aanvulling agenda Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!) 18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ? 19 dec - geriannes - 3e kindje - geslacht ? (willen we niet weten)(word eerder ivm ks) 20 dec - HappyGappy - 2e kindje- geslacht: wil 't wel weten, maar dat moet ik geheim houden van mijn echtgenoot, hihi 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: vertel ik alleen via PB 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: ? (we laten ons verassen) 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (verrassing!) 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ?? verrassing! 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 29 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? (wil het weten) 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: ? Agenda: 28 juli - 20 weken echo (geriannes) 04 aug - 20 weken echo ( Elmo28) 05 aug - 20 weken echo (Nickiee) 06 aug - 20 weken echo [Runner] 07 aug - 20 weken echo (Gwendo) 07 aug - 20 weken echo + controle (HappyGappy) 10 aug - 20 weken echo + controle (Dior) 11 aug- 20 wkn echo [Dannie81] 13 aug - 20 wkn echo (Noname) 14 aug - 20 wkn echo [chiquita1] 18 aug - '20 weken' echo (Juttel) 21 aug - Controle gyn (Juttel)
dior: gefeliciteerd!!!! en huilen om alles ja leve de hormonen... mijkeltje: leuke kamer.. lekker neutrale kleuren... mooi.. is het behang of verf? dat groen is namelijk heel mooi... sooner: succes met de scriptie.. niet 1 van mijn favo dingen... chrisje: welkom hier!!! hier:ik heb gister een schoonmaak kick gehad.. pfff hele keuken verbouwd en schoon gemaakt elk hoekje en gaatje... nu dus ontzettende rug pijn ja eigen schuld. ik kraak van alle kanten...( mn botten dus) maarja komt wel weer goed...
Goedemorgen Allemaal, Vandaag al om half 6 wakker en heb nu nog niet eens een kleintje Kan ik wel lekker rustig aan doen voor ik vertrek. Vandaag 19 weken jippie @Runner Ja je hebt helemaal gelijk weet je wat ik graag wil hebben zo'n Melano wissel ring kun je heel veel verschillende steenballetjes in doen. Ben al op Marktplaats aan het kijken maar tot nu toe nog geen maat 54 is 17.5 tegen gekomen. Dus wie weet @Mijkeltje Ook jij last an je geheugen door de zwangerschap tenminste volgens mij had je me al gefeliciteerd hoor maar ja 2x is ook goed moet het wel een heel goed 38 jaar worden niet @chiquita Ook jij bedankt Hormonen en het het geheugen zoals ik al et tegen Mijkeltje zeg en die van mij is normaal al niet zo heel erg goed hahaha Heb je nu al nesteldrang met dat poetsen?
oh chiquita, gelukkig hoef ik geen scriptie te schrijven hoor, dat is pelikaantje. Zielig he voor haar? Ik zit hier maar gewoon een beetje op de bank te zitten met mijn hg. Voel me wel langzamerhand wat beter trouwens gelukkig. Pelikaantje, ben je een beetje gedisciplineerd? Anders moet je misschien heel ouderwets een plan voor jezelf maken. Dat je vastlegt op welke dagen je welke pagina's moet lezen/leren (engels) of een hoofdstuk moet schrijven. Dan zet je jezelf wat meer onder druk. Dior, nog gefeliciteerd. Dat huilen om van alles (nou ja hartstilstand van iemand is ook heel heftig natuurlijk) dat herken ik. Ze noemen ze niet voor niets horrormonen he. Mijkeltje, wat mooi. Dat groene is mooi hoor. Heb jij een soort van hangende commode? Het ziet er heel leuk uit. Er mist nog maar 1 ding Nog even wachten daarop tot december he?! Ik zie wel dat je alvast oefent in je maxi-cosi Christa, welkom! Fijn dat het gelukt is!!!! Ga zo door.
