Goedemorgen dames @mama1984 Whow alweer terug dat gaat snel die tijd. Maargelukkig hebben jullie een fijne vakantie gehad, nog even en mag je iets langer verlof nemen Gefeliciteerd met je zoontje, en een gezellige dag verder. @All Ik heb net lekker broodjes in de oven gezet voor een weekend ontbijt. En even nieuwe foto's in mijn album gezet
Goedemorgen! @Chiquita1, vervelend, maar blij dat het iets is dat van tijdelijke duur is! @Dior, mooie foto's van je buik! Leuk gedaan! Ik zal straks ook weer eens even een foto maken. En ik hoop dat je de schopjes ook snel voelt! Lekker ontbijten! @Mama1984, dus lekker vakantie gevierd,jammer he dat het altijd zo snel gaat... Fijne verjaardag van je zoontje alvast! En niet te druk maken he!? @Mijkeltje, heerlijk zo af en toe weer uitslapen of niet? En waarschijnlijk doe je opa en oma er ook nog een plezier mee haha! @All, gister appartement bekeken en het is erg leuk, maar.... er staat bij de keuken een soort apart keukenblokje, waar je ook gedeeltelijk aan kunt zitten. En dat neemt best wel wat ruimte in waardoor we niet een eettafel neer kunnen zetten wat we wel graag willen. Verder is er weinig ruimte om bijv. de kinderwagen neer te zetten... Wel weer erg fijn is de grote tuin (is hier moeilijk te krijgen) en de carport!!! Hoop dat we zo de plattegrond toegestuurd krijgen en dan maar even puzzelen of het kan of niet. Verder zal ik komende dagen weer niet veel aanwezig zijn,alweer bezoek!! Dinsdagochtend gaan ze weer weg en 's avonds staan de volgenden al voor de deur! Gezellig, maar ook lekker daarna even lekker rustig hier in huis. Goed weekend! X
Goedemiddag iedereen! 'k Moet even een beetje bijlezen zie ik... Vandaag kwamen oom en tante Noah ophalen (ja, die meid logeert wat af...) en die moesten natuurlijk ook even de babykamer zien (is af overigens ) en koffie drinken en zo. En daarna moest ik nog een fotootje bewerken, dusseh: je hebt mail, Dior!
Goedemorgen Wat is het hier stil. Hier alles goed, voel het kindje vaker bewegen misschien voel ik dan ook gauw de schopjes wel wie weet. Iedereen een fijne zondag gewenst.
Volgens mij is iedereen de hort op of zo... Of diep onder de dekens gedoken met 'n goed boek, kan ook nog op zo'n druilerige zondagmiddag...
ik moest werken vanmorgen maar nu lekker 2 dagen vrij! was even aan het zoeken voor geboortekaartjes maar erg moeilijk zeg!
Hoi meiden, nou mijkeltje, ik lag inderdaad diep onder de dekens weggedoken. Wel zonder boek. Meer met een sjacherijnige kop. Was niet echt mijn dag. Gelukkig is ie straks weer voorbij, haha.
Nou ik heb 3 proefkaartjes aangevraagd.. Wij zijn nu ook met de babykamer begonnen. 2 muren tegenover elkaar krijgen verticale blauwe strepen in steeds lichtere tint en de overige 2 worden gewoon wit en ik ga het aankleden met woezel en pip muurdecoratie.. mijn dochter krijgt een dora kamer maar alleen de decoratie want wie weet hoelang deze dora fase duurt.. oh ja Ik heb vandaag een buikfoto gemaakt
@mijkeltje: zo jullie zijn vroeg met de kamer of was ie al helemaal inricht klaar.. wij hebben nu de muren gestuct (schrijf je dat zo?) en dan kunnen we de overige 2 verven en dan de rest behangen en alle kozijnen nog dus nog wel ff wat te doen.. heb je foto's van het eind resultaat?
