@noname: fijn dat de echo goed was! ik denk een meisje te zien maar blijft moeilijk @pelikaantje: ook een goede echo mooi zo! en wat leuk een meisje! @dior: nee hier geen krampen gelukkig.. beterschap met je man! Hier verder weinig nieuws eigenlijk.. weer gewerkt vanmorgen.. nog 2 te gaan! pfff wel vermoeiend als je dochter ook elke nacht tussen je in kruipt en je daardoor toch minder goed slaapt
Hoi Hoi, Hier even geen puf gehad om mee te schrijven... Gisteren vroeg naar bed gegaan... Komt eigenlijk door mijn werk... blegg.. Ik werk namelijk nog maar een aantal uurtjes per week op therapeutische basis en het is de bedoeling dat ik daar gewoon dan niet overheen zit. Maar ze plannen me gewoon in en deze week zelfs 5 uur meer. Mijn leidinggevende is met vakantie dus daar kan ik nu niet terecht... erg vervelend zo... ben even op door dat gedoe daar. Net even boodschappen gedaan... konijn/chinchilla hok verschoond, beddengoed erafgehaald en te drogen gehangen buiten. Nu even rustig aan doen... even weer bijkomen. Ik ben idd goed verwend op mijn verjaardag.. veel pandora bedels en geld gekregen... het was erg gezellig. Morgen hebben wij een bruiloft erg ver weg van mijn neef... pfff ik hoop dat het wat meevalt met de file en warmte ... Verder ben ik nu toch wel heel erg nieuwschierig wat het geslacht van ons kindje is... Zit er aan te denken om een pretecho te doen.. maar twijfel nog.. En wat voor soort echo zal ik dan doen een 2D of 3D ? Kleine is nu ik dit typ druk aan het schoppen..zo schattig Er vroeg mij hier iemand of ik het geslacht geheim wil houden? (sorry weet niet meer wie) ... ja wij houden het geslacht als we het te weten komen geheim... Hebben we bij de jongens ook gedaan..en willen we dan nu weer doen. Iedereen die een goede echo heeft gehad... gefeliciteerd met de goede echo. @ chiquita: moest jij vandaag niet voor de 20 weken echo? Sorry verder ben ik het even vergeten.... Ik ga even liggen.. mijn ogen vallen dicht.. ben echt op.
Mooi hoor, allemaal weer goede echos!! Ik word nu ook wel nieuwsgierig naar de uitgebreide echo! Ben benieuwd of dat hier hetzelfde gaat als in NL. Nog even wachten tot dinsdag. Gister weer bij appartementen gekeken en er zit een leuke bij!! Dus waarschijnlijk gaan we per 1 oktober nog verhuizen! Het is voor 85% zeker dat het door gaat. Hebben we eindelijk een terras/tuin en gelukkig een babykamer mooi te maken!!Heu!!! Vannacht erg weinig geslapen, vanaf 4 uur klaarwakker... uiteindelijk om 7 uur nog even anderhalf uur geslapen. Moet zeggen voel er gelukkig nog weinig van! Het is hier trouwens ontzettend heet, dik 30 graden...echt te warm, dus maar niet te veel doen en lekker binnen blijven.
@Pelikaantje gefeliciteerd met je mooie 20 weken echo! @MissFlower ik geef het hem door, kan die wel gebruiken @mama 1984 Slaap lekker @Juttel Eindelijk iets gevonden wat jullie beiden leuk vinden, Is wel fijn als de verhuizing er straks voor de bevalling op zit he.
Zo he...zit hier echt te puffen van de hitte!! Het zweet loopt echt met straaltjes bij me neer... Vanavond nog maar even een duik in het meer nemen geloof ik! @Dior, idd erg lekker dat de verhuizing voor de tijd allemaal geregeld kan worden. Kan ik volgende week al rustig aan beginnen met inpakken, want daarna gaan we ook nog op vakantie. Dus wordt nog wel een drukte! Is je mannetje alweer wat opgeknapt?? @Mama1984,heb je even lekker kunnen slapen?
daar ben ik weer... even heel ego vandaag us 20 wk echo gehad. we hadden gelukkig een hele lieve vrouw.. dus dat scheelt geen nors persoon... echt alles wat ze opmeete was precies 20 weken en 2 dagen dus echt precies op schema... zo grappig echt niks week af.. hij deed het goed koon alles goed meten tot dat ze de rug wilde zien dat duurde even meneer lag lekker op zn rug en draaien ho maar.... het ahrtje was ook prima alles eigenlijk dus helemaal blij... trouwens als ik t niet wilde weten wat t is. dan had ik nu pech gehad want ze zet de echo erop en gelijk zag je 2 open benen met een piemeltje er tussen.. vroeg ze uhm je wist al wat t werd of niet.. ik zeg ja en anders was t nu wel duidelijk hahah.. heb ook mooie fotos mee maar die moet ik nog inscannen
Top, Chiquita!! En ja, dat kan natuurlijk ook nog, dat je 't vooral níet wilt weten en dat de kleine daar anders over denkt, haha!! Maar goed, jij wist 't al, dus was 't geen ramp...
Mooi chiquita! Wat goed dat alles precies volgens schema te meten was!! Hihi, gelukkig wist je al wat het zou worden. Ik hoop stiekum dat we het dinsdag ook per ongeluk te weten komen, hihi! We zullen zien! Fijn hoor dat iedereen zulke mooie echo's heeft!
