late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @runner: idd 1 slaapje meestal rond 13.00 en soms zoals vandaag dan slaat ze die over en eind van de dag is ze dan idd erg vervelend.. ik leg haar er straks na het eten gelijk in

maar goed het was gezellig en ze heeft zich vermaakt!

2. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @chiquita Lekkende borsten glukkig heb ik er geen last van. Komt er dan veel uit?

@Dannie Nee zeker vind ze het niet erg als ik bel. Maar ik wil altijd niet teveel zijn er bellen nu al zoveel mensen en dan denk ik laat ik nou eens verstandig wezen ;) Vandaag trouwens een mailtje van haar gehad JIPPIE direct een terug gestuurd. ZE vroeg wel weer ik hoor wel als je wilt komen maar ze hebben het nog steeds erg druk en dat vindt ik dan zo lullig. Gefeliciteerd met je 17 weken trouwens :) Zo dat lopen gaat wel goed dan he. Strijk bleeeh heb hier ook zog zoveel liggen en stel het steeds maar uit.

@Runner wat een lul zeg :( !!! Euhm Buddy's????

@MissFlower Nog 1 weekje jaaaa :) hoe was je eerste vakantiedag iets leuks gedaan?

@mama1984 Even bijkomen moet je jezelf ook eens gunnen

@Juttel veel plezier en tot volgende week

@Iedereen Whow 4x 30 december uitgerekend Vandaag mail van mijn vriendin gehad :) :) :) gaat goed met hun. Verder hier ook alles goed krijg nu te horen 4 mensen al je straalt nu helemaal ik zie aan je gezicht dat je zwanger bent. Ik had nog een leuk kamertje gezien maar moet je met pay pal betalen :( Wilde nog even blokje om maar regen valt hier met bakken uit de hemel.

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Oh, hartje was zo mooi joh, Whahaha!
    daar kun je dus echt geen genoeg van krijgen. ;)

Misflower, zelfde tijden als Ruben dus.
    En hoe laat ligt Danisha er s avonds dan in?
    Ruben meestal pas om 20.00 maar speelt vaak daara nog verder in bed.

Dior, ja een buddy. ;) Iemand waarme je telefoonnummers mee uitwisseld en elkaar smst als er belangrijke dingen gebeuren, zoals een bevalling oid. :p
    Waar had je dat kamertje gezien?
    Hier nog een helder blauwe lucht. :D

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @runner Ja zo werkelijk is het he als je het hartje hoort. Druk me beetje raar uit maar snap je wat ik bedoel? Ik kan soms nog steeds niet geloven dat er echt een kindje in mij groeit :)

Kamertje op deze site gezien model gaat eruit dus is nu super goedkoop ook nog Bebeqo - Bravo (baby room)

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ziet er idd erg leuk uit! Jammer dat dat speelgoedkistje er niet bij zit, ziet er juist zo schattig uit.
    Maar Pay Pal is dat niet hetzelfde als via internetbankieren overmaken?

Ik ga nu lekker mijn mandje opzoeken.
    Eerst even lekker douchen en op bed misschien nog tv kijken.
    Liefst val ik meteen in slaap maar dat lukt me toch nooit.

Fijne avond iig. ;)

6. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Nee Pay Pal moet je een account aanmaken ? Dat wil ik niet (eigenlijk) Heb last van maagzuur even een stophoest pakken of 2 of 3 dan helpt het wel. Slaaplekker alvast!

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Zo ik ben weer thuis van mijn avonddienst.
    Mijn clieten hadden me lang niet gezien (vanwege ziektwed) ze vonden dat ik er goed uit zag..:D..
    Meeste hadden niet eens door dat ik zwanger was, maar ze vonden het allemaal erg leuk..
    Ben nu wel helemaal op... merkte op een gegeven moment dat ik wel even rustiger aan moest doen omdat mijn buik toch wel gespannen was... Ook voelde ik de zwangerschapsisias weer in mijn bil schieten... Aiii hopelijk word het niet zo erg als bij mijn jongste zoontje ;)

Mijn clienten waren heel erg blij me weer te zien.. .eentje pakte me even vast en zei.. ooo meis ik ben zo blij dat je er weer bent :)... dat doet je toch zo goed!

