late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Jesje, geen idee wat dat zou kunnen zijn.
    Zelf heb ik daar geen 'last' van.

Ilona, heeft dat ook met jou leeftijd te maken dat je in de MMM zat?
    Ik geloof idd wel dat het wel goed zal komen als het er 2 zijn. ;)

2. jesje08

jesje08 Niet meer actief

misschien heb ik wel beetje last van hooikoorts ofzo..
    geen idee...ach maak me niet druk de beeb zit heerlijk warm haha

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Heb je die druk ook als je hooikoorts hebt?
    Geen idee, ook geen last van. ;)

Ben wel ontzettend misselijk, maar overgeven zelf lukt dan net niet.
    (leuk om te weten he?! ;) )
    Sta wel enorm te kokken vooral s ochtends, had ik bij Ruben ook totaal geen last van.
    Nu wilt vriendlief opeens wel weten wat het is. :rolleyes: Dacht dat ik met mijn hormonen zo onvoorspelbaar was. ;)

Weer genoeg over mij. :p
    Ik verveel me nl dan komt er geen zinnig woord meer uit.
    Gooi de pc nu ook maar uit. Even ik hou van holland afkijken en dan maar naar bed.
    Morgen weer werken. :(
    (vriend is de deur uit gezellig feestje aan het vieren met vrienden, was te moe om mee te gaan..)

4. jesje08

jesje08 Niet meer actief

ik heb ook geen idee eigenlijk...pff gaat ook nergens over hahah!

nou ja we zien het wel hoor.
    ik moet wel zeggen trouwens dat ik wel beroerd word bij verschillende geuren.
    mijn reuk is erg versterkt.
    maar verder gaat het wel alleen die vervelende vermoeidheid elke keer

5. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen op deze mooie Koninginnedag :D

Ik ben weer 'es vroeg wakker....Door de weeks moet ik verplicht om 05.30 uur op en als ik kan uitslapen zit ik hooguit een half uurtje later rechtop in bed :confused:

Ben gelukkig niet misselijk zoals Runner. Misschien moet je juist iets eten Runner om het tegen te gaan, al is het maar iets kleins een cracker ofzo of wat fruit. Moet zelf normaal ook echt niet aan ontbijten denken maar nu neem ik toch iets kleins.

Volgens mij is er ook niets aan de hand met m'n reukvermogen (....waar je dan vervolgens weer misselijk van wordt ?! )zoals jij Jesje08.
    Hoe zit het met jullie boobies ? Ze worden bij mij wel wat voller en steviger. Ik merk het vooral als ik wakker wordt en 's-avonds m'n kleding uittrek. Gisteravond stond gewoon de afdruk van m'n bh in m'n (.)(.) :rolleyes: .

Ik zit in de mmm omdat ik na jaren de prikpil te hebben gebruikt niet meer ongesteld werd. Is bijna een jaar weggebleven :( . Nu met behulp van hormonen gaat het hartstikke goed en krijg ik wel een eisprong. Heeft dus niets met leeftijd te maken :D . Ben eigenlijk juist supervruchtbaar. Binnen 8 maanden 3x zwanger geraakt, en dat terwijl ik toch niet echt een jonkie meer ben. En de laatste keer zelfs 5 eitjes ! Bij manlief is alles okidoki. Nu maar hopen dat dit kleintje (s) blijft zitten [-o< . Zwanger raken is blijkbaar geen probleem, maar wel of het blijft zitten.

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag ? Wij gaan flink in de tuin aan de slag. Oude bomen en struiken eruit enz. Over een paar weekenden gaan er nieuwe grasmatten in, struiken verplaatsen en grind om het huis. Kan niet wachten dat ik straks heerlijk kan chillen in de nieuwe tuin. Ontspant u maar :) !

Iedereen veel plezier vandaag !

6. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Runner, wat gezellig dat je mee komt kletsen!!!!
    Mag ik er ook bij op de lijst?
    Senna (29) 28 december 14 mei termijnecho tweede kindje

Missflower, een geslachtsbepaling, ff blond hoor maar krijg je dan een extra echo ofzo?

Ilona, wel mooi weer om vandaag in de tuin te werken!
    En misschien zijn er wel twee beebjes in de maak, spannend hoor!
    Ik zit al helemaal te bedenken welke dingen in huis af moeten voordat de nieuwe beeb zich aandient, hebben jullie daar ook last van?

