late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @mama1984 wanneer vertrekken jullie? Lekker hoor :)

@All iedereen een hele fijne dag gewenst.

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen..

Zo heb net de kraamhulp en kraampakket aangevraagd...
    Kan ik dat niet meer vergeten :D
    Verder nog steeds eens beetje misselijk... pfff vraag me af hoelang het deze zwangerschap blijft doorgaan want dit had ik bij mijn jongens niet zo lang.
    Jullie er nog last van?
    Vandaag dus alvast dingetjes pakken en wat schoonmaken in huis.. heb de hele dag de tijd (ben vrij) dus kan lekker alles op mijn gemak doen.

@ Dior: Wij vertrekken zondag...:D

3. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Hoi hoi.... ik kom hier graag ook een beetje meekletsen. Ik ben op 28 januari uitgerekend van ons tweede kindje. Ik kletste al mee bij de januari mama's maar bleek uiteindelijk verder dan ik dacht. Nu is het bij de januari mama's al bijna niet meer bij te houden omdat het zo'n grote groep is. (wel gezellig hoor!)

x lisette (noname)

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @Chiquita: gefeliciteerd met je toekomstige zoontje! echt leuk hoor! en ben benieuwd naar de foto's

@mama1984: nou klinkt lekker goed georganiseerd daarzo haha maar goed dat je niet over je heen laat lopen.. jammer dat het idd nog even duurt voor de echo maar dan heb je ook wat..

@dior: balen van je werk zeg.. en juist met die hormonen kan je het al helemaal niet hebben.. beetje raar dat ie idd steeds naar jou kwam terwijl iedereen achter liep.. gewoon wat van zeggen hoor

en bij me vriendin is alles rustig.. gister gezellig een spel gespeeld.. weer eens lekker ouderwets en heb haar even aan een ananas gezet hahahaha heeft voor vannacht helaas niet geholpen haha

ff volgende bladzijde lezen

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @noname: bedoel je niet dat je in december bent uitgerekend?

@mama1984: nou het moest voor de 16 weken geregeld zijn toch? ik heb het ook allemaal al geregeld met 14 week ofzo dan heb je dat weer gehad he..

NOG 3 DAGEN EN DAN DE 20 WEKEN ECHO:D Heb er zin in!

Gister was mijn kleine meid met papa weggeweest naar mijn zus maar ze had haar middag slaapje ook niet gehad en hij kwam veels te laat terug want ik wou haar eigenlijk sowieso rond 19.00 er in hebben.. nou dat heb ik geweten.. ik heb haar nog nooit zo boos en overstuur gezien! ik moest er zelf van huilen echt niet normaal.. ze wou me slaan en schoppen en ze schreeuwde.. pfff niet normaal.. na 10 min was het over en sprong ze in me armen.. moest er echt ff van bijkomen.. helaas stond ze om 07.00 alweer naast me bed haha.. dus die gaat er straks weer in om de slaap in te halen!

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ missflower: Bij mijn verzekerering gaven ze aan op internet dat je voor je 5e maand je moet aanmelden voor kraamhulp... is maar goed dat ik het dan voor mijn vakantie heb gedaan :D

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    #567 mama 1984, 14 jul 2009
    Laatst bewerkt: 14 jul 2009
    @ noname: Welkom hier!.. hier moet je het wel bij kunnen houden :) het is hier vaak erg rustig... maar wel heel erg gezellig!
    Bedoel je idd niet 28 december ?

8. mamma van vijf

mamma van vijf Actief lid

17 jun 2009
    137
    0
    0
    @noname: welkom.. en hihi.. zwangersschapssymptomen.... een maandje verrekenen. Ik vond januari ook erg druk en niet bij te houden, dus ben ik maar hier blijven hangen.

Gisteravond de schrik van mijn leven gehad (nou ja leven, is iet wat overdreven). Ik had bloedverlies en in eerste instantie dacht ik, nou ja.. ik bel morgen de vk wel even, maar een hlaf uurtje later werd het rode bloed opeens bruin.. toen stond ik toch even te trillen. Om half elf de vk toch maar gebeld en om elf uur stond ze bij me op de stoep. Het hartje klopt duidelijk, dus geen reden tot ongerustheid, maar ik had hem goed te pakken. Vanmorgen ook nog wat bloedverlies, maar dat had de vk al voorspeld. Zucht, nog maar 16 weken oud en ik krijg nu al grijze haren van hem/haar:x:D:D

Voor de rest moet ik nog even bijlezen. Mijn pc heeft kuren, de ene keer kan ik het forum wel openen de andere keer weer niet.

Ik ga binnenkort op vakantie, dus zal ik er een tijdje niet zijn... ik wens jullie allemaal (had ik vast al gedaan) een hele fijne zomer, zonder enge dingen toe.

9. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Jeee mama van 4 dat is schrikken!
    Hopelijk stopt het gauw!
    Fijne vakantie alvast!

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Even klagen hoor :(..sorry

Daarstraks belde mijn wijkverpleegkundige..
    Ze zei jaa ik zou je eigenlijk gisteren bellen maar toen had ik nog een vrije dag!
    Ik dacht echt van '' jaaa en ik nu'' ... had ik maar het lef om dit ook te zeggen :(..
    Had ik maar niet opgenomen ... maarja ze belde weer naar mijn prive nummer.
    Ik ga aangeven als ik weer aan het werk ga na mijn vakantie dat ik niet meer prive gebeld wil worden over dingen van mijn werk..
    Ik heb een werk mobiel dus bel daar maar op of spreek het in.

Toen ik aangaf hoe het was gegaan kon ze me wel begrijpen.. ze vroeg aan mij hoe het kwam dat ik teveel was ingepland...
    Jaa zeg ik dat weet ik niet .. ze hebben een deel van het middag blok gegeven en andere niet..
    Oo zegt ze dat is niet netjes.
    Ze gaat het zeggen tegen de planner.

Toch blijf ik erbij dat ik het niet netjes vind dat ze me gisteren de hele dag heeft laten wachten en mij dan nu wel durft te bellen terwijl ik vrij ben..
    Kan me er best kwaat over maken, eigenlijk ook op mezelf dat ik gewoon niet het lef heb om er wat van te zeggen.

Lijkt soms wel of hun alles kunnen maken en breken en wij maar moeten volgen.

11. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Dag meiden...

Hihi.... het moet idd 28 december zijn!!!! Tja die hormonen....

Mama van 4: Wat zul je geschrokken zijn. Het lijkt me ook zo naar om nu nog bloedverlies te krijgen. Het maakt je meteen zo onzeker. Terwijl mijn beste vriendin haar hele zwangerschap bloedingen heeft gehad en een heel gezond meisje heeft gekregen.

Miss Flower: Alvast veel plezier met je 20 weken echo!

x

12. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Hoihoi! Ben ik eindelijk ook weer eens! Afgelopen week de hele week bezoek gehad, maar vanmorgen zijn ze weer vertrokken. Moet heel eerlijk bekennen dat ik het hier nu wel even heerlijk rustig vind...even geen rekening houden met anderen...:) Vandaag dan ook helemaal niets gedaan, is het hier trouwens ook veel te warm voor!
    Verder gaat het goed! Voel me goed, buikje begint te groeien :), nu nog even ons ukkie voelen en het gaat super, haha! Maar zal nog wel even wat geduld moeten hebben...(en dat heb ik niet geloof ik!)
    Hoeveel kilo zijn jullie trouwens al aangekomen? Heb het idee dat het hier wat te snel gaat, al eet (snoep) ik niet echt veel...

Heb jullie berichtjes wel gelezen van afgelopen week, maar om op iedereen te reageren....doe ik de volgende keer weer,vanaf nu kan ik het weer beter bijbenen!

Vrijdag weer controle, zin in! Hopelijk ook weer een echo!

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ Juttel: Ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen.
    Ik weeg me bewust niet.... wil me er niet mee bezig houden.
    Ook al is het bij mij ook te zien dat ik al voller ben geworden.
    Het is niet anders.. de een heeft er meer last van dan de ander..
    Bij mijn oudste ben ik 30 kilo aangekomen en bij de 2e verwacht ik minder want ook toen heb ik me niet meer gewogen.
    Ik laat het gewoon op me af komen.
    Na de bevalling werd ik zonder iets te doen altijd lichter dan dat ik voor de zwangerschap was... Dus ik zie het wel hoe het deze keer is ;)

14. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @mama1984 Zondag dat is al snel lekker :) Kraamhulp en pakket heb ik ook al aangevraagd. Het is en blijft niet netjes van die afspraak.

@noname Welkom en veel lees en schrijfplezier.

@Misflower Vandaag een gesprek met mijn baas gehad. Wat blijkt nu dat ze bij mij toch wel willen dat het niet zoveel achterloopt
    zoals bij de anderen omdat ik straks 4 nd eruit lig en collega's dit niet kunnen overnemen. Was nog aan het janken ja id net nu met die hormonen kan je al niks hebben ach ja. Collega zei ook hoe duidelijk had je het dan nog moeten aangeven en wij dan met onze achterstand.
    Aan een ananas gezet????

@mamma van vier Waar kwam de bloeding vandaag wist ze dat? Wanneer vertrek jij op vakantie?

