Goede morgen! Alweer vroeg wakker..Mijn automatische wekker is al wakker voordat mijn echte wekker af gaat .... Ik ga me nu even aankleden samen met mijn oudste kereltje (de rest slaapt nog) en dan gaan we even onze hond uitlaten... is nu heerlijk buiten .. @ miss flower: mooie wagen! Fijne dag iedereen!
@mama1984 Zijn de buren nog lang doorgegaan? @MissFlower leuke kinderwagen Vandaag alweer mijn laatste vakantie dag, wat gaat dat snel voorbij zeg. Ik kan hier dan alleen weer of s'ochtends heel vroeg of s'avond even komen
@ Dior: Ze zijn gisteren vanaf 9 uur s'morgens tot 3 uur 'smiddags aan een stuk door doorgegaan.. Vandaag begonnen ze er weer mee vanaf half 10 vanmorgen tot half 4 vanmiddag... Ook al begrijp ik dat hun verder willen en dat er dan gewoon lawaai bij komt... maar het was voor ons toch wel erg storend.. En zit een huis tussen maar wij voelde alles trillen en het leek net alsof het bij ons gebeurde.. Ook ging elke keer hun brandalarm af, maar als die af gaan in deze huizen slaan ze allemaal af in het hele huis dus een hoop herrie elke keer hahaha. Achja... het hoord er maar even bij Jammer dat je vakantie afgelopen is
Ik ben blij dat het deze week wat afkoelt... heb nog zo veel te doen in huis. 5 wassen draaien, zit er al één in, al eentje gedraaid, eentje opgehangen en eentje afgehaald.. nog 7 wassen vouwen.. zucht. Krijg eindelijk weer wat energie.. maar had het liever ergens anders voor gebruikt8)8). Jullie allemaal een hele fijne dag!
@ mama van 4: hier hangen er ook 2 wasjes te drogen.. Verder heel iets strijkgoed. Eigenlijk wilde ik daarstraks gaan stofzuigen , maar ik ben lekker even met de kinderen op de fiets gesprongen. De was is nu droog dus ik haal het er maar af, is net een wolk voor de zon dus moet gauw wezen.. Het is hier namelijk nog erg heet .
oja over meer engergie, dat heb ik dus ook de afgelopen dagen.. Heerlijk nu ik weer iets meer kan ondernemen.
Hallo, Ook hier weer wat meer energie. Eerste werkdag zit er weer op, en er lag veel werk, hoort erbij. Fijne avond allemaal!
Haydieho, Ik lees dat iedereen weer wat meer energie heeft. Fijn hoor, kan het huis weer goed aan kant gemaakt worden. Hier is het even spannend. Ik heb vandaag van de vk te horen gekregen dat ik wel rustig aan moet doen nu, met dat hematoom. Dat houdt in dat ik ook niet mag werken (vervroegde vakantie, maar dan net niet. Had ik me ff anders voorgesteld.) Baal er behoorlijk van. Morgen kan ik gelukkig al in het ziekenhuis terecht, om 15:00 uur. Daar zal ik eens goed navragen wat ik wel en niet mag, want ja, kan ik wel op vakantie gaan, en kan ik niet toch nog gaan werken? Voel me er neit prettig bij, maat tis even niet anders. Ik laat het maar even afhangen van wat de gyneacoloog ervan zegt. Heb je eindelijk meer energie, mag je er niets mee doen. Is niets voor mij om niets te mogen doen. Wordt ik een beetje onrustig van. PPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFF. Maar alles voor een gezonde beeb natuurlijk! @Dior, heerlijk he zo'n eerste werkdag, BLEH. Maar ach, nu gaan aftellen tot je verlof! @Mama van vier, dat zijn behoorlijk wat wasjes. Ik heb er nog wat voor je in de aanbieding @mama1984, Hoe was het fietsen? heb je het drooggehouden? En zijn de buren nog niet klaar met boren? Hoop dat ze snel uitgeklust zijn! @MissFlower, mooie kinderwagen zeg. heb je de kinderwagen al, of moest hij besteld worden? Wij hebben een Phil en Ted's besteld (soort van duowagen) maar de levering is behoorlijk uitgesteld. Ben ik even blij dat we al vroeg bestelden! In week 38 krijgen we hem pas, ipv de eerder afgesproken week 27!!!!! maar we hebben nog ff, dus kan wel! Fijne avond nog voor iedereen! Greetz
@ Dannie: Jeee dat is even wat zeg.. maar idd doe het maar rustig aan... Voel je niet schuldig naar je werk want nu zijn jij en je kleine het belangrijkst... Maar ik kan me voorstellen dat je nu nog niet op lange rust zit te wachten... Idd even goed vragen wat je wel en niet mag. Heerlijk was het even op de fiets... al is het best zwaar vind ik met 2 kinderen op de fiets, ik voel al dat het bij mijn bekken wat pijnlijk is tijdens het fietsten..Ben heel benieuwd hoelang ik het vol ga houden het fietsen..want bij mijn vorige zwangerschap had ik bekkeninstabiliteit waardoor ik maar heeel erg weinig kon.. dus zolang het nog kan ga ik er lekker uit met de kinderen. We hebben het droog gehouden... hier is het pas gaan regenen tegen half 6 vanavond. De buren waren vandaag wat rustigere dingen aan het doen ... kunnen wij ook even bijkomen van al die herrie Zo hey nu hebben wij nood weer hier
Goede morgen! Hier weer vroeg op.. de oudste moest naar de psz... Meteen even wat boodschapjes gedaan. Straks komt mijn moeder op de kinderen even passen en dan ga ik even bloedprikken. Bleggg ik vind dat altijd zo eng ... dit heb ik al mijn hele leven hoor, angst voor spuiten. Maar ik moet iedere 4 weken ....dus ik zal wel moeten he Ik neem mijn kinderen niet mee omdat ik mijn oudste een keer bij me had toen ik bijna flauw viel.. wat ik verder ga doen vandaag weet ik nog niet.. hahah ik hoop dat ik de moet krijg om even te stofzuigen ...