Jesje, gezellig om een klein clubje te hebben om mee te schrijven, ik merk zelf altijd dat als de groep te groot wordt dat ik dan ook veel minder ga schrijven.

Vandaag ff lekker een dag vrij, wij gaan lekker door het dorp wandelen en verder zien we wel!
    Gaan jullie nog iets bijzonders doen?

Kus Senna

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @senna: ik laat een geslachtsbepaling doen bij een pretecho bureau en die doen dat vanaf 14 week en is dus gewoon van uit ons zelf.. als ze het geslacht niet ziet dan mogen we gratis terug komen voor een nieuwe poging...

@all: ik lees morgen weer even goed bij want we gaan straks even weg en moet om 18.00 weer werken. oh ja heb net nog even snel het hartje geluisterd dus ben weer helemaal happy! ik vind hem echt in no time haha..

Iedereen hele fijne dag vandaag!

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Heb toch nog even tijd om terug te lezen..

@ilona: wat spannend dat het ook een tweeling kan zijn! En natuurlijk komt het goed!

@jesje08: wat leuk straks 2 kleintjes op elkaar en kan me voorstellen dat je het erg spannend vind als je een miskraam heb gehad. Het is sowieso al spannend maar voor jou dan helemaal.. dat trekkend borstkas gevoel zegt me niks..

over de kwaaltjes:

borsten - ze zijn voller want bh is bijna te klein en gevoelig
    misselijk - sochtends moet ik niet te lang wachten met eten maar erg is het niet
    buikje - begint te komen en vooral smiddags en savonds is ie al aardig bol

en woehoe vandaag 9 week en mijn banner is nou zo mooi :)

9. jesje08

jesje08 Niet meer actief

goeiemorgen allemaal

mijn kwaaltjes zijn idd ook erg zere borsten,vooral savonds is het erg,soms weet ik gewoon niet hoe ik in bed moet liggen.
    hebben jullie al zwangerschapsbh's?
    ik heb ze wel maar nog niet aan al zal dat door de pijn denk ik niet lang meer duren.
    soms ok beroerd,ik heb sochtends altijd wel honger dus dan kan ik gelukkig wel eten.
    @runner als je een klein beetje eet,al is het een droog broodje word de misselijkheid wel minder tot zover ik op internet kon vinden.

bij mij gaan de broeken ook al niet meer fijn zitten,ik heb nog een lading zwangerschapskleding van mijn dochtertje toendertijd en zit zelfs al te denken om dat aan te trekken,want als ik zit drukt mijn broek erg in mijn buik.

vandaag gaan we naar mijn schoonouders toe,
    we zouen eerst de stad hier in gaan maar dat is zo megadruk echt voetje voor voetje lopen en dat trek ik nu niet denk ik.
    en ben bang om te omen te struikelen..
    dus we zoeken de rust een beetje op.

@ilona wat was jij vroeg wakker zeg!!
    toen wist ik nog niet dat de wereld bestond hihi!

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    even vraagje aan missflower:
    Ik heb net de angelsound besteld, die van 32,50 en ik vroeg me af vanaf wanneer jij het hatje ook alweer hoort? Jij hoorde hem toch al vrij snel?
    Ennuh, zijn er nog dingen waar ik op moet letten om het hartje goed te kunnen vinden ofzo?
    Ik hoor het graag van je!

Liefs Suus

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @suuskebab: Ik hoorde hem met precies 8 week! Gewoon genoeg gel gebruiken en beetje drukken dus niet er losjes overheen gaan maar beetje duwen en bij je schaamstreek gaan luisteren.. geluid op het hardst zetten en gaan liggen..en dan steeds hele kleine stukjes opschuiven.. je eigen hart hoor je soms heel duidelijk maar die van je kindje herken je meteen want die gaat veeeel sneller.. succes! en niet ongerust zijn als je niks hoort want bij de eerste vond ik hem ook pas veel later

12. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    December mama's 2009

3 december - Missflower - 2de kindje
    16 december - Runner - 2de kindje
    24 december - Ilona PS - 1e kindje (en misschien ook 2e kindje)
    24 december - pelikaantje - 1e kindje
    25-december - dobbel - 1ste kindje / jesje08 - 2e kindje
    26 december - Maribomba 1e kindje
    28 december - Nickiee 1e kindje

agenda:

mei:
    1 mei - Missflower intake vk
    2 mei - dobbel 1ste echo
    7 mei - Maribomba intake vk
    7 mei - Nickiee 1e echo (afronding medisch traject)
    11 mei - Runner echo + consult gyn
    11 mei - Ilona PS 1e echo in zh met 7 wk en 4 dgn
    12 mei - jesje08 eerste echo!
    13 mei - Nickiee intake vk
    18 mei - jesje08 intake vk
    22 mei - Maribomba 1e echo
    26 mei - Pelikaantje intake vk + 1e echo
    juni:
    11 juni - Missflower geslachtsbepaling
    15 juni - jesje08 12 weken echo

13. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik heb mezelf een op de lijst gezet ;)

Verder niet alles teruggelezen. Ik ben zooo moe. Als ik wakker wordt, voel ik me al weer moe. Gelukkig werk ik parttime en kan ook bepaalde dagen thuiswerken. Maar ik trek het nu even echt niet meer....Als het zo aanhoudt ga ik toch maar de Arbo-arts bellen. Moet nu echt aan mezelf en het kindje denken. Hebben meer van jullie last van extreme moeheid?

14. jesje08

jesje08 Niet meer actief

vandaag was echt een hele rare en vooral zwarte dag...
    zo erg wat er gebeurt is in apeldoorn..

15. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Vind het ook allemaal wat onwerkelijk zeg jeetje.....

16. jesje08

jesje08 Niet meer actief

het is hier ook al zo stil,volgens mij zit iedereen voor de tv

17. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Wat een rare dag gisteren, het is ongelofelijk hoeveel kwaad 1 dwaas kan veroorzaken!
    Vond het echt afschuwelijk!

Pelikaantje, balen dat je zo moe ben! Ik doe `s middags als Marin slaapt ook wel eens een tukkie, Marin is ook elke ochtend om 06.30 wakker, manlief gaat dan bijna weg dus dan moet ik er ook uit.
    Gelukkig werk je part-time, ik hoop dat het snel overgaat maar er gebeurd ook zo veel in je lichaam!

Missflower, alweer 9 weken, dat gaat snel!

Ik heb niet veel last van zwangerschapskwaaltjes; wel moet ik regelmatig eten, zitten mijn broeken in mijn onderbuik (als ik zit) minder prettig en mijn borsten groeien als kool haha.
    Ik draag altijd van die voorgevormde cups vanwege tepelzicht (ik had hele vlakke tepels maar na een jaar regelmatig kolven zijn ze toch niet zo vlak meer helaas) dus ik koop denk ik bij de zeeman een grotere (die zitten altijd prima en blijven mooi).
    Maar ik heb helemaal geen klagen!

Kus Senna

18. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Wat een gedoe zeg gister, ik zat toevallig tv te kijken en dan zie je dat dus zo gebeuren, heel bizar.. Wat een idioten heb je toch in deze wereld.

Ik voel me eigenlijk gewoon wel redelijk. Mijn borsten groeien inderdaad behoorlijk,heb er best last van als ik in bed lig. Maar voor het overige valt het mee. Ik heb vandaag vrij, dus dat wordt een rustig dagje, wassen, beetje opruimen, als het mooi weer is lekker naar buiten denk ik.

Veel plezier allemaal vandaag
    Nickiee

19. gerianne

gerianne Niet meer actief

hier nog een late december dame
    ik ben 19 dec uitgeteld van onze 3e
    en 14 mei heb ik eerste afspraak staan bij vk en hoop op eerste echo

heb vanmorgen van licht rose slijm verlies gehad word je wel weer even met beide voeten op de grond gezet
    en ik loop de heel tijd rond met het idee stel je voor een tweeling
    bij mijn vorige zwangerschap was dit dus zo en heb ik met 5 a 6 weken een miskraam maar toen vloeide ik na 1 dag niet meer heb toen een echo gehad en ton bleek er nog 1tje te zitten gezond en wel
    hopen nu maar op een goede afloop

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    dag dames,

idd niet normaal en was ook erg geschrokken van het nieuws.. niet normaal daar sta je dan feest te vieren en wordt het gewoon je dood door één zo'n gek! bah!

@all: ik moet om 13.00 bij de vk zijn! heb er wel zin in hoor maar is alleen een intake maar dan hoor ik ook wanneer ik voor de echo kan dus dat is mooi!

Deel Deze Pagina