runner: mijn dochter wordt vrijdag 3.. gaat zooo snel.. maarja ook wel fijn somsd at ze zo lekker zelstandig is.. nou de 3 nachten zijn zo voorbij ik heb m pas 14 aug hier is al 1 ding van e to do list af.. haha nog veel meer te gaan maar ja heb 2 dagenvandaag en morgen
Wat moet je nog meer doen dan? Hier is het HH voor vandaag klaar. Na 1 was opvouwen die nog aan de lijn hangt..
Ik heb 't idee dat 't huishouden me gigantisch aanvliegt. Overal zie ik troep en er moet nog ontzettend veel gedaan worden... 'k Word al moe als ik er alleen al naar kijk... Hier as. vrijdag de 20-weken echo. Ik vind het om eerlijk te zijn ontzettend spannend... @Chiquita: drie jaar, ja dat gaat snel inderdaad... Nog maar een jaartje en dan kan ze al naar de basisschool!
Aanvulling agenda Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!) 17 dec - Sooner - 1e kindje - geslacht: 5 aug weet ik meer! 18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ? 19 dec - geriannes - 3e kindje - geslacht ? (willen we niet weten)(word eerder ivm ks) 20 dec - Mijkeltje - 2e kindje- geslacht: wil 't wel weten, maar dat moet ik geheim houden van mijn echtgenoot, hihi 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: vertel ik alleen via PB 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: ? (we laten ons verassen) 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (verrassing!) 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ?? verrassing! 29 dec - Klein Chrisje - 2e kindje- geslacht: wil 't weten=>verrassing 29 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? (wil het weten) 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: ? Agenda: 28 juli - 20 weken echo (geriannes) 04 aug - 20 weken echo ( Elmo28)) 05 aug - 20 weken echo (Nickiee) 05 aug - 20 weken echo (Sooner) 06 aug - 20 weken echo [Runner] 07 aug - 20 weken echo (Gwendo) 07 aug - 20 weken echo + controle (Mijkeltje) 10 aug - 20 weken echo + controle (Dior) 11 aug - 20 wkn echo [Dannie81] 13 aug - 20 wkn echo (Noname) 14 aug - 20 wkn echo [chiquita1] 17 aug - 20 weken echo (Klein Chrisje) 18 aug - 20 weken echo (Juttel) 21 aug - Controle gyn (Juttel) --------------------------------------------------- Hoi Hoi...weet niet of ik het goed gedaan heb, maar ik wilde mezelf ook even op de lijst zetten.....dat mag toch hé? Ben bijna 19 weken....ik verlang zooo naar mijn echo... Al voel ik me verders goed hoor, de kleine beweegt goed en we luisteren geregeld naar het hartje.... Zelfs Thobias (die 10 augustus weer al 2 jaar word...snik) die is erg betrokken, hij knuffelt, kust en aait mijn buik..."mijn baby" zegt hij dan! Ook wil hij vaak de baby horen....en komt dan met mijn doppler aangelopen...het is zo vertederend....ik ben benieuwd of hij ook zo lief blijft doen...hij is gek van baby's....maar ja die baby's blijven niet voor altijd hé.....en deze wel....We zien wel....eerst de echo afwachten....dan kunnen we ook aan de babykamer beginnen....we zijn nu bezig aan een leuke peuterkamer voor Thobiasje... Verder alles goed meiden? Wat leuk Gwendo! Ik zie dat we op de zelfde dag zijn uitgerekend!!!!
Mijkeltje, spannend in de vorm van gaat alles wel goed daar binnen of ook voor het geslacht? Ga je het ons wel vertellen? Ik ben ook rete zenuwachtig hoor. Het is dat ik het al zo goed voel bewegen dat ik wel zeker weet dat ie het wel 'doet' maar toch... Zitten nog steeds te twijfelen of we het wel of niet willen weten. Ronald wel heel graag maar ben bang dat hij zijn mond niet kan houden en dat vind ik dan weer niet leuk, hou het dan liever voor onszelf ook geheim, kunnen we het niet verklappen ook. Maar denk wel dat hij uiteindelijk zijn zin gaat krijgen. Zijn er meerdere meiden die hun mond willen houden en denk je dan zelf ook dat dat gaat lukken?
Nou, voornamelijk in de zin van 'hopelijk is alles goed'. Niet dat er aanwijzingen zijn dat 't niet goed gaat hoor en meestal ben ik helemaal niet zo'n miep, maar op de één of andere manier vind ik 't erg spannend. Maar goed, ik ben dus duidelijk niet de enige... Hier ook eentje die binnen zowat aan 't gymmen is trouwens... En ook heel nieuwsgierig of we een zoontje of 'n dochtertje krijgen hoor! Van mij mag de hele wereld 't weten, maar ik heb m'n man beloofd dat we 't alleen m'n moeder en zus (en dus zwager ook) vertellen en tsja, wat je belooft... Ik heb wel gezegd dat hij er rekening mee moet houden dat ik het er per óngeluk uitflap.
