late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi,hoi.

Het is geen garantie dat je van de tweede wel spontaan zwanger wordt, maar je hoort het wel vaak.
    Omdat je weet dat je zwanger kan worden heb je meer rust, en je lijf kent het truukje.
    En door zwangerschapshormonen in je lichaam kun je ook snel daarna zwanger zijn.
    Ik gaf borstvoeding en was nog niet ongesteld geweest na de bevalling en toen bleek ik alweer zwanger!.

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Nee, ik heb 'm morgen, dus je bent vandaag nog niet de enige...

Duurt lang he!

3. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik heb hem ook nog niet gehad hoor de 20 weken echo :(....van mij was geloof ik eind aug pas..(sorry ben de datum even vergeten)

4. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh meisjes, maar het is zo leuk, dus het is het wachten echt waard.
    Mijkeltje spannend he? Morgen!

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Kom net terug van controle van de gyn..(had vanmorgen nog niet verteld dat ik daarheen zou gaan)
    Bloeddruk was prima... Alles was mooi op schema.
    Zoo zegt hij die groeid hard :D..
    Hartje weer gehoord, hij zei meteen.. de kleine is lekker druk nu.
    Verder was mijn buik mooi soepel zei hij.

Voor een paar weken terug vertelde ik jullie dat het zo raar was gelopen met de afspraak maken voor de 20 weken echo.
    Ik krijg een medische 20 weken echo en eerst wilde ze me een gewone geven.
    Uiteindelijk na dat ze het nagevraagd hadden kreeg ik toch de medische 20 weken echo.
    Alleen vond ik het vreemd dat ik deze gewoon in mijn eigen woonplaats zou krijgen.
    (voorheen was dit namelijk niet zo).. maargoed als je het vraagt ga je er vanuit dat ze dan maar gelijk hebben.
    Nu vroeg de gyn aan mij of ik al een afspraak had gekregen voor de 20 weken echo (zie je wel dacht ik ... ik zou hem gewoon krijgen en moest er dus niet zelf achteraan.. maargoed) Toen zei hij mij dat we hem zouden krijgen in een andere woonplaats.
    Ik zo nee ik heb er nog om gevraagt en die gene die de afspraak hebben gemaakt die zeiden mij dat ik naar mijn eigen woonplaats ervoor moest.

neee zegt hij dat hebben ze dan wel mis...(zie je wel dacht ik toen, had ik toch gelijk pfff) ...
    Nou zegt hij je krijgt de echo bij mij maar dan wel in die andere woonplaats omdat jij een medische indicatie hebt dus ik ga de afspraak gewoon veranderen.
    Zo gezegt zo gedaan.... de afspraak is verzet en ook nog eens naar volgende week :D:D
    Zooo fijn dat ik nu kan aftellen :D
    Ik heb deze gyn al gehad tijdens mijn 2e zwangerschap en het is echt een fijne man die naar je luisterd.. ik ga gewoon aangeven dat ik bij hem onder controle wil blijven.

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Waarom krijg je een medische 20-weken echo? (Ik ben niet nieuwsgierig of zo hoor... Kuch...) WEl fijn dat je ondanks alle gedoe nu lekker kunt gaan aftellen...

Zelf zal ik blij zijn als 't morgen is. Ik vind het echt ontzettend spannend en 'n beetje eng...

7. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg

@Sooner Gefeliciteerd! En nu lekker gericht meisjes spullen kopen dat is wel fijn he J Over het pijnlijke gevoel na de echo dat had ik ook was helemaal beurs tenminste zo voelde het had na 3 dg nog steeds pijn toch had een geen blauwe plek ervan maar het voelde wel zo. Hopelijk maandag dat dat beter is.

@Runner jij ook gefeliciteerd met je goede 20 weken echo!Dat lucht op he ;) Klinkt inderdaad goed van het strand.

@chiquita ik moet ook nog even wachten tot maandaag hoor.

@mama1984 Kijk eens aan dat is lekker he is het niet meer zo heel lang wachten tot de 20 wk echo

@Mijkeltje succes morgen!

Omdat we toch zo over de 20 weken echo hebben. Ik ben blij als het maandag is als we weer even kunnen kijken had vandaag weer een paar druppels bruinverlies
    Met wat beetje pijn aan de buik ongi achtig, had niet verwacht dat ik er nog last van zou krijgen. Dus fijn dat ze maandag alles even nakijken, maar begin nu ook wel Een beetje zenuwen te krijgen net als jullie. Ben weer even een break op het werk aan het houden J Morgen komt trouwens een van mijn beste vriendinnen die wat pas is bevallen met de kleine samen verheug me er enorm op! J J J Moet alleen even kijken of ik vanavond nog wat puf heb om thuis een beetje te poetsen, en anders tja …. Dan maar niet, komt het zaterdag wel.

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @sooner: wat fijn dat de echo goed was en wat leuk dat het een meisje word.. meisjes zijn heel leuk hoor hihi

@runner: ook al een goede echo super hoor! weet je al wat het word of niet?

@mijkeltje: succes morgen, hoelaat mag je?

