Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!) 19 dec - geriannes - 3e kindje - geslacht ? (willen we niet weten)(word eerder ivm ks) 18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ? 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: ? (we laten ons verassen) 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (ook een verrassing) 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ?? verrassing! 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 30 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: ? Agenda: 09 juli - vk afspraak [Runner] 09 juli - vk afspraak [Dannie81] 16 juli - vk controle [Mammavanvier] 17 juli - 20 weken echo [MissFlower] 17 juli - controle gyn [Dior] 17 juli - controle gyn [Juttel] 20 juli - controle VK (Nonname) 20 juli - controle vk (geriannes) 21 juli - controle vk [chiquita1] 23 juli - controle gyn [chiquita1] 25 juli - geslachtsbepaling [chiquita1] 28 juli - 20 weken echo (geriannes) 06 aug - 20 weken echo [Runner] 11 aug- 20 wkn echo [Dannie81] 13 aug - 20 wkn echo (Noname) 14 aug - 20 wkn echo [chiquita1]
zo heb alles doorgelezen al ik nu iemand vergeet sorry.... missflower: iedereen zei al dat ik een jongen zou krijgen tenminste dat verwachte de meeste dus voor hun geen nieuws hahaha mn vader vond het wel leuk.. in onze fam zijn namelijk bijna alleen maar meiden op mijn neefje na.. alle andere kinderen van mijn tantes en ooms zijn meisjes mama1984: cchinchilla zooooon gaaf beestje... en je hebt al veel gedaan vandaag zeg! nouja jij bent klaar voor de vakantie! wanneer ga je? mama van vier: jij gaat dus ook bijna op vakantie.. lekker hoor.. heb je bij je andere kinderen ook geen 20 weken echo gemaakt? elmo: jij ook hier nou ben benieuwd wanneer je ingeleid wordt.. welk zh kies je? sinds er 2 zitten daar. i ga naar umc dannie: ooh leuk de nee fase hahaha... ik heb t iedee dat ik iemand ben vergeten.. sorry... babykamer: ik had ook nog geen idee maar ik denk dat ik nu opeens een idee krijg wilde iets met kleur maar kom dan iedere keer op lime en aqua uit en dat heeft mn zoontje ook en at is die kamer nu ook en heb t er wel mee gehad eigenlijk.. dus denk dat t een antreciet/witte/zilveren kamer wordt met aqua accenten.. ja nu nog even uit voeren... verder had ik zon last van mn rug.. maar zolag ik dingen doe voel ik t niet.. kan alleen bijna niet liggen maar asl ik teveel sta is mn buik zo aan het trekken pfff wat een dilemma vakantie: ja iedereen gaat weg.. dus zal straks wel rustig zijn.. ik ben stiekem wel blij dta ik al geweest ben... nouja ligt eraan wat voor een vakantie maar gewoon reizen al pffff.... maar dat komt misschien ook omdat er nu zoveel gedaan moet worden thuis
Het is duidelijk dat ik geen multitasking vrouw ben. Pannenkoeken bakken en reageren op dit forum is geen combinatie. Pannenkoek was zwart en ik, met mijn zwangerschapdementie, vergat even dat mijn PC geen reacties plaatst. Zucht. Maar goed, de pannenkoeken zijn gebakken, de kids zitten te eten en moeders zit onderuit met de laptop op schoot. Wat wil een mens nog meer. @Chiquita1: 7 jaar terug was die 20 weken echo er nog niet. Waarschijnlijk zou ik dat toen wel gewild hebben. Ik had geluk (is maar hoe je het noemen wil) dat ik door de IUI meerdere echo's kreeg van mijn kids. Bij de jongste had ik maar gezegd dat ik niet wist hoelang ik zwanger was.. en daarbij geloofde niemand dat ik zwanger was... dus kreeg ik de echo's ook cadeau. Nu is het meer standaard dan uitzondering geloof ik dat er een echo gemaakt wordt. Jullie horen mij niet klagen hoor! Ik heb een chromosomale afwijking (ergens op dit forum vermeld) waardoor er een kans is op 50% dat dit kindje ook een afwijking heeft. Op de echo zou het één en ander te zien kunnen zijn, maar hoeft niet. Een vruchtwaterpunctie kan alleen maar uitsluitsel geven of dit kindje drager is of niet. En als het al drager is dan kunnen ze de mate van ernst niet zien. Dat wordt pas duidelijk na de geboorte of zelfs zes jaar later. Ingewikkeld verhaal. Voor wie meer interesse heeft in mijn gezin... het wel en wee ervan (ik doe daar niet zo actief aan mee) mag kijken op mijn web-log. www.assist.web-log.nl Zo... de vaatwasser wacht om gevuld te worden en ik ga nu zelf eten. Misschien tot later.. anders tot na de vakantie... Knuffels, Nathalie
Hoi allemaal, kleine update van mij. ik heb ondertussen mijn 20 weken scan gepland voor 7 augustus. naar het schijnt is dit echt een big deal mbt medische redenen dat ze echt alles gaan checken. ben best wel zenuwachtig. ondertussen blijft mijn buikje groeien. ik ben nog steeds moe maar voel me beter en heb het nog steeds niet gehaald om te sporten maar ja hoort er allemaal bij. ben ondertussen eindelijk ook wat bijgekomen (want was 3 kilo vermagerd). heb ook wat pukkeltjes over mijn lichaam. ik lijk wel een puber. tot gauw!
Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!) 19 dec - geriannes - 33 kindje - geslacht ? (willen we niet weten)(word eerder ivm ks) 18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ? 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: ? (we laten ons verassen) 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (ook een verrassing) 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ?? verrassing! 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 29 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? (wil het weten) 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: ? Agenda: 09 juli - vk afspraak [Runner] 09 juli - vk afspraak [Dannie81] 16 juli - vk controle [Mammavanvier] 17 juli - 20 weken echo [MissFlower] 17 juli - controle gyn [Dior] 17 juli - controle gyn [Juttel] 20 juli - controle VK (Nonname) 20 juli - controle vk (geriannes) 21 juli - controle vk [chiquita1] 23 juli - controle gyn [chiquita1] 25 juli - geslachtsbepaling [chiquita1] 28 juli - 20 weken echo (geriannes) 06 aug - 20 weken echo [Runner] 07 aug - 20 weken echo (Gwendo) 11 aug- 20 wkn echo [Dannie81] 13 aug - 20 wkn echo (Noname) 14 aug - 20 wkn echo [chiquita1]
Mama van vier, iig een hele fijne vakantie en ik ga even een kijkje op je weblog nemen. Gwendo, enig idee waar er nog meer naar gekeken word bij jou uitgebreide echo?
danni: nee ben blij at ik een tuin heb alleen alles moet gedan worden buiten stond zelfs geen schutting :S pfff mamavanvier: ja dat klopt dat is pas sinds 2 jaar dat echt iedereen zon echo kan dan toch? ik heb ze ook nooit gehad maar ben ook bevallen en zwanger geraakt in t buitenland.. dusssja daar werkt t weer anders.. maar idd je kan sowieso niet alles zien en stel dat ze denken wat te zien is t misschien wel niks.. maarja... ik heb net een kinderwagen besteld. wilde eerst de joolz maar las zoveel slechte verhalen erover.. dat t toch de mtsy slider is geworden de cyaan blauwe
Ja er is veel veranderd in afgelopen jaren he.. ben toch wel blij dat ik in deze tijd zwanger ben haha.. vroeger had je geen echo's of wat dan ook.. wbt tuin.. hier ook geen tuin gelukkig wel een grote oprit! @chiguita: leuk he zulke dingentjes bestellen/kopen! @mama van vier: hahaha nou ja als het maar gesmaakt heeft toch? en wat vervelend dat je ook met die onderzoeken niet weet waar je aan toe bent..