Maar hoe zou hij het vinden als je het er per ongeluk uitflapt. Ik kan me nl goed voorstellen dat als je het 1 keer gedaan hebt je het steeds vaker gaat doen en als de een het weet krijgt de ander het vanzelf ook te horen. Hahaha, wat kan ik me daar ook lekker druk om maken zeg.
Haha, mijn man kent me wel ondertussen. Hij weet dat ik echt m'n best doe dat niet te doen en daarbij is de kans ook erg groot dat hij 't er zélf uitflapt of sterker nog, 't aan jan en alleman wil gaan vertellen, omdat hij zo enthousiast is...
Mijn schoonloeder loopt zo te zeiken dat een kleindochter voor de verandering zooooo leuk is (heeft verder zelf 3 zoons) dat ik helemaal geen zin heb om haar te vertellen wat het geslacht is (liever na de bavalling ook niet, whahaha!). Mijn zusje kan ook haar mond niet houden, mijn vader heeft ook al gezegt dat hij het niet wil weten. Alleen mijn moeder is er enthousiast over. Ben vooral bang dus voor teleurstellingen van anderen als ze weten wat het is. Stom he?! Ga ik me druk maken over wat anderen ervan vinden.... (als ik het zo terug lees gaat het eigenlijk ook nergens over...)
Hoi,hoi. Sorry ik heb een tijdje niets laten horen. Vandaag ben ik alweer 20 weken. Wat gaat het toch hard hè? Morgen 20 weken echo om 10.30. Even een bevestiging vragen van het geslacht haha. Hier alles okè op de BI na. nou ja ik heb sinds een paar dagen pijnlijke harde buiken. Dat is wat monder maar het hoort erbij als je drie kindjes zo kort op elkaar krijgt. Wel grappig van de eerste was ik op 24 december uitgeteld nu op 21 december. loop dus echt gelijk wat seizoenen betreft etc. Ik ga even teruglezen.
Hoi Elmo! Gefeliciteerd met je 20 weken! 't Gaat inderdaad hard... Zelf heb ik 't idee dat deze zwangerschap sneller gaat dan m'n vorige... Zijn er meer meiden die dat hebben? @Runner: vreselijk als je schoonloeder zo loopt te zeuren. 'k Snap 't ook wel weer een beetje, dat verlangen van d'r. Maar wat moet je dan als 't een jochie wordt? Roze mutsje opzetten? Je bent gewoon blij met wat 't ook is en 't is gewoon veel fijner als iedereen in je omgeving dat ook vind! Ik heb gelukkig geen last van bemoeizuchtige schoonloeders, aangezien mijn man en ik al enige tijd gebrouilleerd zijn met m'n schoonouders.
Hoi meiden, dus ik ben niet de enige die wat zenuwachtig is voor de 20 wk echo. Gelukkig maar, dacht dat ik een beetje suf was. Het is ook inderdaad niet zo dat ik echt bang ben ofzo, maar toch. Ik stel nu ook dingetjes (klusjes voor de kamer en dingetjes kopen) uit, omdat ik denk 'eerst die echo'. Wij willen heel graag weten of het een roze wolk of blauwe wolk is en hebben ook besloten dat het we het aan iedereen vertellen. Ik weet zeker dat ik het er anders toch per ongeluk uitflap. Of dat ik het tegen de een wel in vertrouwen vertel en de ander weer niet en dat vind ik dan ook niet een lekker gevoel. Dus gelijk maar gewoon aan iedereen doorbellen, sms-en enz. Misschien beter om gewoon wel aan iedereen te vertellen en dan ben je gelijk met dat irritante gevoel over je schoonloeder klaar? Het is ook zo zielig als je je jongetje tot ver voorbij zijn 6e jaar in roze kleertjes laat lopen om je schoonmoeder voor de gek te blijven houden
Oh ja Runner; iets minder sago vandaag hoor haha. Gelukkig had niemand er last van, want ik was toch alleen. Ben gisteren denk ik maximaal een uurtje of drie wakker geweest. De rest alleen maar liggen maffen, Gelukkig voel ik weer een beetje een zonnetje in mijn hoofd..
mijkeltje: mijn zwangerschap vind ik oko snel gaan zit al bijna op de helft.. weet nog bij de eerste ging t toch allemaal langzamer vooral op t laatste pffff. minuten leken wel uren.. sooner: een happier sooner dus nou beter toch hormone he runner: nouja wat ik nog allemaal moet doen.. ik wil echt alles spik en span hebben zodat mn schoonmoeder morgen avond als ze komt niks te zeuren heeft... omdat ze in t het begin zei toen we in dit huis kwamen oh 5 slaapkamers nou zal wel moeilijk schoon te houden zijn jou kennende. ( en bedankt!!!) dus nu even laten zien dat alles spik en span is en geen laagje stof te bekennen heb nu de helft van de lijst af maar zo te horen heb jij ook wat stress van je schoonmoeder allee dan om t geslacht.. wel triest hoor ookal merk ik dat mijn dochter veel meer verwend wordt dan mn zoontje heel lullig vind ik dat maarja heb t al een aantal keren gezegd,,.
