Hallo late decembermama's. Ik ben ook een (hele) late decembermama. Wilde even zeggen dat in het eerste topic niet heel veel meer gekletst wordt hoor, het is best bij te houden! Misschien is het toch leuk om gewoon weer samen te komen??? Mis wel een paar dames die een beetje gelijk lopen, de rest is bijna allemaal al 8-9 weken.... Nou bij deze allemaal van harte uitgenodigd en anders veel kletsplezier hier!
Missflower, hoe was het bij de verloskundige? Gerianne, heb je nog meer rose slijm gehad vandaag of is het gestopt? Happy79, gezellig dat je hier mee komt kletsen, persoonlijk vind ik het niet zo heel erg als het gescheiden blijft. Zelf vind ik een klein groepje altijd leuker omdat je elkaar dan beter leert kennen. Nu heeft iedereen het nog druk met werk maar straks zal er zeker meer geschreven worden denk ik. Kus Senna
ik vind het eigenlijk wel gezellig zo'n klein clubje maar mischien spreek ik voor mezelf Bij de vk intake gehad en heb 12 mei de termijnecho
had vanmorgen nog wel wat rose slijm verlies nu gelukkig niet meer heb het ook wel gehad bij mijn vorige zwangerschappen maar toch blijft het erg angstig numaar hopen dat ik bij mijn eerste afspraak bij de vk ook gelijk een echo krijg duurt nog even de 14e is die gepland
@gerianne: kan me voorstellen dat je het spannend vind.. duurt gelukkig niet lang meer voor je heen mag @senna: ja ging wel goed.. was beetje rommelig en liep wat uit.. bloeddruk waren ze vergeten en het tasje die je meekrijgt komt ook de volgende keer pas maar goed geeft verder niet...
hallo allemaal! ik persoonlijk vind een klein clubje ook leuker,dan kun je het ok allemaal goed bijhouden van ons allemaal. missflower,spannend 12 mei eerste echo!ik heb hem ook op 12 mei om half 3 erg spannend!! gerianne wat spannend zeg,mischien wel 2 kindjes! krijg je daar roze vloed van? ik had namelijk op mijn nod roze vloed en testte pas 8 dagen overtijd positief. ikzelf denk dat dat de innestelling was. als het een tweeling is komen we druk aan het verbouwen hihi. we hebben namelijk vorig jaar juni een huis gekocht hier en we kregen toen nze eerste dochter op 10 juli(verhuizen als hoogzwangere was eens en nooooooit weer) maar ons huisje heeft maar 2 slaapkamers! dus we moeten voor dit kindje hard gaan verbouwen. ook is ons huije niet megagroot,maar megamooi! we zitten te twijfelen om te verkopen maar ja..in deze tijd... we denken dat we gewoon hierblijven en na de bevalling dan kijken naar wat anders maar misschien toch voor de bevalling nog,maar niet als hoogzwangere!
Goedemorgen allemaal. Pff dacht ik afgelopen dagen nog... goh ik voel me echt niet zwanger ... Nou vanochtend heb ik mijn eerste innnige omhelzing met de wc gehad, niet fijn, maar ergens geeft het wel bevestiging dat het wel goed zit.. Zoals mijn zus ooit zei, veel overgeven is veel hcg... nou doe mij maar iets minder overgeven, als ik ergens een hekel aan heb... Wat een lekker weer hè. Ik ga zo even naar de winkels en voor de rest doe ik het heel rustig aan. Ben benieuwd donderdag bij de echo, ik had 2 eitjes bij het insemineren en testte 2 dagen voor nod al vet positief... lijkt me wel bizar als het er 2 zijn (bij ons zitten veel tweelingen in de familie, dus het kan wel,maar of ik het nu zo leuk vind is een ander verhaal) Oh ja ik vind het wel leuk een kleiner clubje, weet je tenminste wat er bij wie speelt. Maar ik lees nog steeds mee bij december, alleen reageer ik hier meer dan daar. Doeg, Nickiee
Hallo allemaal, Ja ik lees ook allebei en post soms hier soms daar. Ga het wel ff wat rustiger aan doen, heeft niets met zwangerschapsklachten te maken maar met, geloof het of niet, sinds een week of twee steeds meer RSI klachten .....lekker.... Kan het toch niet laten, dus bij deze. Dobbel, vandaag je 1e echo. Weet je al wat ?? Fijn weekend ladies ! knuf
Hallo allemaal! Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie 'zwanger zijn'! Spannend he? Ook ik ben sinds zo'n 6 weken zwanger , heb alle symptomen (sinds vandaag ook de misselijkheid helaas ) , maar vind het nog moeilijk te bevatten dat er een kindje in m'n buik groeit. Hebben jullie dat ook? We zijn er superblij mee, maar kan het me nog niet zo voorstellen, haha! Bij hoeveel weken hebben jullie de afspraak bij de verloskundige /echo? Fijn weekend!
@nickie: spannend zeg! zou wel gek zijn een tweeling maar ook super natuurlijk @jesje08: grappig ik heb hem om 14.15 @ilonaps: wat zijn rsi klachten?