Hoi Hoi,, Neee ik heb genoeg aan mijn grote voor en achter tuin hoor ... sorry,.. Ik ben erg blij met mijn tuin... geniet er echt van. Vandaag zat ik tegen mijn jongste te kletsen toen hij mij bezig zag ik de tuin dat ik na de vakantie weer nieuwe plantjes ging kopen... jaa zei hij Na het eten hebben mijn man en ik besloten de auto maar vast uit te pakken en te stofzuigen (jeee wat heb ik toch vandaag hahah)... Dus die is klaar om weer ingepakt te worden.. De kinderen daarna onder de douche gestopt en nu is het even mijn rust moment... Mijn man is even naar mijn broertje toe kijken bij het vissen. Morgen vroeg even werken (pfff zie er weer tegenop, maargoed) en daarna VAKANTIE... we vertrekken dan zondag
Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!) 19 dec - geriannes - 33 kindje - geslacht ? (willen we niet weten)(word eerder ivm ks) 18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ? 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: vertel ik alleen via PB 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: ? (we laten ons verassen) 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (ook een verrassing) 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ?? verrassing! 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 29 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? (wil het weten) 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: ? Agenda: 09 juli - vk afspraak [Runner] 09 juli - vk afspraak [Dannie81] 16 juli - vk controle [Mammavanvier] 17 juli - 20 weken echo [MissFlower] 17 juli - controle gyn [Dior] 17 juli - controle gyn [Juttel] 20 juli - controle VK (Nonname) 20 juli - controle vk (geriannes) 20 juli - controle vk ( Elmo28) 21 juli - controle vk [chiquita1] 23 juli - controle gyn [chiquita1] 25 juli - geslachtsbepaling [chiquita1] 28 juli - 20 weken echo (geriannes) 04 aug - 20 weken echo ( Elmo28) 06 aug - 20 weken echo [Runner] 07 aug - 20 weken echo (Gwendo) 11 aug- 20 wkn echo [Dannie81] 13 aug - 20 wkn echo (Noname) 14 aug - 20 wkn echo [chiquita1]
Hoi hoi... Ik ga zo ook een buikfoto in mijn album zetten. Leuk dat je nu echt kan zien dat ik zwanger ben! Ik ben nu al 4 kilo aangekomen en ben benieuwd wat het eindresultaat zal zijn.... (met mijn dochtertje was ik 26!!!! kilo aangekomen) Verder alvast voor de vakantiegangers ... heel veel plezier en een fijne vakantie gewenst! x
@noname: leuk is dat he als je er een beetje mee kan pronken! ik ben ook 4 kilo aangekomen en zit nu op de helft.. bij de eerste ben ik volgens mij zo'n 9 kilo aangekomen dus heel netjes ik zal even de lijst aanpassen want is niet handig als de oude afspraken ook blijven staan toch?
Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!) 19 dec - geriannes - 33 kindje - geslacht ? (willen we niet weten)(word eerder ivm ks) 18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ? 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: vertel ik alleen via PB 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: ? (we laten ons verassen) 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (ook een verrassing) 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ?? verrassing! 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 29 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? (wil het weten) 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: ? Agenda: 16 juli - controle VK (mamavanvier) 17 juli - 20 weken echo [MissFlower] 17 juli - controle gyn [Dior] 17 juli - controle gyn [Juttel] 20 juli - controle VK (Nonname) 20 juli - controle vk (geriannes) 20 juli - controle vk ( Elmo28) 20 juli - controle vk (MissFlower) 21 juli - controle vk [chiquita1] 23 juli - controle gyn [chiquita1] 25 juli - geslachtsbepaling [chiquita1] 28 juli - 20 weken echo (geriannes) 04 aug - 20 weken echo ( Elmo28) 06 aug - 20 weken echo [Runner] 07 aug - 20 weken echo (Gwendo) 11 aug- 20 wkn echo [Dannie81] 13 aug - 20 wkn echo (Noname) 14 aug - 20 wkn echo [chiquita1][/QUOTE]
@mama van vier: veel plezier bij je vk afspraak! @all: WOEHOE VANDAAG 20 WEKEN!!! ALWEER OP DE HELFT al loopt me banner nog ff achter maar zal zo wel goed lopen.. nou morgen is het eindelijk zover dan hebben we de echo!
Goedemorgen! Wat heerlijk dat er mensen lekker op vakantie gaan! Wij moeten nog even wachten, pas eind augustus...Maar mag niet klagen, het is hier prachtig weer dus ga denk ik vanmiddag maar weer eens even wat aan beweging doen in het zwembad. @MissFlower, Gefeliciteerd, al op de helft! Succes en veel plezier met je echo, hoe laat moet je? @Mamavan4, Fijne vakantie, lekker uitrusten en genieten! @Chiquita1, leuk he al spullen kopen, wil ook graag beginnen met kopen maar hoop eigenlijk eerst te kunnen verhuizen en dan is alle extra's niet handig natuurlijk (maar ik koop stiekum wel al wat spullen hoor hihi) @Gwendo, fijn dat je je wat beter voelt! @Alle andere vakantiegangers, Have fun en lekker uitrusten! @Aankomen, ik ben denk ik al zo'n 4 kilo aangekomen,maar vrijdag zal ik wel weer op de weegschaal moeten. Hoop niet meer, waar zal het eindigen..... @Iedereen die ik ben vergeten...Sorry! @Iedereen met echo's of bijna controle,hebben jullie er ook weer zo'n zin in om je beeb even te zien/horen? Fijne dag allemaal! X