Juttel, pfieuw, gelukkig maar! Ik was al bang dat ik jaloers op je moest worden. Whahahaah! Het weer schijnt zo wel op te klaren, bikini ligt nl al wel klaar voor een tripje naar het strand...
Hey chiquita, maar wel gedisciplineerd in het bijwerken van het schema, hahahah. Dior, heerlijk D&G he? Ik ben echt dol op al hun geurtjes... zucht.. kan ze alleen nu niet ruiken vanwege de zwangerschap. Heb al drie mnd geen geurtjes opgehad, niet eens deo. (maar ik douche wel elke dag hoor ) Heey Hummel, al wat gehoord nu?
mijn favo geur is lacoste touch of pink..die is alleen bijna op dus even nieuwe halen juttel: opzich is poppen spul niet zo duur maar asl jedan van baby born hebt weer wel vind ik dan.. ja echt hoor dochters ... :S nee ze is heel snel te vreden gelukkig met een dvd van pippi langkous al
@Mijkeltje heerlijk nu kunnen jullie samen de schopjes voelen @Runner Hier was het vandaag wel zonnig weer. @Juttel Het zwembad dat klinkt zo goed in de oren heerlijk @chiquita gefeliciteerd 18 weken jippie @Sooner Ik ben ook dol op bijna alle geurtjes van D&G maar ook vele andere geurtjes gewoon een parfum gek ben ik dus net als tassen en schoenen hahaha
dior: hier nog een schoenen tik.. en tassen ook trouwens nou hier kast uit elkaa gehaald en gelijk het muurtje maar geverfd ja was nu toch bezig he was net trouwens op het nieuws over de mexicaanse griep dat zwangere vrouwen het 4 keer zo snel kunnen krijgen dan een normaal persoon die niet zwanger is... en dat de kans hoger is dat ze er aan overlijden.. nou lekker weer.. maarja.. hopen dat t allemaal niet zo erg wordt als ze zeggen
Nou vind het maar niets die mexicaanse griep. Maar je kunt het toch niet tegenhouden....Hopelijk valt het mee. Ik heb wel begrepen dat zwangere vrouwen waarschijnlijk als eerste in aanmerking komen voor een vaccinatie.
@chiquita Heerlijk als je met jebuit thuis komt he hihi. De mexicaanse griep ja ik volg het ook op de voet er is al 1 zwangere vrouw aan overleden Ook het vaccin zou niet goed zijn voor de ongeboren vrucht.Maar ja ook roepen ze dat ermee gerotzooid is hopelijk blijft het ver uit onze buurt.
goede morgen.. mexicaanse griep: ja ze zeggen pas half aug wie er t eerste in aanmerking komen.. maarja zon vaccin lijkt me ook niet echt goed.. maarja ik weet t eigenlijk nog allemaal niet... heerlijk geslapen... met mn nieuwe kussen.. form fix.. is een voedings kussen nou echt aan te raden! beeb was gister lekker druk
het is niet druk ik hoor net dat mensen die ik ken mexicaanse griep hebben.. nu belde mn vader net ookal op dat ie zich niet lekker voelde.. bah... vind maar niks ... moest ik toch even kwijt.. ben gelijk aan fruit ed gegaan. kan maar niet genoeg vitamne heben
Ik probeer me er geen zorgen over te maken... Ik krijg overigens elk jaar een griepprik en die mag ik nu in zwanger ben ook gewoon. 'k Heb trouwens vannacht een idiote nachtmerrie gehad... Dromen jullie ook zo heftig? Schijnt normaal te zijn tijdens een zwangerschap... Normaal droom ik altijd al heel helder, maar nu is 't af en toe echt idioot!
dag dames, wat een gedoe over die griep he.. ik ben nu verkouden en de bewoners op me werk meteen: toch neit de mexicaanse griep he? haha nou ik maak me niet zo gauw druk hoor.. heb gewoon een koudje gevat.. wbt luchtjes.. ik vind D&G light blue echt super lekker! @chiquita: ach dat is wel minder als je mensen kent die het hebben maar je hebt ook wel paniekzaaiers die gelijk denken dat ze het hebben en wordt het ook niet beter van @all: vandaag alweer 22 weekjes! hoe wordt het weer eigenlijk morgen? dan gaan we naar dierentuin emmen met een paar
missflower: ja idd als je een koutje hebt denken sommige al gelijk t ergste .. maar deze mensen die ik ken die hebben t wel echt zijn ook in t zh geweest enzo. zijn thuis nu in carrrantaine ( jeetje geen idee hoe je t schrijft) nou gister een nieuwe fiets voor mn dochter opgehaald die ze van opa krijgt. en lekker uit eten geweest met t hele gezin was erg lekker en gezellig... maar ik heb een vraag. vannacht ik draaide me om en opeens begon ik scherpe pijn te krijgen rond mn schaambot ik denk even naar de wc nou die haalde ik maar net. toen ik zat kon ik niet meer opstaan ( moest allen plassen ) het begon steeds meer zeer te doen leek bijna op weeen. maar deze gingen alleen niet weg.. ik toch met pijn en moeite opstaan t deed echt zoooo pijn was heel scherpe pijn kon geen voet verzetten.. na 10 min in bed aangekomen en zelfs daar ging t niet weg toen ik lag mannetje warme handoek gehaald.. dat verzachte wel iets maar nog niet super. na 20-30 min met di epijn was t weg.. gelijk even angelsounds gepakt maar meneertje was druk bezig daarbinnen dus niks aan de hadn denk ik.. ik draide weer en nu kreeg ik t zelfde in mn onderrug.. kon wel janken. zon pijn.. herkent iemand dit of weet iemand wat dit is??? zou bandenpijn zo erg kunnen zijn??