Hoihoi, Hier een rustig dagje gehad. Vanmorgen nog een lekker in het zonnetje gelegen 8) Mijn moeheid is gelukkig iets minder geworden. Al denk ik dan weer, is alles wel goed. Gelukkig komt de informatrice van Moeders voor Moeders woensdag. Die doet weer een test, dus dat is hoop ik weer een bevestiging. Verder heb ik geen zwangerschapskwalen. @Geriane: wat vervelend roze slijm. Begrijp dat je er onzeker van wordt. Gelukkig duurt het niet al te lang meer @jesje08: lijkt me idd erg zwaar om te verhuizen als hoogzwangere. @Nickiee: spannend zeg...misschien een tweeling. Ben benieuwd. @IlonaPS: RSI-klachten lijkt me erg vervelend. Heb je er al langer last van? En kun je er iets tegen doen? @Juttel: jij ook gefeliciteerd! Voor mij is het ook nog steeds onwerkelijk. Vooral omdat we bijna anderhalf jaar bezig waren en net voor alle onderzoeken in de medische molen toch spontaan gelukt is. Ik heb 26 mei de echo; duurt nog wel even dus.
hallo iedereen, pelikaantje fijn dat je niet meer zo moe bent! ik ben echt vreselijk moe continu. sochtends moet ik mezelf uit bed slepen en overdag gaat het wel maar zodra het een uur of 3 is kak ik helemaal in en ben ik helemaal op.dan moet ik mezelf gewoon wakker houden. maar kan ook wel met het weer te maken hebben, je weet nooit. gerianne is de roze slijm al helemaal weg? ilona hoop dat je klachtten van de rsi snel over zijn,lijkt me niet prettig! vanavond maar beetje bankhangen denk ik. ben zo moe steeds,verder voel ik me wel goed. hoe zit het eigenlijk met die vroege geslachtsbepaling? zo vroeg kunnen ze dat toch helemaal niet goed zien?
@jesje08: bij een pretecho bureau doen ze het vaak al vanaf 14 week en daar kunnen ze het ook in 3d zien he en hun apparatuur is volgens mij vaak ook beter! ik heb al een echo gehad en vond het toen echt super spannend.. gelukkig kan ik nu zelf het hartje heel makkelijk vinden dus had ik net nog even 1 min geluisterd! @pelikaantje: en knalde de streep er af?
vandaag niks geen rose afscheiding heb nu sinds gisteren last van een knoop in mijn maag heb geen trek in eten ofzo vind ik trouwens niet erg hoor ben al behoorlijk zwaar dus een paar kilo minder mag wel had ik met mijn vorige zwangerschappen ook voor mijn 12e week was ik 6 kilo kwijt dus is voor mij wel een goed teken nu maar de 14e wachten op mijn afspraak bij de vk en misschien krijg ik dan ook een echo groetjes
Hier ook nog steeds een inzinking om 3 uur hoor. Maar eerst was ik al moe toen ik opstond. Maar schijnt dat het wel beter wordt volgens de verloskundige. Kindje heeft jouw energie nodig om te groeien (dat is dan weer een mooie gedachte). Ach ja, het is vervelend, maar ik weet waar het door komt. @Gerianne: fijn geen rose verlies meer.
gerianne wat fijn dat het voorbij is nu! spannend hoor!! pelikaantje ja echt vreselijk die moeheid maar de gedachtte erachter is idd wel weer mooi! hoop wel dat het snel beter gaat want pfff,na 3 uur kun je me echt afschrijven hihi.
@gerianne. Heb de laatste dagen nog getest? Ook ik heb al 3 dagen een beetje (alleen 's morgens en 's avonds) bruinverlies. Dat zou oud bloed moeten zijn toch? Vandaag ook weer een test gedaan en die was minder duidelijk dan de test die ik op 29/4 heb gedaan, zie mn fotoalbum. Met deze twee onzekerheden ga ik me toch zorgen maken. Heeft iemand dit weleens meegemaakt? :
Lieve ladies, Even een egobericht, sorry. Ben bang dat ik jullie moet gaan verlaten. Heb vanochtend zw test gedaan (doe ik iedere zondagochtend vanaf het moment dat ik weet dat ik weer zwanger ben...) en die zag er helaas NIET goed uit. Een heel licht roze streepje, lichter dan m'n 1e test. En tot nu toe werden ze alleen maar donkerder, de laatste knalde er echt af. Ben bang dat m'n gevoel juist is. Sinds vrijdag 1 mei heb ik geen spanning meer in m'n borsten en is ook de moeheid verdwenen. Ben er echt weer even stuk van. Dit is nu de 3e keer dat ik dit moet meemaken. En moet straks ook nog naar een verjaardag toe,bah. Heb een flinke laag plamuur op m'n gezicht gesmeerd om de dikke huilogen te camoufleren... Ga morgen maar het zh bellen om te kijken of ik eerder dan 11 mei terecht kan. Einde egobericht. xx