Aanvulling agenda Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!) 17 dec - Sooner - 1e kindje - geslacht: 5 aug weet ik meer! 18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ? 19 dec - geriannes - 3e kindje - geslacht ? (willen we niet weten)(word eerder ivm ks) 20 dec - Mijkeltje - 2e kindje- geslacht: wil 't wel weten, maar dat moet ik geheim houden van mijn echtgenoot, hihi 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: vertel ik alleen via PB 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: ? (we laten ons verassen) 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (verrassing!) 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ?? verrassing! 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 29 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? (wil het weten) 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: ? Agenda: 28 juli - 20 weken echo (geriannes) 04 aug - 20 weken echo ( Elmo28)) 05 aug - 20 weken echo (Nickiee) 05 aug - 20 weken echo (Sooner) 06 aug - 20 weken echo [Runner] 07 aug - 20 weken echo (Gwendo) 07 aug - 20 weken echo + controle (Mijkeltje) 10 aug - 20 weken echo + controle (Dior) 11 aug - 20 wkn echo [Dannie81] 13 aug - 20 wkn echo (Noname) 14 aug - 20 wkn echo [chiquita1] 18 aug - 20 weken echo (Juttel) 21 aug - Controle gyn (Juttel)
dior: haha nee want nu heb ik even geen zin in schoonmaken net wel even gestreken.. maarja kan natuurllijk ook komen door dat schoonmoeder volgende week komt voor 2 weken... wil geen geklaag hebben van dr .. ofja kritiek sooner: oh heb jullie 2 omgewisseld.. oeps. gelukkig voel je je wel beter nou hier even een tnt irritatie... ze zouden volgens track and trace zaterdag iets kome brengen nou zijn niet geweest nu gister weer en zijn ze ook niet geweest.. en nou staat er op track and trace geen gehoor.. dus dat ik niet thuis was.. ze zijn helemaal niet geweest!!! kan ik zo boos om worden... nu staat er dat ze vandaag weer komen.. hoop t wel want wordt er een beetje gestoord van... maar nu is het probleem nu moet ik eigenlijk wel even weg want de luiers zijn bijna op ... zucht... nouja lucht wel op even kllagen
@Doir: o joh, ik ben 'n zééf! Als m'n achterwerk niet vast zou zitten zou ik dat ook nog vergeten!!! @Chiquita: het is behang. Erg mooi groen inderdaad, die kleur was zo geregeld, hihi. Het creme was iets lastiger, was bang dat 't te geel zou worden, maar valt 100% mee... Irritant is dat he, dat de TNT geen zin heeft in langskomen en je dan vervolgens zelf achter je pakje aan mag! Ik word daar altijd zo boos om. 'Zeg dan gewoon dat je er geen zin in had of haast had of zo. Dán ben je eerlijk!' Maar liegen, bah!! @Sooner: we hebben inderdaad een hangende commode, die je in kunt klappen (antilop, van Ikea; 't hele kamertje is Ikea, hihi...) Ideaal ding! Ten eerste omdat 't een kleine kamer is en we dus niet echt ruimte voor 'n 'normale' commode hadden en ten tweede omdat manlief en ik allebei vrij lang zijn en dus graag een commode wat hoger hebben... Nu maar hopen dat we straks geen kleine kraamzorg hebben, haha! Die babypop in de maxi-cosi is er door m'n dochtertje ingestopt. Die was echt wild-enthousiast over 't ding, dus pop erin, flesje achterin 't klepje en gaan met die banaan. 't VOordeel was, dat gelijk de katten er niet naar omkeken; die zijn namelijk bang voor alles wat op baby lijkt... Laat 't beebje nog maar lekker zo'n 20 weken op zich wachten... Maar 't 'nest' is in elk geval zo ver dat hij of zij er tegen die tijd zo inkan; fijn gevoel! Ik heb vannacht voor 't eerst sinds een week weer eens geslapen als een blok. Blijkbaar heb ik me onbewust toch drukker over de tandarts gemaakt (waar ik gisteren heen moest) dan ik dacht...
mijkeltje: ik hou ook niet van de tandarts. alleen in mijn mans fam zitten 8 tandartsen dus ja heb niet echt veel keus en tnt nog steeds niet geweest wordt zo moe van dat wachten.. nu al 3 dagen ..... heb al een boze mail gestuurd
Eindelijk weer eens een beichtje van mij! Wat hebben jullie in die 3 dagen veel geschreven! Ik ga wel iets reageren, maar neem me niks kwalijk als ik mensen vergeet.... @Dior, Gefeliciteerd met je verjaardag en met je 19 weken!! Leuke verjaardag gevierd zo te lezen? @Nieuwe mama's, welkom en gefeliciteerd! @Sooner, veel succes met je scriptie. Ik hoop dat het je lukt! @Noname, ben je al wat wijzer over wat je rechten zijn nu je ontslag krijgt? En druk op zoek naar wat anders? Of wacht je daar nog even mee? @de rest...sorry, andere keer reageer ik weer op iedereen, het is geen doen om iedereen even wat te zeggen geloof ik! Hier alles oke, heb een erg gezellig weekend gehad met onze vrienden. Ze zijn nog een dagje langer gebleven en vanmorgen weer vertrokken. Zaterdag alweer het volgende bezoek! Drukte hier!! Maar groot nieuws! Ik heb zondag onze uk gevoeld!!! Heel duidelijke schopjes, ook manlief en vriendin konden het voelen, zo leuk!!! Ik voel uk nu best vaak bewegen en af en toe even schoppen. Wat een bijzonder gevoel!! Zit er nu steeds op te letten of ik weer wat voel hahaha!! Vind het ook wel geruststellend, dat ik uk voel bewegen betekent voor mij dat het wel goed zit daar binnen! Ik hoop dat iedereen die de beeb nog niet voelt, dit ook heel snel mag voelen. Is zoooooo leuk!!! Hihi! Fijne dag, tot later vandaag!
