mijkeltje: nu moet ik wel aan je naam wennen missflower: ja zal wel komen doordat dit mn 3e kindje is of t groeit gewoon erg hard nu.. nouja de vk zei al dat ik wat voor op schema lag vind niet zo erg.. sooner: nou hopelijk kun je weer wat normaals eten... bij mij was het rond 17 weken wel weg en kon ik meer gaan eten.. helaas toen de rest van de zwangerschap ook gedaan was 25 kg aangekomen maar dat is er gelukkig na 4 mnd ook weer allemaal af gegaan ben alleen niet van plan nu weer 25 kg aan tekomen dior: dara heb ik nou toch echt helemaal geen zin in chocolade.. en bi mn dochter kon ik repen weg eten.. ik ga dadelijk weer vertrouwd aan mn appeltje lekker ncis kijken
Ik lust uberhaupt al niet zo graag chocola, maar dat zegt niets natuurlijk... Zelf verslind ik watermeloenen en zure dingen (niet tegelijkertijd hoor!). Heerlijk!
Gwendo, Ruben voelde ik ook voor het eerst met 19 weken. Dit kindje al met 15 maar pas sinds een paar dagen echt duidelijk. Ik heb ook het 9maanden dagboek van Marianne Amelink, jammer genoeg hadden ze alleen maar de fel roze uitvoering en niet meer de geel/paarse die ik bij Ruben wel had. Fijn dat de afspraken bij de VK weer goed gingen, wij mogen pas eind aug. weer... Vind het best raar dat de ene praktijk om de 6 weken is en de ander om de 8.
Hier kom je eerst eens per vier, vijf weken en naarmate de zwangerschap vordert kom je vaker. De laatste drie, vier weken kom je elke week... Maar ik geloof dat ze daar wel redelijk flexibel mee omgaan..
goedemorgen. afspraken: ik ben blij dat ik nu ook in het zh loop want ik mag ook pas over 6 weken weer naar vk vind dat persoonlijk erg lang.. maargoed in het zh is t elke 4 weken dus scheelt.. ik ben zelf gewend om vaker te gaan mijn kids zijn in t buitenland geboren en daar gaat t dan toch veel anders.. dus dit is ook nieuw voor mij vind t wel spannend omdat ik gene idee heb hoe t hier gaat nou lekker geslapen maar mocht wel wat langer zijn war t vandaan komt geen idee maargoed..het heeft hier gisteren flink geonweert vond t maar niks
Ik mag dus steed pas weer na 8 weken terug komen... Vind dat idd best lang tussen de afspraken zitten. Het weer zit idd ook vandaag niet mee. Nog geen idee wat ik ga doen. Ruben wilt weer enorm veel aandacht en anders word ie boos. Staat nu dus ook aan de andere kant van de kamer met zijn speelgoed te gooien....
@runner: is toch wel de leeftijd he dat ze minder alleen spelen.. hoewel die van mij nu tegen haar knuffel praat en aan het kleien is haha maar vaak moet ik overal aan mee doen.. oh ja over de vk afspraken dat is hier ook om de 4 weken en daarna om de 3, 2 en dan elke week @chiquita: alweer 17 week zie ik! Vandaag ga ik weer na me vriendin op kraamvisite.. heb nog leuk geboortetegeltje laten maken en komt vandaan binnen
runner: oh bij jou is het dus ook feest in huis.. hier ook ik ben sjaggie en kids zijn alle 2 zeurderig.. overal om klagen en alles zo lekker zeurderg vragen kan ik nu helemaal niet tegen heb al zeker tot 1000 geteld vandaag in mn hoofd om rustog e blijven pffff. nouja man zal blij zijn dat ie dadelijk mag gaan werken :S oh en 8 weken is wel erg veel hoor pfff missflower: een geboorte tegelje wat leuk waar kun je die bestellen dan? en idd 17 weken gelukkig maar zal blij zijn als ik op 18 weken zit 17 weken maken me nerveus omdat t toen is mis gegaan 2 jaar terug.. nou ja beebje is druk
@chiquita: kan me goed voorstellen dat dit dan niet zo'n fijne week is maar fijn dat ie druk is dat zegt genoeg... ik heb het tegeltje besteld bij yoursuprise.nl ofzo en komt vandaag binnen als het goed is
O, die site ken ik, of nu ja, kénnen... 'k Heb 'm eerder gezien... 'k Ben benieuwd hoe je tegeltje geworden is!!! @Chiquita: 't ligt vast aan 't weer dat ze zo zijn. Maakt 't natuurlijk niet minder erg, maar kids kunnen er zooooo hangerig en vervelend van worden!!
