late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Zo, dat zijn inderdaad prijzen zeg, Juttel!!:$ Ik vind het hier vaak al zo duur!! Groot gelijk eens van te voren dan een inventarislijst te maken van wat je hier in Nederland zou kunnen kopen. En is er geen familie of zijn er geen vrienden die de aankomende maanden nog bij jullie langs komen die eventueel wat mee kunnen nemen?

2. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    juttel: zie nu pas dat je in zwitserland woont hahaha...lekker optijd.. maar dat probleem had k ook in het buitenland t was bij mij juist wel goedkoop maar bijv babykamers de decoratie was zoooo enorm truttig en zoet bah.. hou wel van wat kleur maar niet zachtroze en zacht blauw. dat waren namelijk de enige kleuren ohja en beige en mint groen.. met strikjes :S ze hadden wel mooi modern spul maar dat was veeeeel te duur..
    nou in augustus mooi inslaan weet niet wat voor een auto jullie hebben maar als het een station is kan genoeg in ;)

3. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    @Mijkeltje, er komen de komende weken nog wel wat vrienden en familie langs, maar die zijn of op doorreis en hebben de auto dus vol of ze komen met het vliegtuig. Maar wie weet komen een van onze ouders nog langs met de auto in het najaar. Binnenkort maar eens even met ze over hebben!
    @Chiquita1, vreselijk zo oudbollig als sommig spul is en als het leuk en modern is is het nog stukken duurder! En het is gewoon erg moeilijk te vinden :(. We hebben een Saab, dus daar kan wel mooi wat in,helaas geen station... Maarre, in welk land heb jij gewoond dan? En geeft niet hoor dat je nu pas ziet dat ik in Zwitserland woon, haha :p.

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @Mijkeltje Oh ja natuurlijk dat heb je ook nog zilveruitjes zijn trouwens erg lekker ook ja ;)

@Juttel Wat jammer zeg moet je nu nog zo lang wachten tot je iets kan kopen, maar ja kan je wel sparen en alles in eens mee nemen voor het geld wat je daar alleen al voor een kamertje kwijt bent.

Hier ook wat last van maagzuur, hopelijk is het niet blijvend sinds gisteren nu, beetje vies om te zeggen maar gisteren kwam gewoon het eten weer na boven na 1.5 uur na het eten.

5. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juttel: ik heb in the usa gewoond.. 3.5 jaar.. heeeeel anders dus

@dior: ik heb wel viezere dingen gehoord hoor ;) maar leuk is anders.. ik ken het gevoel helaas.. ze zeggen vla of melk wil ook welles helpen.. alleen niet hier.. nu bakje vla eten

6. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen dames

Ik kom jullie even een fijne zonder kwaaltjes of andere tegenstrubbelingen wensen ;)

@chiquita de USA dar heb ik jaren willen wonen in Californie maar daar is het nu ook allemaal anders.

Weet iemand of het kwaad kan als je een koortsblaar hebt voor de baby? Ik heb er een in mijn neus sinds gisterenavond.

7. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    dior: daar heb ik gewoont ;) in cali... maar ben bliij terug te zijn in nl.. koortsblaar kan volgens mij geen kwaad..

ik heb dilemma heb 2 namen voor een jongen maar wil er 1 gebruiken wij hebben altijd 2 namen voor onze kinderen.. nu kan ik gewoon geeen passende 2e naam vinden pffff

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Juttel, dan vraag je toch of ze de meubeltjes komen bezorgen? :p

Dior, koortsblaar kan idd geen kwaad. Pas als de baby er is moet je daarmee oppassen.

Mijkeltje, die dingen die jij opnoemt.... Mijn maag gaat ervan draaien.
    Maar ik lust sowieso geen zilveruitjes en zure haring. ;)

Missflower, was het bordje op tijd binnen en wat vond ze ervan?

Volgens mij word de baby nu al helemaal gek van mij.:) Zodra ik het voel bewegen ga ik terug lopen porren.
    Gister avond was het echt duidelijk! Hele rechterkant van mijn buik was strak dus toen ik mijn hand ertegen aan legde begon het te wiebelen en bewegen, gaaf man!
    Ronald heeft jammer genoeg niet zo veel geduld om mee te voelen, want je zult natuurlijk zien dat als hij zijn hand op mijn buik legt er helemaal niets gebeurd, hahahaha!

