....
miss flower: helaas heb ik niet meer kunnen liggen.. lijkt wel of ze een six pack red bull op hebben ofzo pff dat ze niet moe van zich zelf worden..... maar ja nog even.. ga maar weer een disco avondje houden( houd in muziekje aan met wat van die lampen die aan en uit gaan) kunne ze lekker dansen en energie kwijt dan zijn ze ovr 1 uurtje wel moe mama1984: uhm ik denk dat ik 5 a 10 min nodig had om die buisjes te vullen want op t einde stroomde het niet zo snel meer.. pfff nouja kan t maar gehad hebben.... jij hebt ook een drukke dag nouja avond.. wel lekker vin dik altijd haar knippen gelijk weer een nieuwe ik hahaha... mama van vier: welkom... en allemaal dec wat grappig.. ik heb ze tot nu toe lekker verspreid en vind het stiekem wel spannend zo in dec eigenlijk rond de feestdagen.. is toch net even anders vind ik hier trouwens ook al positie broeken aan... nou ga muziekje opzetten ze zijn aan t wachten
@ mama van 4: Jee dat is toch wel toevallig zeg ... vervelend dat je zo last hebt van de warmte.. Ik kan er ook minder goed tegen nu hoor. Blijf het liefste binnen of op de fiets in de wind Ja ik ben ook aan de positiemode...al zou ik best bepaalde kleding nog aan kunnen maar denk dat ik het gewoon niet prettig vind zitten.. Deze broek vind ik echt heerlijk... makkelijk en niet knellend..verder ben ik meer van de zwangerschapsjurkjes... Broeken heb ik nog genoeg van mijn vorge zwangerschappen al zijn deze mij nu nog te groot...maar op het moment heb ik veel liever de makkelijk vallende kleding.. @ chiquita: 5-10 minuten .... ooo dan was ik al van mijn stokje gegaan.... Ja ben blij dat mijn haar vanavond geknipt word.. het moet gewoon want het is echt droog.. @ all: hebben jullie ook last van de warmte dat je voeten /enkels al iets opzetten? Nou meiden ik ben er even niet, denk dat mijn vriendin zo komt... Doei doei
Hey daar allemaal, wat een weertje he? PPPFFFFFFFFFFF veel te heet. Hier gaat alles redelijk! Gisteren weer gevloeid, en maar weer eens met de vk gebeld. Mag vanaaf weer even komen spieken. Zij weten ook niet waar het vloeien vandaan komt. het rare is dat er iedere keer ongeveer een week tussen zit. Echt gek. Verder voel ik me goed, en maak ik me niet meer heel erg veel zorgen. @Mama van vier, welkom hier. Weer een decemberkindje erbij. Leuk hoor. @positiekleding, hier nog geen positiekleding. Wel krijg ik bij een paar broeken de knoop niet meer makkelijk dicht. (Of in ieder geval knelt hij dan al ik zit.) Heb jet opgelost door een elastiekje door het knoopsgat te halen en deze on de knoop te doen. Een klein beetje extra ruimte . Wordt misschien toch tijd om weer eens aan positiebroeken te gaan denken. Vind ze alleen zo warm om de buik! @chiquita, fijn dat de echo goed was. Wel balen dat je op zo'n mooie warme dag zo lang in het ziekenhuis moet zitten. En waarom moet jij zoveel bloed afgeven? (Of heb ik die uitleg al gemist?) @All, ik zal vast weer mensen hebben overgeslagen. Sorry hiervoor. (ik heb dat in het begin al aangegeven) Aangezien er de laatste tijd echt wel meer geschreven wordt, merk ik dat ik mensen ga overslaan. Dat is niet bewust hoor, maar ik ben hier gewoon niet zo goed in Ik lees overigens wel alles hoor, en ik doe ook echt mn best om op zo veel mogelijk op iedereen te reageren. Geniet van het mooie weer, want voor je het weet is het weer voorbij!! Greetz
Zo he!! Wat zijn jullie ineens fanatiek met schrijven!! Leuk! Moest echt even een eind terug lezen! Ik ben zelf op het moment even niet zo actief,sorry! Er zitten namelijk vrienden van ons hier verderop op de camping, dus daar ben ik regelmatig te vinden! Zeker met dit mooie weer! Maar wat is het soms warm he! Ben blij met af en toe wat verkoeling, even een duik in het zwembad of meer,heerlijk. @Dannie81, balen dat je steeds weer aan het vloeien bent.Ook erg lastig omdat je nooit weer wanneer het komt...Gelukkig mag je vanavond weer even kijken! @Mama1984, heb gelukkig nog geen last van opgezette voeten.. @Mamavan4, Welkom hier! Al 4 kids, dus nu de 5de op komst?!Wow! Gezellig druk daar bij jullie! En hoe krijg je het voor elkaar idd om ze bijna allemaal in dezelfde maand te krijgen! @Chiquita1, fijn dat alles goed is!!Altijd weer een opluchting toch? @Dior, nog gefeliciteerd met je vriendin! Kun je niet even 5 minuten om het hoekje kijken? Of woont ze niet dichtbij? Knap dat je er zo lang weg kunt blijven haha!
@runner ik snap hem hoor @mama1984 Op naar week 26 dan maar Verkopen ze bij de hema ook zw kleding, dat wist ik niet. Fijn zo'n rijst koker he, wij hebben die ook ik eet nl vaker rijst dan aardappels en mijn man is half indich dus die heeft er gelukkig ook geen problemen mee. Ik heb wel last van de warmte maar nog geen opgezette voeten gelukkig. @MissFlower Super 18 weken over nog geen 2 weken zit je al op de helft! geweldig! @chiquita Super die goede uitslag 13 buisjes bloed dat is id erg veel, ik zit had geloof ik maar de helft. Hopelijk zijn de steken nu weg? @mamma van vier Welkom veel lees en klets plezier Hoeveel kinderen heb je al? Lijkt me echt vervelend dat overgeven ik heb wel neiging tot gehad maar gelukkig niet echt over mijn nek gegaan. Kan me voorstellen dat je dan zoveel afvalt 10 kg jeetje zeg. Ook ik heb al positiekleding aan mijn eigen kleding zelfs de wijdste broek deed pijn. @Dannie81 Wat raar met dat vloeien, maar goed alles is goed dus denk daar maar aan, vooral als de vk zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken. Het weer is voor mij echt te warm, ik hem al 2 nachten bijna niet geslapen. @Juttel zij woont in belgie zo'n 35 km ver, ik heb geen rijbewijs dus ff is niet zo makkelijk voor mij Ik zal of met mijn man of met de bus moeten, maar dat laatste is wat te lang nu voor mij dan ben ik 2 uur onderweg alsof ik naar de randstad ga.