@elmo Is mijn gevoel toch goed geweest dat ik zwanger ben van een zoon Gaan jullie de verbouwing nu nog voor de bevalling doen?
Hoi, Ja want wij hebben maar drie kamers boven. Ik had even onze dochters op 1 kamer gelegd. dit ging een paar maandjes goed maar de laatste tijd was het pet. 8 keer per nacht eruit etc. Dus ik heb ze wee op hun eigen kamer gelegd. Maar ja ik wil toch een babykamer gaan inrichtten haha. Dus maar een kamer erbij bouwen. De kamer van onze oudste en onze kamer worden iets kleiner maar dat geeft niet, die waren groot zat. Nadat de kleine er is gaan we verder met verbouwen en komt er een zolderverdieping op ons huis en een kachel wordt dan geplaatst. Maar dat is niet te realiseren voor die tijd omdat ik met ongeveer 38 weken ingeleid wordt dus dat is al over 17 weken. Vandaar. een wandje zetten is niet zoveel werk.
Aanvulling agenda Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!) 17 dec - Sooner - 1e kindje - geslacht: 5 aug weet ik meer! 18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ? 19 dec - geriannes - 3e kindje - geslacht ? (willen we niet weten)(word eerder ivm ks) 20 dec - Mijkeltje - 2e kindje- geslacht: wil 't wel weten, maar dat moet ik geheim houden van mijn echtgenoot, hihi 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: vertel ik alleen via PB 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: een jongen 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (verrassing!) 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ?? verrassing! 29 dec - Klein Chrisje - 2e kindje- geslacht: wil 't weten=>verrassing 29 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? (wil het weten) 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: ? Agenda: 11 aug - 20 wkn echo [Dannie81] 13 aug - 20 wkn echo (Noname) 14 aug - 20 wkn echo [chiquita1] 17 aug - 20 weken echo (Klein Chrisje) 18 aug - 20 weken echo (Juttel) 21 aug - Controle gyn (Juttel) 4sept- Controle VK (Mijkeltje) 10 sept - Controle gyn (Dior)
Hoi Hoi Hier alles prima hoor.. Zaterdag ging net tijdens de boodschappen doen ook weer beter..Duizeligheid was ook al gauw weer weg. Afgelopen donderdag wel even bloed laten prikken omdat ik zo af en toe dus duizelig ben.. Net even gebeld, maar alles was goed. vanmorgen weer mijn eerste werkdag.. pff bukken word al wat lastig ( werk in de zorg) ... voel tijdens het overeind komen toch echt mijn banden... en dat is dan best een pijnlijk gevoel.. @ dior: Gefeliciteerd met je goede echo... Dus je gevoel was goed? Vind het altijd zo wonderlijk als iemand een gevoel heeft en dat dit dan ook nog klopt... Ik zelf heb dit nooit gehad... lijkt me dan erg bijzonder als je eenmaal hoort dat je gelijk had.
Hoi! @Vakantiegangers, welkom terug maar weer,jammer dat het voorbij is denk ik...Hopelijk nog een beetje mooi weer in NL komende tijd. @Runner, idd een beetje vroeg om alles al uit te wassen en er komt vast nog een heleboel bij, dus kun je dan nog een keer...Nog maar even mee wachten @Dannie81, zoveel heb je volgens mij niet gemist...toch? Leuk dat je dochtertje nu meer loopt! Fijn dat je tijdens de vakantie geen bloeding meer hebt gehad! Veel plezier morgen met de echo! @Dior, Gefeliciteerd een zoon!!Super! Fijn dat alles goed is! Nog even en dan mogen wij ook weer eens kijken met de echo, heb er zin in! @Elmo28, veelplezier in Lelystad,laat je maar lekker verwennen! En alvast succes met verbouwen. @Mama1984, fijn dat je niet meer zo duizelig bent...lijkt me erg vervelend. @All, net even op kraambezoek geweest bij vrienden van ons in het ziekenhuis. Wat een mooi klein, fijn meisje....heb er ook al zin in om die van ons te zien......... Gelijk even het ziekenhuis (de kraamafdeling) bekeken daar...maar wat een oude ongezellige afdeling. Binnenkort ook nog maar even een kijkje nemen in het andere ziekenhuis hier in de buurt. Verder begin ik eindelijk een beetje bij te komen van alle drukte van de laatste tijd. Was afgelopen dagen echt niet vooruit te branden. En zo vervelend, voelde me gewoon echt 'shit', zomaar janken en over van alles piekeren....Hopelijk is dat nu over. Kan geloof ik echt minder hebben. Hebben jullie ook dat je buik voor je gevoel al echt zwaarder begint te worden? Zo een heel verhaal alweer. Tot de volgende keer! X
heb niet veel tijd ofja heb ik wel maar mag niet te lang zitten. dus heb nik sterug gelezen.. sorry.. wilde even een updatje geven. gister naar een park geweest en lekker gelopen alleen heb de afgelopen ddagen te vel gedaan waardoor ik vanancht harde buiken kreeg met erge krampen.. dus weeen.. alles is nu weer goed en de baby doet t ook goed.. gelukkig niks geopend en alles zt nog pot dicht dus heb optijd aan de bel getrokken.. mag nu even niet te veel lopen. eigenlijkniet veel de komende 3 dagen heb ik bed rust. daarna mag ik langzaam wel wat dingen doen en kleine stukjes lopen.. blokje om dus geen shop infasie helaas... maar wilde nu toch even t bed uit want wordt er wel moe van pfff. ofja uit bed was ik stiekem al maar van de bank af.. wilde dat even melden... hopelijk gaat met jullie ook alles goed
@Chiquita1, Pfoeh! dat zal schrikken geweest zijn!!! Gelukkig dat alles snel weer rustig was. Maar goed rustig houden komende dagen en positief blijven he!! Rustig aan, goed aan jezelf denken en hopelijk heb je wat hulp/gezelschap in huis. Knuffel!!