Vandaag alweer 23 week! hele dag gewerkt en wat een warmte zeg pff.. morgen nog ochtend en dan 4 daagjes vrij!

9. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ mijkeltje: geeft niet hoor dat je nieuwschierig bent :D:D...
    Ik krijg deze echo omdat ik het aan mijn schildklier heb en daardoor ook een positieve stof (vraag me niet precies welke :)) heb...maar ook omdat mijn broertje geboren is met een hazenlipje... gelukkig ziet het er bij hem nu heel erg mooi uit en is het nog amper zichtbaar.

@ Dior: kan me best voorstellen dat je het spannend vind... wel vervelend dat je weer een beetje bruinverlies hebt :(...
    In iedere geval veel plezier morgen!

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ sooner: Wat fijn dat de echo goed was... leuk een meisje :)

11. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Dior: wat vervelend. 't Hoeft niets te betekenen natuurlijk, maar je maakt je toch altijd ongerust!! Hopelijk is 't snel weer weg en kun je weer onbezorgd genieten!!!

@Mamma1984: dank je wel voor je uitleg!

@MissFlower: Ik mag om half tien al, dus gelukkig hoef ik niet de hele dag te wachten. :)

12. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Nog maar een uurtje, dan moeten we d'r heen!

13. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Goedemorgen meiden!
    Wat een geklets weer hier afgelopen dagen! Heb net terug gelezen, maar helaas laat mijn geheugen me in de steek... Dus:

@? - Heel veel sterkte voor je vriendin, maar ook voor jou!...Wat moeilijk om je kindje te moeten verliezen. Knuffel!!!
    @All met 20 wkn echo: Klinkt super! Goed om te horen! Gefeliciteerd!
    @All die op de helft zitten: Heerlijk op de helft, ik vind het best snel gaan, jullie ook?
    @Dior, vervelend weer wat bloedverlies, gelukkig is het bruin en niet helderrood!En als je teveel er over piekert even met de vlk bellen he!? Geniet van je bezoek morgen!
    @Mama1984, altijd fijn dat de co weer goed was. Zou idd gewoon vragen of je steeds bij deze gyn mag komen. Wat een gedoe zeg voor die echo...gelukkig nu sneller!
    @ de rest...eehmm.....Oeps!

Hier nog erg moe. Vanmorgen vroeg het bezoek weer vertrokken en om eerlijk te zijn, vind het heerlijk om het huis weer voor ons alleen te hebben. Afgelopen 4/5 weken steeds bezoek gehad en merk dat dat me nu toch wel opbreekt. Manlief heeft vandaag zijn laatste nachtdienst gehad en ook hij heeft er wel even genoeg van. Nu lekker 4 dagen samen vrij en niet te veel doen en dan over 2 weken lekker op vakantie!
    Buikje groeit lekker en gelukkig voel ik ons ukkie elke dag wel bewegen of schoppen. Geruststellend gevoel! We moeten nog even wachten op de '20 weken' echo, pas 18 augustus.;) Maarja...
    Ben hier vanaf nu weer iets vaker te vinden hoor! X

14. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @Mijkeltje Hoe was het????

@Juttel Na al dat bezoek kan ik me voorstellen dat je blij je huisje weer voor jullie zelf nu te hebben.

@All Bruinverlies gelukkig weer weg. En iedereen een fijn weekend natuurlijk :)

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    En mijkeltje???
    Alles goed met je kleintje? lekker kunnen spieken in je buik?

Groetjes

16. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Alles is helemaal goed!! Een mooi bewegelijk kindje, dat alles wat erop en eran zat mooi liet zien!

Ik ben helemaal gelukkig!!!! :):):)

@Dior: blij te lezen dat 't weer weg is! Ga je toch wat relaxter het weekend in!

@Juttel: bezoek kan heel gezellig zijn, maar tegelijkertijd ook ontzettend vermoeiend. Lekker genieten van je dagen samen dus!!

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Lekker dat alles goed is, toch mooi hè zo'n 45 minuten naar je kindje kijken. haha

18. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ja, ik vond het heel ontroerend onze kleine druktemaker te zien... 't Beebje was druk aan 't trappelen en draaien en lag zelfs helemaal dubbel!

Ze hebben 't opgenomen, dus maandag kunnen we de dvd ophalen! Helemaal top dat ze dat bij die vk-praktijk doen!

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @mijkeltje: wat fijn dat alles goed was! en leuk dat je een dvd krijgt

@elmo28: 45 min? nou hier niet hoor.. denk zo'n 15 minuutjes.. alles was heel goed te zien en hij werkte goed mee dus waren jammer genoeg zo klaar

zo nu ff lekker 4 daagjes vrij!

20. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Het is hier duidelijk een medische echo, maar ze proberen er ook wel nog wat moois van te maken. Nog eventjes iets langer kijken, eventjes iets schattigs laten zien, dat soort dingetjes. Ik vind het inderdaad erg leuk dat je zomaar een dvd kunt krijgen!!!

Ik ben nog steeds helemaal gelukkig! Heerlijk gevoel!

Deel Deze Pagina