Hihi.. stofzuigen heb ik inmiddels alweer gedaan. De tweede was draait alweer zucht.... Het plenst hier, dus het koelt lekker af, kan ik weer wat meer doen. De vakantie is hier begonnen, de kids breken momenteel mijn huis af. Is de ene kamer opgeruimd, kan ik weer aan de andere beginnen. Hoef me niet te vervelen. Maar wil wel alles opgeruimd hebben voor mijn buik me in de weg gaat zitten.... De meiden moeten naar zolder verhuisd worden (wat nu bijna onloopbaar is door zoon die daar ook bivakeert:x en niet het verschil weet tussen voorzolder MIJN RUIMTE en slaapkamer ZIJN RUIMTE). Maar die verhuizing doen we pas na de vakantie.. eerst opruimen en opruimen en opruimen en.... zucht... nog meer opruimen.
@mama van vier: wij hebben ook nog genoeg te doen hoor.. eerst het kamertje leeg en dan verven en dan meubels zoeken.. ook in huis is er elke dag wel genoeg te doen. vooral met een hond die ontzettend haart momenteel.. bah! @mama1984: balen dat je het zo vaak moet terwijl je er zo tegen op ziet.. ik vind het niet zo erg (leuk is het nooit) maar moest net zoals bij de eerste nu ook extra spuiten vanwege negatieve rhesusfactor...waarom moet jij eigenlijk zo vaak? ff verder lezen
@dior: jammer dat je vakantie er weer op zit.. nu moet je weer even in komen he.. ik moet morgen nog 1 ochtend en dan vakantie @dannie81; jemig dat is ook een tegenvaller.. maar goed om jezelf denken hoor! en de kinderwagen was waarschijnlijk al wel in voorraad dus kon 2 tot 3 weken zijn maar kon ook langer.. nou we hebben idd alle tijd @all: nog 10 daagjes tot de 20 weken echo!!!!!!
@ miss flower: aw.. zo´n hond heb ik hier nu ook lopen. Ik blijf stofzuigen. En dan een parkiet die net zo hard meedoet met de rui.... grrrr. Aan de babykamer begin ik niet voor ik 7 maanden ben... dat heb ik altijd al zo gedaan. Maar daarvoor moeten wel de kamers voor de anderen klaar zijn voor ik daar mee kan beginnen. En gezien de vakantie die er tussen zit... schiet de tijd dan opeens erg op.
@ miss flower: Ik moet vanwege mijn schildklier... Het is een lang ingewikkeld verhaal Toen ik tijdens de zwangerschap met 3 maand van mijn 2e zoontje bloed moest prikken heeft het lap bleek later een fout gemaakt. Er was een waarde (vraag me niet meer welke ) ... veel te laag.... die van mij bleek 96 te zijn en moest zeker tussen de 200 en 400 zitten... Ik natuurlijk helemaal in de stres en ik moest meteen nog een keer prikken.. Mijn arts heeft mij toen meteen op alles laten onderzoeken om alles uit te sluiten. Uiteindelijk bleek dus dat het lap een fout had gemaakt... mijn waarde zat niet op 96 maar op 296, ze waren er dus een 2 vergeten voor te zetten. Maar toen kwamen ze er achter dat ik een bepaalde positieve stof van de schilklier had... Aangezien mijn moeder wel een schilklier afwijking heeft moest ik toch maar even onder controle.. Nu heb ik een schildklier die dus binnen de normen zit maar wel als een soort raketjes binnen die normen van links naar rechts heen en weer schieten... Nog te volgen? .... Maargoed... ze willen voor de zekerheid mij en de kleine dus goed in de gaten houden. Ik hoef me geen zorgen te maken en slik op het moment ook geen medicijnen omdat ik altijd nog binnen de normen val. De internist zei wel, dat ik een zeer zeldzame vorm heb... Omdat meestal de schildklier te snel of te langzaam werkt hahah maarja blijkbaar ben ik een beetje apart ofzo ... Gelukkig heb ik nergens last van en ik voel me verder prima...
@mama1984: waarom niet voor je 7 maand bent? dan kun je zelf al niet meer zoveel en wat nou als het eerder komt? ik zou me heel onrustig voelen en daarnaast is het veels te leuk om er mee bezig te zijn haha
Ben net geweest om te prikken! Uiteindelijk valt het altijd mee en maak ik me om niks zorgen. Heb wel enorm om die man die mij moest prikken gelachen. Toen ik hem vertelde dat ik er dus echt bang voor was keek hij mij lachend aan en zei '' ACH MIETJE'' Nu kan ik dat soort dingen heel goed hebben en het zet mij ook even op andere gedachten waardoor ik niet zo gespannen ben. We waren zo aan het praten en over de zwangerschap en toen hadden we het ergens over (maar ben vergeten wat ) waar ik op antwoorde dat ik zwanger was van de 3e.. '' De derde zei hij'' en hij keek nog eens even op zijn prik briefje waar mijn geboorte datum op stond.... Dus ik zeg al lachend ja kijk maar even, mijn leeftijd klopt ...Jaa zegt hij lachend idd ik moest even kijken of ik het nou wel goed had! Nou dat heb ik dan ook weer even gehad voor 4 weken. mmm de ztofzuiger nog niet aangeraakt hier, heb er nog geen zin aan..