@Dior: foodcravings... het Engelse woord voor onbeschrijflijk veel zin in bepaald soort voedsel... Augurken bijvoorbeeld. Ik heb er nog geen goed Nederlands woord voor gevonden... @Juttel: vervelend is dat he, bloedverlies. Gelukkig heb ik hele lieve verloskundigen, die zowel aan de telefoon als tijdens de echo uitgebreid de tijd namen. @Mamma 1984: goede vakantie gewenst!! Enneh, voor degene die 't leuk vinden heb ik 'n tweetal buikfoto's gisteren in m'n fotoalbum gezet.
Happy, wat een mooi creatieve foto's! Fijne vakantie voor de meiden die al vertrokken zijn. (oeps) Hier ook een foto van mijn buik: Ik loop echt snel achter bij jullie! Word steeds drukker hier.
Was wel na een dag hard werken en de hele dag op mijn benen gestaan te hebben. Merk dan wel dat mijn buik wat harder is dan anders.
Even een laatste berichtje voor we vertrekken (vanavond pas, maar nog genoeg te doen) @IEdereen die in de komende 3 weken weer echo's en controles heeft. heel veel suc6 en geniet ervan @buikfoto's, Jeetje zeg. Iedereen heeft al echte zwangere buiken. Ik ben jaloers. Bij mij lijkt het gewoon alsof ik wat dikker geworden ben (buikje dan) Bij jullie kun je er niet omheen dat het een zwanger buikje is. Bij mij twijfelen ze nog. Is ze dikker geworden of zou ze misschien zwanger zijn!!) Vind het nog niet de moeite om er al foto's van te maken! Ik draag ook nog vrijwel al mijn eigen kleding. Heb wel positie gekocht, maar nog niet nodig. Ben ook pas 1 kg bijgekomen. @Happy, Nee, heb geen rare trek in eten. Hou nog steeds van hetzelfde. Maar heb er wel vaker van gehoord. (Welkom hier trouwens ) Had ik nog neit gezegd. SORRY @Juttel, Hoe waren de kroketten?? Zo, Ik ga nu de laatste spullen pakken, huisje laatste dingen poetsen en opruimen en dan wachten tot we kunnen vertrekken (Misschien heb ik strax nog ff tijd om te spieken) @iedereen die op vakantie gaat, heeeeeellll veeel plezier en rust lekker uit. @ iedereen die niet gaat, moeten er hier maar het beste van maken. Hopelijk komt hier de zomer ook lekker doorzetten, kunnen jullie hier toch een beetje genieten. Meiden, tot over 3 weken8)8)8)8)8)8)8) Greetz
Dannie, wrijf het er maar in hoor dat je 3 weken weg bent... Hihihi, fijne vakantie! Hebben jullie al enig idee wanneer jullie verlof begint? Ik heb het er gister op mijn werk over gehad en ik wil zo laat mogelijk zodat ik erna wat langer heb Nu is 20 nov (1 dag na mijn verjaardag) mijn laatste werkdag en begin ik half maart weer. Ook over BV gehad en ze was eigenlijk van plan om een bril op de wc te zetten, toen ik vertelde dat ik electrische kolf had wilde ze wel even met het hoofdkantoor overleggen of er een deur richting keukentje in kan waar wel electrischiteit is. Nu daar maar even op wachten.
@noname: in photoshop. Ik ben fotografe in de publieksfotografie en dus zit ik meestal met trouwfoto's en dergelijke om te bewerken. Een keer even lekker uitspatten met gescheurde foto's en zo is dus wel erg prettig tussen alle soft-focus bewerkinkjes door...
@HappyGappy ohwwww Ik heb er (nog) geen last van.En ohw wat heb jij die foto's mooi gemaakt prachtig dat zou ik ook wel willen. Hoe krijg je dat voor elkaar ik ben helemaal jaloers ben zo wie zo gek op foto's en foto's maken en bekijken en erop gaan hahaha. @noname succes morgen Zal vast wel allemaal goed zijn, maar begrijp je gevoel helemaal @runner jij ook al een lekker buikje he Mijn verlof zal rond 22 nov of 1 weekje eerder zijn. @Geriannes en elmo jullie morgen ook veel succes en plezier morgen bij de controle Net even bij het graf van mijn moeder geweest en daar 2 leuke potjes opgezet ziet het er weer fleuriger uit. Oh ja en ik ben altijd super gek geweest op chocolade maar de eerste maanden was dat weg, nou die trek in chocola is weer helemaal terug, net mezelf even op een stukje getrakteerd. Hebben jullie al de kinderopvang geregeld hierzo heb ik al gezegd is vol, dus ben druk aan het kijken of ik ergens anders plek is. Tevens wilt mijn man ook 32 uur gaan werken maar heeft nog geen toestemming van zijn werk gekregen. Doos van de Etos gisteren opgehaald daar zat in Zwitsal billendoekjes een tuttel voor de baby en een speen voor -0tm2 en een magazine en 2 probeer luiers van pampers. Bij Baby Dump nog niet geweest misschien volgend weekend of de week erna voor baby badje enzo te kopen.