@juttel ik was afgelopen controle 2.3/4 kg 2 en drie kwart kilo dus bijgekomen. Vrijdag weer opde weegschaal.De gyn zei normaal
    kom je 1 tot 1.5 (anderhalve) kilo bij per maand als gemiddelde. Bij mij moesten er al kilo's vanaf en was daar net mee bezig en 3 kg verloren
    toen was ik zwanger, dus zie het wel weer na de zwangerschap.

@All vandaag 17 weken jippie weet alleen niet in mnd 4 mnd en of 4 mnd rond nu in maanden uitgedrukt?

15. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    AFSPRAAK UPDATE

En noname kan jij ook even je gegevens invullen

Bevallingslijst December 2009 mama's !

03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje
    17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!)
    18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ?
    22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: ? (we laten ons verassen)
    22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten
    25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (ook een verrassing)
    30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ?
    30 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ?
    30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde)
    30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: ?

Agenda:

09 juli - vk afspraak [Runner]
    09 juli - vk afspraak [Dannie81]
    16 juli - vk controle [Mammavanvier]
    17 juli - 20 weken echo [MissFlower]
    17 juli - controle gyn [Dior]
    17 juli - controle gyn [Juttel]
    21 juli - controle vk [chiquita1]
    23 juli - controle gyn [chiquita1]
    25 juli - geslachtsbepaling [chiquita1]
    06 aug - 20 weken echo [Runner]
    11 aug- 20 wkn echo [Dannie81]
    14 aug - 20 wkn echo [chiquita1]

16. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ dior: Mijn nicht vroeg mij laatst hoever ik was.. Ik ben namelijk ook altijd de tel kwijt wat betreft maanden.. weken hou ik altijd wel bij..
    Toen ik aangaf dat ik morgen 16 weken was toen zei ze ... ooo dan ben je woensdag 4 maand.. dus zit jij al in je 4 maanden :D..gaat snel he :D

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mama van vier: kan me voorstellen dat je schrok zeg...gelukkig is alles goed!

@mama1984: hmm idd beetje lullig..dat het wel kan op jouw vrije dag maar niet op de hare

@juttel: ja het is leuk als ze er zijn maar ook als ze weer gaan he haha.. kan je weer even je eigen gang gaan! ik ben nu ongeveer 4 kilo aangekomen en jij dan?

@dior: ah daarom dus maar goed heeft het zin om je zo achter de kont aan te zitten? vast niet! en het hart van de ananas kan de weeën opwekken en aangezien ze het ook wel lekker vond hebben we die gelijk opgehaald hahaha en alweer 17 weken gaat hard he

18. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede avond meiden...

mama van vier: ik wete precies hoe je schrok want ik had dus hetzelfde.. alleen is bruine afscheiding minder erg dan rood bloed dus wat dat betreft kun je beter bruine afscheiding hebben.. ik heb het 4 dagen gehad en is nu helemaal weg ... hopelijk bij jou ook zo weg...

mama1984: nee dat is idd niet netjes.. wat jij dacht had ik gezegd :p het is toch ook jou vrije dag kom kkunnen ze ook wel rekening mee houden..

uhm....

noname: welkom :)

sorry de rest even vergeten :S sorry..

hier rustig.. voelde me vandaag niet lekker....buik trok ook enorm als ik stond of liep maar dat doet t nog steeds dus denk dat ik gewoon rustig aan moet doen.. ons kereltje beweegt wel flink dus dat zal wel goed zitten.. verder gewoon moe maarja wacht maar netjes op mn man tot die terug komt van werk...

kraamhulp: heb ik 2 weken terug opnieuw moeten regelen en alles zat al bijna vol overal.. :S gelukkig nog een bureau kunnen vinden...

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @chiquita: en hoe reageerde je fam op dat het een jongentje werd? of vertel je het daar nog niet?

Hebben jullie al een idee voor de babykamer? wij hebben witte meubels en ik wil het mischien met blauw en woezel en pip aankleden.. maar eerst de echo afwachten en wil ik nog een keer dat piemeltje zien haha en dan kunnen we beginnen!

20. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    AFSPRAAK UPDATE

Bevallingslijst December 2009 mama's !

03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje
    17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!)
    18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ?
    22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: ? (we laten ons verassen)
    22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten
    25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (ook een verrassing)
    28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ?? verrassing!
    30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ?
    30 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ?
    30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde)
    30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: ?

Agenda:

09 juli - vk afspraak [Runner]
    09 juli - vk afspraak [Dannie81]
    16 juli - vk controle [Mammavanvier]
    17 juli - 20 weken echo [MissFlower]
    17 juli - controle gyn [Dior]
    17 juli - controle gyn [Juttel]
    20 juli - controle VK (Nonname)
    21 juli - controle vk [chiquita1]
    23 juli - controle gyn [chiquita1]
    25 juli - geslachtsbepaling [chiquita1]
    06 aug - 20 weken echo [Runner]