Jeetje wat een rust vandaag!! Hier ook niet veel te melden. Luierdagje vandaag. Nog helemaal niets gedaan. (Erg he??) Nog ff genieten van de laatste vrije daagjes. Maandag weer aan de bak. Jakkie! Vandaag 22 wkn. Woehie
@Dannie81 Knap van je hoor petje af! Lekker zo’n dagje luieren toch nu het nog kan tenminste @MissFlower Dat is id wel een goed teken dat je dochtertje niet jaloers was @All Vandaag op het werk iedereen een grote bak ijs van de baas gekregen ipv vlaai voor de verjaardag . Ik wilde na het werk een beetje gaan wandelen maar het blijft maar regenen hierzo.
elmo: ook even gegoogled... wist ook niet wat t was maar tegen inkoopsprijs altjd super dannie: heb wel moeite met rusten maar voel t ook wel als ik te veel doe en stop dan maar gelijk.. t is idd rustig......... dior: ooh lekker ijs wat voor een smaak nou hier vandaag naar cb geweest met zoontje moest 2 prikjes maar gig verkeerd.. hij is nogal ssterk in zn beentjes en die muts had zn beentje niet goed vast.. dus ik zag die spuit in zn been alle kanten op gaan :s daarna heeft hij van mij een sesamstraat garage gekregen vond t zooo zielig... en ik net lekker 3 uur geslapen heeeeerlijk
Hee meiden, Ik heb vandaag ook mijn 20 weken echo gehad en alles zat erop en eraan. Wel was het erg groot wat de verloskundige nu in de gaten moet gaan houden ivm eventueel zwangerschapssuiker. Maar liever iets te groot dan te klein denk ik dan maar.... Verder wilden we niet weten wat het wordt maar ben ondertussen na het zien van de foto's erg nieuwsgierig. Ik heb er 1 van de benen en misschien kunnen jullie je mening geven wat jullie denken. Ik zet hem nu in mijn fotoboek!!!!! Ik ben benieuwd... xx
Gefeliciteerd met je goede echo!! En goed dat ze 't in de gaten houden natuurlijk mbt die zwangerschapssuiker... 'k Ga zo eens gluren naar de echofoto, niet dat ik 't zo goed zie altijd, maar goed..
'k Had trouwens voor de liefhebber nog een linkje naar youtube, daar heb ik onze 20-weken echo opstaan: klikkerdeklik Maar je foto stond er nog niet, Noname? 'k Ben zeker weer té nieuwsgierig, hihi...
he... balen. Ik heb van hun een cd gekregen maar krijg de foto's niet op deze site.... Ook kan ik ze niet verkleinen. mmmm.. heb jij toevallig enig idee? Ik ben nl niet zo handig hiermee.
Grrrrrr.... het wil niet lukken. En heb zo mijn eerste zwangerschapsyoga - les. Als ik thuis kom kruip ik er meteen weer achter de computer.... Dus alle tips zijn van harte welkom. Het bestand waarop de foto's staan heet BPM. Misschien dat iemand dat wat zegt? x
Misschien dat 'n programmaatje als dit =>klikkerdeklik<= werkt? Succes bij yoga! Laat ff weten hoe je 't vindt, als je wilt natuurlijk...
Doe ik mijkeltje... wel erg mooi filmpje van je kleine beeb zeg!!!! Weten jullie wat het gaat worden ??
Jups. Een aantal mensen weten 't (mijn ouders en m'n zusje en zwager), inclusief onze dochter (dus we gaan er van uit dat de kans erg groot is dat straks jan en alleman 't weet, hihi), maar voor de rest houden we 't even voor onszelf... Ik vond het wel geweldig dat ze bij onze vk-praktijk echo's op dvd opnemen ook!!
Nou ben net terug en helemaal relax! Absoluut een aanrader om te gaan doen, is ook helemaal niet zweverig of zo en bij mij zitten er ook allemaal vlotte meiden bij. Vooral lekker dat je even tijd voor je zelf en de baby kan nemen. Iets wat met een huppelende kleine om je heen anders best wel lastig is. x
Ja, lékker is 't hè? Ik kwam bij Noah ook altijd helemaal ontspannen terug! Top dat je 't een aanrader vindt! Wij mogen 3 september voor 't eerst naar yoga. Met recht 'wij', want we hebben gekozen voor partneryoga. De ene week ga ik alleen met beeb, de andere week gaat manlief ook mee en dat zo tot aan de bevalling. 'k Heb d'r helemaal zin in! En nu ik jouw enthousiaste berichtje lees al helemaal, hihi!!
Volgens mij zou je bij 'n meisje drie streepjes op 'n rijtje moeten zien... Maar hier zie ik wel meer streepjes... Hmmm...
hahaha...ik kan er ook echt niks van maken. Volgens mij kan het alletwee.... Bedank in ieder geval en truste voor zometeen! Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken! x
@chiquita vanille met walnoot en gemengde noten mix had ik @noname Gefeliciterd met je goede uitslag van de 20 weken echo. Onze was 2 dg kleiner maar iets groter of iets kleiner baby's zijn nooit allemaal gelijk. @Mijkeltje wat een prachtige dvd zeg @All hebben jullie ook zo'n last van krampen in de benen? Gisteren is mijn man ziek naar huis gekomen koorts koude rillingen en alles doet pijn waarschijnlijk door de koorts ook is hij erg moe. Gisteren zijn koorts gemeten 38.5 maar vanacht was zijn hoofd nog veel warmer maar heb hem maar even gelaten. Nou ik moet nu gauw naar mijn werk. Fijn weekend allemaal.
Hier even een ego berichtje. Heb niet alles meer bijgelezen (sorry) Gisteren 20 weken echo gehad, en alles was goed. En het wordt...een meisje (voor 95% dan) Dus we zitten nu echt op een roze wolk. De echo duurde wel lang. Staat 30 minuten voor, maar de echoscopiste is 50 minuten bezig geweest. We hebben namelijk een heel ondeugend kindje, dat steeds aan het draaien was als ze iets wou bekijken . Maar alles is goed en dat is het belangrijkste. O, ja ik had trouwens al het gevoel dat het een meisje zou worden.