Heb ik het toch wel makkelijk zonder al (een) kindje(s) om me heen. Als je dan kapot bent, dan is het wel lastig voor jullie. Om de 6 weken lijkt me echt een hel. Ik mag om de 4 weken komen. Ik ben anders dol op chocola, maar gaat niet zo lekker met m'n maag. Maar ik verslind ook galia en watermeloenen. Grappig eigenlijk. Zeg vanochtend lag ik op mijn rug op bed en toen kreeg ik toch een trapje tegen mijn hand. Dat is best vroeg al, of niet?
voor een eerste opzich wel.. niet dat je het voelt maar al zo duidelijk.. nu bij mij bij de 2de voel ik het ook al heel erg duidelijk bewegen
Ja, ik denk ook de hele tijd dat het niet kan. Maar wat zou het anders geweest kunnen zijn? Nou ja, misschien de komende dagen nog een keer en anders dan was het misschien wel 'wishfull thinking'?!
mijkelthje: ja kids worden er heel hangrig van ik vidn t nu wel even lekker kan u helemaal geen hitte hebben pfff... sooner: ach ja ik heb het bij de eerste ook gehad dat ik lekker kon relaxen wanneer ik wilde.. opzich soms denk ik pfffff wil even slapen maar daar denken de kids dan anders over maar het houd je ook bezig... en met de afwas ook fijn.. mijjn dochterje vind afdrogen leuk
@chiquita misschien krijg ik dan ook wel een meisje J Ook hier is het flink tekeer gegaan vanacht. @Mijkeltje zure dingen kan ik alleen augurken bedenken @runner Ik heb ook de roze wist niet dat ze ook een andere kleur hebben? Laat je het hem wel zelf opruimen waar hij mee gooit? @MissFlower was het gezellig bij je vriendin, wat zei ze van het tegeltje
Augurken! Hmmmmm!!! Zilveruitjes, saladedressing met azijn, zure matten (snoepjes), zuurkool, zure haring...
Ooo nee, dan moet je 't niet eten natuurlijk... Vooralsnog heb ik nauwelijks last van maagzuur gelukkig! En o, mijn dochter heeft d'r eerste wiebeltand!!!
Hoi allemaal! Ik moet nog wel wat wennen aan je nieuwe naam hoor Mijkeltje! Maar jullie willen dus allemaal aan de augurken en zilveruitjes ineens? Hahaha, heb ik niet echt last van. Ben de laatste tijd wel weer aan de chocola,terwijl ik daar een paar maanden niet naar omgekeken heb. Verder niet heel erge eet-must-haves. Al ben ik wel iets meer van het hartige dan het zoete. Maagzuur begin ik idd ook last van te krijgen,maar met een pepermuntje is het zo weer weg. Om de 8 weken naar de vk voor controle? Das wel erg lang idd..Ik ga ongeveer om de 4 a 5 weken naar de gyn, maar net hoe het uit komt. Gister even naar een babyshop geweest hier. Eindelijk een grote gevonden,want daar schijnen ze in Zwitserland nogal moeite mee te hebben. Wel leuke spullen, maar zo ontzettend duur! Voor de meubeltjes ben je voor een set zo 1200 euro kwijt. Ook kleine dingen als een aankleedkussen kost al snel 30 euro!!! Niet normaal... Dus ik zal binnenkort eens even een lijst maken zodat we eind augustus in NL de hele boel in kunnen slaan en mee kunnen nemen in de auto. Moeten alleen even kijken hoe we de meubeltjes hierheen krijgen... Komt vast tegen die tijd wel een oplossing voor!