@ dior: En idd die rust heb ik genomen hoor :D
    Ik ben lekker op de bank gaan liggen de rest van de middag en ben er alleen af gekomen om eten te koken :D

Nou meiden ik ga zo maar slapen anders kom ik er morgen niet uit... ;)
    De oudste heeft een uitje met de psz... ze gaan naar de kinderboerderij..ik ga ook mee samen met de jongste..

Welterusten allemaal!

8. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!!!

uhm nou heb alles gelezen en ben bijna alles vergeten ga even nadenken dus als je iets hoort kraken is het hier ;)

geslacht: ik denk dus een meisje en iedereen in mn ogeving denkt weer een jongen... nouja we zullen zien he..

dior: ik heb NOG geen lekkende borsten maar duurt niet lang meer denk ik.. ik had dat bij mn dochter wel.. werd wakker rond 24 weken ofzo en mn hele pyama shirt was zeik nat. ik denk wat is dit dan ja melk dus hahahah.. alleen als je wit aan hebt zijn die vlekken er moeilijk uit te krijgen als ze echt ingedroogd zijn :(

nou vroeg naar bed geweest gister en was wel lekker en mooi getimed mn zoontje was om 5 uur wakker pffff. maarja
    vandaag niet veel plannen..... jullie?

nou alvast een fijne dag..

en een buddy ik hou me aanbevolen

9. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen...

Plannen voor vandaag..? :D... zodadelijk naar de kinderboerderij... echt weer ervoor is het niet... maargoed anders ben ik zo weer weg ;)...
    Het is de laatste dag van de psz vind het wel een leuk dat hij daar dan even heen kan met zijn klas.
    Verder nog even wat boodschapjes doen en naar het postkantoor.
    Vanavond krijgen wij vrienden van ons op bezoek van dansen...dus wil ook een beetje het in huis aan kant hebben.

Vanmorgen mijn man naar zijn werk gebracht met zijn allen..
    Hij had zich verslapen want zijn collega belde hem op die altijd met hem mee fietst, waar hij bleef :D
    Dus hem maar even gebracht.. boft hij ook weer met het weer :D...
    Dus vanmiddag hem ook weer ophalen..

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    mama1984: ja wild enet zeggen weet niet hoe t weer bij jullie is maar hier regent t al 2 uur .. hopen dat t straks dan even droog is voor jullie :)
    hier is volgende week pas de laatste week psz..
    en je man heeft id dgeluk met dit weer dan hahaha...

boodschappen en postkantoor ook op mijn lijstje maar zag net dat mn band slap is dus moet eerst bij mn vader de fiets pomp halen pfff. en verder leek het me wel goed weer om te strijken :)

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @runner: meestal ook rond 20.00 inderdaad

@mama1984: dat voelt goed he als ze zo met je meeleven en blij zijn om je weer te zien! ik werk er sinds september en je merkt steeds meer dat ze vertrouwd met je raken en naar je vragen enz enz.. echt leuk

@dior: leuk kamertje idd! wij gaan morgen naar babypark bij een kamertje kijken.. hoogglans wit en zelfde prijs als jij net liet zien dus het kijken waard

wbt. lekkende borsten.. hier geen last van en ook niet bij de eerste.. had er wel direct voeding inzitten toen ze werd aangelegd.. maar zijn jullie borsten ook zo groot en de tepels ook al? die van mij zijn al net zo groot als bij bv van danisha alleen wat minder hard enzo..

wbt buddy's lijkt me idd heel leuk maar dan wel gewoon smsen want ben niet een typje dat met iedereen zomaar belt haha.. mischien binnenkort lijstje maken?

12. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @mama1984 Beetje bij geslapen?Geeft je man vandaag een heerlijke droge taxi gehad ;)

@chiquita Kan er dan zoveel uitlopen uit zich zelf dat je shirt helemaal nat is, wist ik niet.

@MissFlower ja zo is het kamertje een beetje betaalbaar ze zijn er weer zo snel uit. Ik ben ook geen bel maar sms typje :)

@All Vandaag laten inschrijven bij kinderdagverblijf, wat blijkt kan de baby bij een pas vanaf juli terecht in maart moet ik
    weer gaan werken :s De ander wist niet of er wel plaats zou zijn krijg nog bericht hierover. Ik heb zelf geen rijbewijs dus kan niet al te ver weg gaan. Mijn man zal de kleine brengen en halen die heeft wel zijn rijbewijs maar als hij ziek is of moet overwerken moet ik toch lopend of met de fiets heen kunnen. Er zijn er hier 3 die het dichtsbij zijn 30 min lopen.

Wat gaan jullie eten vandaag, wij kipfilet in de over komkommer met rijst erbij simpel gezond en lekker. Nog plannen voor het weekend? Hier niet even misschien naar baby dump. Ik ben blij dat het weekend is ben echt helemaal op.

13. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    HE lady's
    Hier maar weer eens genoten van weer een vrije dag. Best lekker zo. En dan te bedenken dat ik half augustus pas weer hoef te werken. HEERLIJK. Ik moet wel echt opletten met wat ik doe. Ik heb echt snel de neiging om te veel te doen, omdat ik nergens last en/of pijn heb.
    @ Dior, Balen van het kdv zeg. Hopelijk krijg je nog goed nieuws van die ene! Anders wordt t twee maandjes andere oplossingen zoeken! vwb de lekkende borsten. JA dat kan, je hele shirt nat krijgen van lekkende memmen! Ik had er de vorige zwangerschap veel last van. Liep al vrij vroeg met van die pads! Na de bevalling werd het alleen maar erger (Ik gaf BV) Het kwam er echt in een harde straal uit als het tijd was om te voeden. Zo erg zelf dat de kleine meid zich verslikte!

@MissFlower, mijn borsten zijn wel al gegroeid, maar nog niet zoals ze waren toen ik BV gaf. Ze zijn nog groeiende!! VAndaar dat ik pas afgelopen week een bikini heb gekocht voor de vakantie. Was bang dat ze anders niet zouden passen!!

@babykamer, Wij kopen in eerste instantie alleen een ledikantje (dezelfde als die van mn dochtertje.) De kleime frummel slaapt in de eerste tijd op onze kamer en misschien daarna bij zijn/haar grote zus.

Iedereen die weekend heeft en leuke dingen gaat doen, Geniet ervan!

Greetz

14. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    dior: jeetje zeg! das een dik jaar wachten is wel erg veel zeg! dan had je je kindje al moeten aan melden voor je wist dat je zwanger was.. best wel raar toch?

dannie: jij had het dus ook zoveel?? ja bij mn zoontje had ik dat weer niet maar bij mn dochter... :S ook veel

oooh en ik heb maandag geslachts bepaling :D ga nu lekker naar bed tv kijken heb veeeeel te veeel gedaan ...

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @chiquita: zo raar is dat niet hoor.. tegenwoordig moet je bij de positieve test al inschrijven.. ik belde toen voor mijn eerste ook voor opvang en ze kon pas 1,5 a 2 jaar later terecht.. gelukkig heb ik een andere gevonden in de route naar mijn werk die nog geen jaar opgezet is dus daar kon ze meteen terecht.. en wat gaaf dat je maandag geslachtsbepaling hebt.. ga je het ook vertellen of niet?

hier nog 7 daagjes tot de echo!

16. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo allemaal!