Nee, we zijn vroeg begonnen; hij was verre van klaar zelfs... Behang eraf geropt, vervolgens alle muren aansmeren met gips, bobbeltjes eraf halen, witten, houtwerk schuren, schilderen, muren voorstrijken met behangplaksel, behangen en daarna de boel inrichten. De foto's van het eindresultaat staan volgens mij in m'n album hier en op m'n blog staan ze ook iig... De groene 'sok' is vervangen voor 'n witte en ondertussen hangt 't hemeltje boven 't bed, (en een foto aan de muur), maar hij is inderdaad helemaal af. Tsja, je moet ergens heen met je nesteldrang hè...
't Zijn overigens heel slechte foto's, maar 't is ook zo'n minikamertje en ik heb geen groothoeklens...
mama1984: fijn dat je echt hebt genoten op vakantie dat moet ook he en gefeleliciteerd met je zoontje!!! missflower: een mooi buikje.. en dora ja hoelang duurt die fase goeie vraag.. mijn dochter heeft nu al zoveel fases gehad pff. mar de princessen fase zit ze nog steeds in en duurt al een tijdje juttel: ja dat is altijd moeilijk.. vind je de keuken iets te klein maar de tuin weer goed.. hopelijk kun je een goede keus maken uhm de rest even vergeten sorry nou hier gaat wel goed., gister met draaien wel weer een flinke pijn scheut in mn rug na 30 min gelukkig weggetrokken verder voel ik de beeb steeds vaker.. of hij wordt drukker vandaag weer aan de grote schoonmaak.. morgen avond komt mn schoonmoeder dus wel even lles schoon hebben tot i elk hoekje
Chiquita, auw! Klinkt pijnlijk! Succes ermee. Hoe oud is jou dochter eigenlijk? Mama1984, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Hier ook al een aardig buikie. Nog gefeliciteerd met je zoontje! Heeft ie veel kado's gehad? Mijkeltje, je bent iig wel lekker op tijd klaar met het kamertje. Wij zijn nog druk op zoek naar een groot bed voor Ruben, zie alleen maar leuke dingen die achterlijk duur zijn. Verder veranderd er weinig in het kamertje. Alleen in de kledingkast die er staat ruimte maken voor Ruben zijn kleertjes, dat de baby de commode krijgt. Alleen nog even verzinnen waar al die zooi die er nu in staat naar toe gaat... Juttel, heb je de plattegrond al binnen? Delen! (even verder lezen)
Missflower, hebben jullie zelf gestuct?? Likt me idd ook erg leuk een behangetje! Mooi buikie al hoor.
Sooner, wat minder sago vandaag? Dior, erg mooie foto's, leuk gedaan! Ben ik weer bij zo? Vrijdag en zaterdag lange werk dagen erop zitten. Moesten zaterdag balansen en daarna eigenlijk een verjaardag maar de buren die op zouden passen kwamen zelf pas laat thuis dus ik lag ook lekker bij tijds in bad. Gister vrienden over de vloer gehad en naar een (kinder)verjaardag geweest. Gaan in september als we vrij kunnen krijgen met die vrienden een paar dagen mee naar Duitsland. Helemaal gezellig. Verder word het geloof ik deze week aardig strand weer dus daar zullen we wel weer te vinden zijn. Beeb doet het ook lekker, laat nu echt dagelijks meerdere malen van zich voelen. Nog 3 nachtjes en dan hebben we de echo!
@runner: ja mijn man kan erg veel zelf dus dat scheelt weer.. wat leuk nog een echo in het vooruitzicht! @mijkeltje: nou heerlijk toch dan hoef je niet met een dikke buik nog aan de slag! en wat een werk hebben jullie dan gehad.. wij hebben mazzel dat er al laminaat enzo in lag anders hadden we dat ook nog moeten doen
Nog een echo? Standaard 20 weken echo. Wij hebben nu spachtelpoets op de muren zitten. Vroeg me af of ik dat met een schuurmachine oid glad kan krijgen. Maar beetje zonde om zelf te experimenteren...