Hallo meiden! Gister een rustig dagje zie ik! Ik heb ook heerlijk genoten van het mooie weer, ben weer lekker naar het zwembad geweest. @MissFlower, verkoudheidje al bijna weer over? Ja die mexicaanse griep...begin me er ook steeds meer zorgen over te maken. Heb er ook geen benul van hoe ze er hier in Suisse mee om gaan. Maar als zwangere hebben we toch wel wat meer risico... Volgende keer maar even de gyn vragen wat ze er hier aan doen. @Chiquita1, heb je nog steeds zo'n last? Ik wil je niet bang praten maar het klinkt een beetje als bekkenpijn en niet als bandenpijn... kijk anders even naar de klachten in deze brochure: http://www.nvog.nl/files/bekkenpijn_bekkeninstabiliteit_en_zwangerschap.pdf En anders bel je toch even met je verloskundige? Zij kan je waarschijnlijk wel meer vertellen over de klachten die je hebt. Hier alles oke, voel uk elke dag wel even bewegen met af en toe een schopje. Fijn, want dan weet ik dat het goed zit daarbinnen. Iedere keer als ik een schopje voel, krijg ik een big smile op mn gezicht, hihi!! Straks weer een appartement bekijken, hoop zo dat het wat is!!! Wat we tot nu toe hebben gezien is erg leuk, maarde woonkamer is steeds zo klein...en met alle babyspullen is dat niet handig. Dus duimen om 11 uur dat het wat is! Fijne dag!
@juttel: nou hoop dat de woonkamer toch mee valt dat t toch groter is dan t lijkt je weet nooit ben net bij de huisarts geweest want de vk was weer eens lekker goed te bereiekn NOT! echt zoo irri ben blj dat ik ook bij gyn loopt want lekker als je aan t bevallen bent! maar ik heb dus een accut spit in mn rug... gelukkig niet zwaar ofzo maargoed.. het zit er wel mag geen ploteselinge bewegingen maken nu.. best irri eigenlijk maarja. en in mn buik zit ook alles goed.. alleen t is dus bandenpijn incl een opgerekte buikspier ook vanwege een plotselinge beweging dus ben er wel een week zoet mee :S
Gelukkig chiquita, ik dacht ook nog even aan een fikse blaasonsteking. Dit is ook niet fijn, maar tenminste niets met de baby.
sooner: idd beter dit dan wat anders zei ik ook tegen de ha het is niet prettig maarja we nemen t er maar bij het is rustig hier
@Juttel: hopelijk bevalt 't appartement! @Chiquita: vervelend dat je ineens van die pijnklachten hebt... Rustig aan doen dan maar! Hier gaat 't allemaal goed. M'n dochter is logeren bij oma, dus manlief en ik konden vandaag heerlijk uitslapen...
halloo @chiquita: he bah wat vervelend zeg.. hopelijk is het gauw over @de rest: wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest en was heel leuk.. me dochter ligt alweer ff uitgeteld in bed en ik ben ook moe dus even lekker bankhangen
@Mijkeltje hier ook idiote dromen @MissFlower Lees dat jullie een lueke dag in de dierentuin hebben gehad, het weer zat ook mee he. @chiquita jeetje meid wat erg hopelijk zakt de pijn wel gauw naar een graatje minder, liefs helemaal weg natuurlijk. @Juttel lijkt me heerlijk die schopjes voelen, ik voel alleen nog de kriebels en plopjes van het bewegen. Was de woning iets
Hallo meiden, Wij zijn weer terug in nederland .. We hebben een heerlijke vakantie gehad met heerlijk weer. Erg genoten .. Leuke dingen gedaan en ook voldoende rust tussendoor genomen. Jammer dat het dan weer zo gauw voorbij gaat.. maarja het belangrijkste is dat we hebben genoten! Verder alles goed met me... Kleine word nu iets drukker de laatste dagen... is soms behoorlijk aan het draaien en dat is al best gevoelig... ook omdat hij/zij dan op mijn blaas drukt. Er waren mensen op vakantie die dachten dat ik al 6 maanden ver was .... hahahah.. Mijn buikje is behoorlijk rond al... Mer meiden die van de 3e (of 1e, 2e) zwanger zijn die al een behoorlijke buik hebben? Vandaag een drukke dag.. Boodschappen doen want morgen is ons grote kereltje jarig... word alweer 4 jaar Taart maken... hij wil graag een piraten taart dus we moeten nog even verzinnen hoe we dat gaan maken. Ook is ons buurmeisje vandaag jarig dus daar gaan we ook nog even heen. kortom druk druk druk.. Maar hoe is het verder met jullie? Heb ik nog dingen gemist die ik moet weten? Nou ik ga even mijn boodschappen ''LIJST'' maken" .. Misschien tot later als ik tijd heb..