@MissFlower ik laat ze bij deze site maken http://www.kaartje2go.nl/?gclid=CPHmnZu29psCFUyF3godx35H-g Buikje is alweer mooi gegroeid he. @Sooner is je humeur weer een beetje beter Zenuwen voor de 20 weken echo is heel normaal hoor ook wel logisch gaan ze alles goed controleren @chiquita beterschap met je rug @runner Heerlijk als je zo dichtbij zee woont ik zou er elke dag gaan wandelen en die lucht opsnuiven en luisteren naar dat geruis ben dol op de zee maar helaas hier in de buurt niks te bekennen. @klein chrisje Goed gedaan hoor Wat lief dat je zoontje zo uit zich zelf met de doppler aankomt om te luisteren. Heb je nog geen eerdere echo gehad? @elmo28 Veel plezier en succes morgen met de echo, en gefeliciteerd met je 20 weken @Mijkeltje Jij gisteren ook 20 weken he gefeliciteerd @All Wij hebben besloten het toch maar niet te laten verklappen volgende week maandag. Dan is het voor ons en de rest een verassing en kunnen we ons ook niet verspreken. Verder alles goed kleine ukkie heeft me vandaag flink gekriebelt. Ik vindt trouwens dat de dag is omgevlogen voor ik het wist zat de werkdag er al op en moest ik mijn spullen om 17 uur weg leggen voor morgen weer verder te gaan. Nu ondertussen aan het koken hachee met rijst en komkommer. Oh ja had van een vriendin nog een verjaardagscadeau gekregen zij was toen op vakantie douchschuim, doos bonbons sleutelhanger van lief en een armbandje lief he
Hoi Dion... Ja ik heb al 3 echo's achter de rug....maar de laatste was met 11 wkn....das weer al veel te lang geleden!!! En we zijn mega nieuwsgierig of Thobias toch nog een broer krijgt....zoals mijn voorspelling/dromen. Alhoewel de chinese voorspelling een meid zegt....... we'll see!!! can't wait!! bedankt voor je interesse!
Hoi,hoi, Hier de 20 weken echo achter de rug. Alles was goed te zien en zag er perfect uit. Alleen wordt het weer een reusje. Nu alweer >P95. Nikki was bij de geboorte >P97,7 Ik ben vandaag 20 weken en 1 dag maar volgens de metingen zat ik op 21+4. Met 16 weken liep ik nog op schema dus de kleine heeft een groeispurt gemaakt de afgelopen 4 weken, dit verklaard ook mijn pijnlijke harde buiken volgens de verloskundige. Nou jullie zijn weer op de hoogte, ik ga even de zon in. Groetjes!!!
Ah, heerlijk! Fijn dat 't allemaal goed gaat! Wat houdt dat P met 'n getal in? Iets met grootte, zo ver was ik al, maar hoe en wat precies weet ik niet...
Hallo meiden, Even niet geweest , hele drukke dagen gehad. 3 verjaardagen achter elkaar waaronder die van ons oudste kereltje die zondag 4 is geworden. Hij is heel erg verwend... was een hele leuke en gezellige dag. Iedereen vond de taart zo leuk.. ze dachten dat we die van de bakker hadden.. maar die hadden we zelf helemaal gemaakt en is erg leuk geworden. Een echte piraten taart Ook heeft hij van ons een jong konijntje gekregen... oo wat is hij er weg van. Hij wil de hele tijd met haar knuffelen en zit er echt tegen te kletsen... zo schattig. Hij heeft zelf haar een naam gegeven... Sloffie! Verder kreeg ik gisteren vreselijk nieuws van een vriendin/collega van mij. Ze is 2 weken geleden bevallen van haar zoontje, maar helaas is hij afgelopen donderdag overleden. VRESELIJK... heb ontzettend lang mt haar zitten praten... ik heb echt zitten huilen. Vandaag was de condoleance al.. (ivm mijn vakantie en dat ze zelf zo druk was hadden we elkaar niet eerder gesproken) Ik ben dus nog even gegaan... Ik heb er als een berg tegenop gezien. Ik stond gewoon trillend te wachten tot ik kon kijken bij het kleine ventje. En wat was het een mooi mannetje...donker haar in een kuifje...Zo lief. Vreselijk dat zo'n klein hummeltje al moest gaan Heb het er erg moeilijk mee
Jee... 'k Ben er even stil van. Is 't ventje zomaar overleden of waren er al aanwijzingen dat 't niet goed ging? Wat ontzettend verschrikkelijk zeg!! En jullie oudste vier alweer... Hij mag dus na de vakantie naar de basisschool.. Hoe vind je dat?