Oh chiquita toch. gelukkig op tijd ingegrepen. op die bank blijven he? Of in bed!! Dior, Gefeliciteerd met je jongetje en dat alles in orde is. Heerlijk gevoel he?
Aanvulling agenda Bevallingslijst December 2009 mama's ! 03 dec - MissFlower - 2e kindje - geslacht: jongetje 17 dec - Dannie81 - 2e kindje - geslacht: ? (Een verrassing!) 17 dec - Sooner - 1e kindje - geslacht: meisje 18 dec - Runner - 2e kindje - geslacht: ? 19 dec - geriannes - 3e kindje - geslacht ? (willen we niet weten)(word eerder ivm ks) 20 dec - Mijkeltje - 2e kindje- geslacht: wil 't wel weten, maar dat moet ik geheim houden van mijn echtgenoot, hihi 21 dec - Elmo28 - 3e kindje - geslacht: vertel ik alleen via PB 22 dec - Dior - 1e kindje - geslacht: een jongen 22 dec - Nickiee - 1e kindje - geslacht: ? wil het wel weten 25 dec - Juttel - 1e kindje - geslacht: ? (verrassing!) 28 dec - Noname - 2e kindje - geslacht: ?? verrassing! 29 dec - Klein Chrisje - 2e kindje- geslacht: wil 't weten=>verrassing 29 dec - Gwendo - 1e kindje - geslacht: ? (wil het weten) 30 dec - mama 1984 - 3e kindje - geslacht: ? 30 dec - Mamma van vier - 5e kindje - geslacht: ? (maar wil het wel weten deze ronde) 30 dec - chiquita1 - 3e kindje - geslacht: ? Agenda: 11 aug - 20 wkn echo [Dannie81] 13 aug - 20 wkn echo (Noname) 14 aug - 20 wkn echo [chiquita1] 17 aug - 20 weken echo (Klein Chrisje) 18 aug - 20 weken echo (Juttel) 21 aug - Controle gyn (Juttel) 4 sept - Controle VK (Mijkeltje) 10 sept - Controle gyn (Dior)
Chiquita, voetjes omhoog en je lekker laten verwennen! Ik kreeg net een telefoontje van mijn nicht dat dat ze zwanger is, vind het zo leuk voor haar! Had het ook totaal niet verwacht. Morgen maar een kaartje kopen. Zij is trouwens 1 dag later uitgerekend dan dat ik van Ruben was. Kan ik dat mooi door mijn zw.dementie niet vergeten.
Goedemiddag! Rustig hier vandaag!Of is het in NL ook mooi weer en is iedereen lekker van het zonnetje aan het genieten? Chiquita1, hoe is het? Geen contracties meer gehad hoop ik? Hier, gisteravond maakte ik me wat zorgen...had uk heel weinig gevoeld de hele dag en ook 's avonds toen ik rustig zat was er weinig beweging. Daarbij had ikde hele dag al wat een vaag gevoel in onderin m'n buik. Ondertussen een hele zielige aflevering van Grey's anatomy gezien, dus 1 + 1 = janken.... kon gewoon niet meer stoppen. Gelukkig reageerde uk later wel heel even en was ik weer wat gerust gesteld. Vanmorgen eerste wat ik deed is mn buik voelen en ja hoor, volop beweging!!! Zag zelfs m'n buik helemaal bewegen! Dus ben weer helemaal happy. Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat! Hebben jullie ook last van dit soort emotionele buien???
Chiquita.... wat zul je geschrokken zijn... doe maar rustig aan (makkelijker gezegd dan gedaan) en laat je maar goed verwennen!
Juttel...heel herkenbaar die onzekerheid en dan die emotionele buien! Ik ben blij dat ik de kleine donderdag weer ff mag zien. Al is het wel erg spannend!
@Juttel: het valt op zich wel mee, met de emotionele buien. Ik ben van nature al 'n 'jankerd', maar sinds ik zwanger ben heb ik 't ietsje minder zelfs... Ik herken 'hormoonhuilen' wel heel erg goed aan 't feit dat ik dan onbewust echt 'n gigantische pruillip trek, haha!
heyhey, ben ik weer.. juttel idd asl je je beeb vaak voelt zal t wel even schrikken zijn.. maar gelukkig gaat t goed daar binnen hier gaat ook alles wat beter.. alles doet nog wel ontzettend zeer vooral mn banden.. maar goed gaat de goede kant op.. morgen mag ik officieel uit bed.. en langzaam aan wat lopen proberen.. maar komt helemaal goed. heb gewoon echt te veel gedaan afgelopen week.. dus nu even helemala niks.. kids lekker om me heen.. dus gaat helemal goed komen... beeb is lekker actief dus die doet t goed.. vrijdag 20 wken echo
Hey Juttel, mijn vk vertelde dat het heel goed kan zijn rond deze termijn dat het soms een dag heel rustig is en de dag erna hyperactief. Maar ik had het vorige week ook en vond het helemaal niet leuk.