We hebben er weer een drukke dag opzitten.
    HEt was echt vies weer de hele dag dus echt prettig was het niet op de kinderboerderij... maargoed de kids hebben zich vermaakt ;)..
    Daarna naar mijn moeder even gegaan en daar wat gegeten...
    Toen papa ophalen van zijn werk... en daarna even naar het postkantoor geweest.
    Daarna in huis druk geweest omdat we vizite kregen vanavond..
    Was heel erg gezellig... Maar ben nu dan ook op...
    Even wat drinken en dan ga ik zo slapen...

Sorry dat ik even verder niet reageer...

17. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    missflower: ik eet dat t wel 'normaal' is maar toch... dat er gewoon geen plek is.. da je een jaar of 2 moet wachten. is soms onbegrijpelijk omdat het werk enzo wel door gaat
    en natuurlijk zeg ik het.. net of ik dat voor me kan houden hahahah

mama1984: shame on you niet reageren ;) nou je had ook wel een drukke dag...

nou ik ben weer vroeg wakker thx to my lovely son hahaha ik heb m tot 21 uur wakker gehouden.. nouja eerder was hij toch niet gaan slapen.. veel te veel energie.. maar hij was ook om 5.30 weer wakken .. dus nu weer beneden voor de tv pfff. nouja.. zo zijn kids.. verder drukke dag vandaag.. boodschappen doen en verjaardag dan nog wat schoonmaak dingen te doen en natuurlijk strijken pfff

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Chiquita: Ik zal even netjes reageren :D... Voor jou dus ook alweer een vroege ochtend ... ik had vanacht de jongste die klaar wakker was tegen half 5... ik heb hem even wat water gebracht en ben toen toch naar bed gegaan.. al snel sliep hij weer.
    Ik heb dit keer tot 8 uur geslapen... komt doordat ik er laat in lag ivm de vizite.
    Fijne dag vandaag...

Hier ook nog een druk dagje.. wij moeten ook nog even vanalles doen.
    vanmiddag even het campingbedje van mijn nicht ophalen voor de vakantie.
    Verder de boodschappen en even langs me werk om de planning op te halen en een hoop wasgoed doen :(...

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    dag dames

Heerlijk he als je kids vroeg wakker zijn haha.. die van mij was nu om 07.00 wakker maakt ze kijkt dan tv bij ons op bed en ik dommel wel wat door..

Wij gaan nu weg naar hoogeveen naar mijn vader en vriendin en gaan wij daarna bij babypark kijken voor de babykamer!

tot vanavond allemaal!

oh ja mijn ventje was vanmorgen weer erg druk met schoppen en papa kon dus mooi mee genieten.. echt HEERLIJK

20. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @mama1984 Vind je het niet vervelend om met avonddiensten te werken? Ik heb dat 1 jaar gedaan maar werd er gek van soms werk je daardoor 10 dg achter elkaar zonder 1 dag vrij te hebben, of 10 dg tot 12 uur s'avonds voor mij was dat niks.

@MissFlower en zijn jullie eruit, welk kamertje het gaat worden? Nog een paar dagen en je zit echt op de helft heerlijk.

@chiquita Ik vind het ook raar zo erg lang die wachtlijst had ik ook niet verwacht. Ik heb extra gewacht tot ik zeker was dat alles goed was omdat ik de eerste keer na de mk weer kon afbellen, en nu die onzekere start de eerste weken dat ik niet wit komt het goed. Andere oplossing hebben wij niet ik heb geen fam waar de baby naartoe kan en vriendinnen werken zelf dus????

@All gisteren zo een barstende hoofdpijn dat ik niet achter de pc heb gezeten, vandaag nog steeds hoofdpijn maar kan nu wel mijn hoofd bewegen haha dus kom ik snel even bij lezen en schrijven. Gisteren dus niet veel gedaan wel nog even naar het hartje geluisterd.

Deel Deze Pagina