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Sooner, kan makkelijk hoor dat jij je beebje ook al hebt gevoelt!

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Gelukkig, ik ben niet de enige die loopt te porren, haha... Gisteren merkte ik dat de beeb op m'n hand afkwam, heel leuk! En mijn man is ook zo'n standje ongeduld én hij weet nog niet of de bewegingen die hij voelt wel van de baby zijn, ook al geef ik aan van wel...

Hier zijn 't ook geen plopjes meer of zo, maar behoorlijke bewegingen; dat belooft wat!

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Idd geen plopjes maar duidelijk zwemmen. :)
    Voel het nu echt van links naar rechts bewegen.
    Lekker afzetten aan de ene kant en beuken tegen de andere kant. ;)

12. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ja Runner, inderdaad beuken. Dan is het toch echt waar.
    Ik twijfelde heel erg, gisterenavond was het 5x achter elkaar.
    Niet eens zo'n heel fijn gevoel, maar dat komt denk ik omdat ik nog moet wennen.
    Ik had een beetje een 'Alien'-gevoel dat daar iets bewoog.
    Mijn baarmoederwand is ook heel gevoelig daar nu nog, dus als daar dan zo'n beebietje tegenaan bonkt.

Maar begrijp me niet verkeerd; IK VIND HET GEWELDIG

Nu zit ik al de hele ochtend te wachten tot het weer gebeurt.
    Mijn vriend is hetzelfde; geen geduld.
    Ik liet vanochtend zijn hand op mijn buik leggen, maar hij viel direct weer in slaap en is er ook niet weer over begonnen.
    Ik denk dat het nog te ver van zijn bed-show is en dat hij het nog niet helemaal gelooft dat hij het misschien al echt kan voelen.

Wat fijn dat jullie mijn vermoedens bevestigen!! Ik dacht dat het nog te vroeg zou zijn.

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Mijn vriend zegt dat ie het strakjes wel vaker kan voelen. :(
    Mannen....
    1e Zwangerschap is toch het meest speciale voor de omgeving iig.

Maar de vergelijking met een aliën komt wel een beetje overeen ja. :D

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ja, volgens mij heeft mijn man dat ook 'n beetje. Hij is heel betrokken aan de ene kant, maar aan de andere kant mis ik soms ook 'n beetje enthousiasme bij 'm of zo, alsof 't nog niet helemaal 'ingedaald' is bij 'm...

Hier trouwens ook zo'n baantjestrekker van 'n kotertje. Zet zich aan de ene kant af, zwemt naar de andere kant en begint al koppeltjeduikelend aan het volgende baantje. Ik vind het helemaal geweldig en ook erg ontroerend...
    't Is ook al 'n kind van de klok, want blijkbaar zijn de zwemuurtjes vooral tussen half zeven en zeven uur 's avonds en als ik op bed lig en mijn man net in slaap gevallen is...

15. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg

@chiquita Jongensnamen zo moeilijk wij hebben er ook nog geen, tweede dan weer wel naam wordt zoals mijn man zijn eerste naam.

@Runner ach zo kan de kleine al aan je gekke bui wennen ;) lekker toch J Van dat beuken heb ik nog geen last wel plopjes kriebels.

@MissFlower ik heb op je buik gestemd zag dat jij ook mee doet, leuke foto.

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    haha mijkeltje en dan kun jij vervolgens natuuuuurlijk niet slapen?

17. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Sooner: hoe raadt je 't ;) :p

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Het leven van een zwangere vrouw gaat niet over rozen he? :D:D:D

19. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Nee, 't gaat over de doorns... :p

Maar ik heb van die zwemwedstrijd genoten hoor gisterenavond. Echt even zo'n momentje van mij en de beeb...

20. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Ja, heerlijk lijkt me dat. Echt zo'n momentje voor jezelf.
    Laat die kerel maar lekker ronken naast je. Straks moet je die kleine nog genoeg delen met jan en alleman!

Deel Deze Pagina