Ja, die etosdoos heb ik ook en gisteren zijn we bij babydump geweest. Gewoon leuk om even rond te sjouwen... 'k Heb daar één of ander 'zet je kind in bad' hangstoelgevalding gezien, wat me wel handig leek. Ik krijg namelijk altijd last van m'n rug van 't baden (gelukkig hebben we nu wel een hogere standaard op de kop weten te tikken) en heb fibromyalgie (een vorm van reuma) waardoor 't baden niet écht toppie gaat. Ging 't zes jaar geleden in elk geval niet, dus Noot (mijn dochter, heet natuurlijk geen Noot, maar Noah) ging heel snel -op 'n wipstoel met 'n handdoek erover- mee onder de douche... En nu hebben ze daar dus van die handige dingetjes voor, joehoe!! Het pakketje van baby-dump is trouwens best aardig. En hoe ik dat voor elkaar krijg met die foto's.. Lastig uit te leggen, omdat ik heel intuïtief met photoshop werk... Zelf fotografeer ik liever dan dat ik op de foto ga, maar zulke zelfportretjes vind ik wel leuk om te doen... Voor liefhebbers van buikfoto's; deze heb ik ook gemaakt, van een oud-klasgenote van de fotovakschool (beetje egoberichtje, haha, maar ik vind ze zelf nog steeds mooi...)
@HappyGappy Whow wat ben je goed zeg prachtig werk. Ik heb direct even de site tussen mijn favorieten gezet, heerlijk om daar zo nu en dan even te gaan kijken. Fibromyalgie is zeer vervelend een vriendin van mij heeft het zelfde. Vooral omdat het over je hele lijf zich kan uiten. Ik ga even eten en daarna de afwas doen. Heb me net verbrand aan een pan jakkie
Thanks Dior! 't Is dat ik geen blozende smiley hier heb, anders kwam hij nu goed van pas... Ik moet m'n site binnenkort wel weer 'n keer updaten, hij loopt nogal achter qua bruidsfotografie... Akelig dat je je gebrand hebt... Eet smakelijk!!
hey ladies,,,, mama1984 fijne vakantie!!!! dannie: jij ookal op vakantie? of nog niet? aners fij e vakantie!!1 missflower: super dat je vriendin eindelijk is bevallen leuk!!!! uhm happygappy welkom ik ben de rst even vergeten heb 4 paginas even snel doorgelezen want ben 2 dingen tegelijk aan het doen... sorry dames forgive me nou hier gaat uitstekend voel me weer helemaal op en top oh cravings: nou geen vet eten ben nu helemaal gek op fruit dus super.. heb vandaag nog even een broek gepast van voor de zwangrschap en kreeg m nog aan de knoop ging wel niet dicht van wege mn buik maar hij ging makkeljk over mn kont enzo helemaal blij want bij mn andere 2 ging dat echt niet nou ga een appel pakken.. en ben er nu weer volop hoor.. had logee het weekend
haha ja half.. dan wel dan niet ben nog steeds bezig met opruimen.. en kids nt naar bed ddelijk visite
@chiquita: ik heb aldoor zo'n zin in komkommer ook zoiets grappigs.. vond het altijd wel lekker maar at het niet zo vaak als nu.. @dior: mooi buikje hoor! @all: gister op kraamvisite geweest en wat een poppie zeg! heb al helemaal zin in de kraamtijd haha
Hello ladies! Wie kan mijn zorgen proberen een beetje weg te nemen? Ik maak me waarschijnlijk helemaal zorgen om niets... Ik voelde zo'n 2 weken voor het eerst 's ochtends in bed dat m'n baarmoeder erg hard aan voelde en dacht een beetje aan een harde buik,want later voelde het weer gewoon zacht aan. Sinds een paar dagen let ik er weer op en voelt m'n buik (baarmoeder) eigenlijk continu hard aan (en vooral als ik in lig)...klopt dit? Op zich kan ik het wel logisch benaderen en dan zou het theoretisch wel moeten kloppen,maar ben er toch niet helemaal gerust op... Dus vertel me graag even hoe het bij jullie aan voelt, thanks! @Geriannes en Elmo, veelplezier en succes bij de controle! @Mooi foto's, mooi! Ik zal snel ook eens even een maken! Oja de kroketten waren erg lekker!!! See you later!