Oh Juttel, wat leuk!! Fijn dat je zo kunt genieten van iemand die je schopt he Fijn gevoel he, maar vind je het ook niet een beetje raar? Ik moet er nog steeds een beetje aan wennen. Mijkeltje, ik weet zeker dat jullie een mini-kraamzorgje krijgen. Dat moet haast wel nu je het over jezelf hebt afgeroepen. Haha. Klein krukje kopen, kan ook bij Ikea. Hahahah.
@dior: gefeliciteerd met je verjaardag! en met de 19 weken! @juttel: wat leuk dat je de kleine voelt! echt genieten he! die van mij is soms super druk.. heb al filmpje gemaakt met mijn tel waarop je gewoon mijn buik ziet bewegen.. echt sterk kereltje haha @nieuwen: welkome hier! @de rest: sorry heb nog niet veel mee gekletst afgelopen dagen.. afgelopen 2 ochtenden gewerkt en heb er nog 2 te gaan.. dan vrijdag naar de dierentuin en dan weekend weer 2 ochtenden te gaan.. uitslapen is er helaas ff niet bij voorlopig!
@Sooner, Zeker genieten! Zit er nu steeds op te wachten of hij/zij weer begint te schoppen haha! Ik vind het erg bijzonder,maar inderdaad ook wel een beetje een gek idee... Het maakt het nu wel wat tastbaarder,zeker voor manlief!
schoppen: geniet er maar van.. want als de beeb geboren is ga je t missen .. tenminste dat had ik wel.. ik weet nog dat ik mn dochter maar geboren wilde hebben ze schopte snachts echt veel kon er soms niet van slapen en toen ze er was miste ik t echt erg.. heel raar maar waar .... nog iemand een idee voor een 3 jarig meisje om te geven.. ( mn dochter)
Hoi, Gewoon even om te zeggen dat ik eindelijk deze week me minder moe voel en precies een energie boost heb gekregen. ik ben zelfs naar de gym geweest! ik deed voor de zwngerschap spinning maar vind nu die harde muziek balen en ben na 15 minuten gewoon weggelopen. geef mij maar rustige en relaxe muziek terwijl ik wat op de fiets zit in de gym! grappig hoe dit allemaal veranderd. we vertrekken vrijdag op vakantie en ik kijk er echt enorm naar uit. ondertussen ben ik ook eindelijk wat toegekomen - 3 kilos' al! zal niet lang duren of ik kom er te veel aan want nu eet ik echt veel meer. heb ook meer trek. heb ook veel last van mesntruatiepijn en bandenpijn maar denk dat dit een goed teken is dat ie aan het groeien is. 7 augustus de 20 weken scan. ik kijk er naar uit maar ook wat bang. ik voel de baby nog steeds niet echt maar ik hoor dat ik geduldig moet zijn. ik denk dat het heerlijk moet zijn als je hem voelt. dank om even te luisteren naar mij. Groetjes aan iedereen en tot gauw.
Gwendo, ik heb 'm ook volgende week en ben ook nerveus hoor. En lekker op vakantie! Dan krijg je vast nog meer energie!!! Veel plezier
@Sooner nog bedankt @chiquita Je schoonmoeder op bezoek jaaaa nu begri jp ik het wel TNT is de laatste tijd sowieso slecht vind ik een brief daar kun je soms 7 dg op wachten echt niet normaal. 8 tandartsen in de familie nou gezellig Wat betreft je dochtertje geen idee @Mijkeltje ik heb dat met mijn hoofd Hoeplijk slaap je nu weer beter, tandarts is ook niet leuk jakkie @Juttel dankjewel. Je hebt een populair huisje he. Leuk die schopjes dat voel ik tot nu toch nog niet alleen het bewegen. @MissFlower Dankjewel. Je zult wel moe zijn zo druk of niet? @Gwendo Fijne vakantie alvast mocht ik je niet meer hier zien voor vrijdag, geniet er maar van! Vandaag toch maar iets voor mij gekocht ook een parfum van D&G bij kruitvat nu voor maar €20 Zag er nog een staan van parfum jean paul gaultier die fles van een lichaam van een vrouw maar ja moet niet te gretig worden he al is deze ook heeeel lekker
gwendo: je voelt je kleintje vast snel de va mij voel ik wel maar ok niet heeeeel erg goed hoor.. dior: ja snap je m nu hahaha en ik heb eindelijk het pakketje binnen nou vannacht lekker slapen hoop ik.. tnt is zeker slecht heb al heel vaak mn rekeningen niet gehad of ander post maar waar t blijft mag joost weten.. dus edereen kan in mn finacien kijken heb je light blue van d&G? ik ga lekker bank hangen vanaaf
@chiquita Erg he dat iedereen zo maar in jou finacien en prive leven zo kan kijken door tnt Ik heb de Femine met zilveren dop en de D&G Red die had ik al. Alvast een heerlijke fijne nachtrust toe gewenst.