Wat fijn dat al die echo's goed waren. Maandag ben ik aan de beurt, maar zie er als een huis tegen op. Niet alleen vanwege mijn leeftijd (37) maar ook vanwege de chromosomale afwijking die ik heb. Het enige wat ik weten wil is het geslacht vanwege de kinderkamer, voor de rest houd ik mijn oren en ogen stijf dicht.... hihi.. tenzij alles goed is natuurlijk. Voel de kleine wel goed schoppen nu, wel grappig, want de jongsten zitten steeds met hun handen op mijn buik om te voelen, en je zult zien, dan slaapt die uk. Hihi.. komt vanzelf wel dat ze hem/haar voelen en zien bewegen. Ik heb wel meer energie, te veel vind ik, want ik doe niets anders dan schoonmaken en opruimen (heb ik normaal nooit last van, ik houd niet van schoonmaken en opruimen). Voor nesteldrang is het nog te vroeg, maar vrees dan het ergste. Ik heb mijn man gezegd dat hij mij maar moet tegenhouden zodra ik opnieuw wil gaan behangen ofzo... het moet niet te gek worden. Maar nu zit ik lekker buiten op de veranda met mijn laptop op schoot. Pa is met de kids gaan vissen en ik mocht (hiep hiep hoera) thuis blijven. Rust... heerlijk. Jullie allemaal nog een heel fijn weekeinde gewenst en hoop dat jullie niet te veel last krijgen van de warmte. Groetjes, Nathalie
Hoi Hoi, Heb idd even lekker gedommeld..Slapen kon ik niet omdat de oudste wakker was.... maar even lekker liggen heeft me goed gedaan. Net even naar de stad geweest en toch even langs het echo bureau gelopen .... We hebben toch maar een afspraak gemaakt ... 2D doen we ... het is een gewone echo met een geslachtsbepaling erbij... zo kunnen we weer even van de kleine genieten Als het dit keer weer niet zichtbaar is dan mogen we nog een keer komen.. Ben benieuwd of deze kleine dondersteen het ons dan wel wil vertellen @ chiquita: fijn dat alles goed was... @ juttel: dat zou fijn zijn als je voor die tijd nog kan verhuizen en lekker aan de babykamer kan beginnnen... @ mama van 4: lekker even een momentje voor jezelf... geniet ervan.
Nou........ Nesteldrang laat zich geloof ik niet in 'n specifieke periode drukken, hihi!! Maar lekker, zo'n moment voor jezelf! @Mamma 1984: Nou, we zijn benieuwd!! Moet je nog lang wachten??
@chiquita: fijn dat alles goed was! en bij ons was het ook meteen te zien haha hij maakt er geen geheim van! @mama van vier: veel plezier met de echo morgen ondanks dat je toch wel bezorgd bent.. probeer er van te genieten en die nesteldrang mag je hier ook wel uiten hoor haha @juttel: pff die hitte hoeft van mij niet.. ben blij dat het hier nu ff lekker koel is maar een duik in het water is dan wel erg lekker.. wat leuk dat jullie nog gaan verhuizen zeg! oh ja wij hebben sinds gister de kinderwagen!! echt mooi ding hoor
@Juttel dan rust maar goed en en geniet maar van je vakantie zodat je een beetje je batterij kunt opladen. @chiquita Gefeliciteerd met je goede 20 weken echo heerlijk he En wat heeft hij een mooi show gegeven he kijk een mamma ik ben een echte vent @mamma van vier komt vast wel goed hoor. Maar kan me voorstellen dat je zenuwen hebt! Ik ben nu iets langer dan 2 weken 38 wanneer wordt jij 38 voor de bevalling ook of daarna? @mama 1984 Voor wanneer staat de afspraak op? @MissFlower heb je een foto van de kinderwagen?
De echo heb ik aankomende vrijdag ... nog even een weekje wachten... Nou ik begin nu echt moe te worden.. ga maar slapen.. morgen ook een drukke dag..boodschappen, bruiloft... we zijn waarschijnlijk erg laat thuis. Iedereen een heel goed weekend.. en welterusten
@Dior: Nog voor de bevalling word ik 38. Ik merk wel dat de zwangerschappen makkelijker waren toen ik jonger was. Gats wat word ik oud. @Miss Flower: Vandaag even geen nesteldrang. Ik heb de hele dag al buikkramp, de kleine is al druk bezig. Dus rustig aan vandaag. Nu hoorde ik dat het de hele week warm wordt, dus voorlopig houd ik de stofdoek en stofzuiger in de kast (nou ja... niet echt dus). Pffff.. ik ga maar weer wat drinken... het is mij nu even te warm. Jullie nog een heel fijn weekeinde gewenst!
mama van vier: nou er is vast niks aan de hand..komt helemaal goed met je kindje.. probeer er ook een beetje van te genieten.. ik vind deze zwangerschap ook zwaarder om eerlijk te zijn dan mijn andere 2 en ik ben pas 23.... mama1984: en ik dacht dat ik al laat mocht en dat iedereen al geweest was.. maar jij mag dus vrijdag pas... missflower: welke kinderwagen heb je???? nou wij zijn gister naar amsterdam geweest met schoonmama maar was blij dat ik weg was fff het was zo druk en warm.. ik had t na een uur al gehad. we hebben haar maar even op de rondvaart gezet zijn wij even gaan zitten op terras... kid wilde ook niet op de boot dusja kan ze niet dwingen he.. maar na een halve dag naar huis gegaan pff had t helemaal gehad en mn lichaam zei echt ho dat is genoeg.. heb nu overal spierpijn echt alles doet zeer.. gelukkig is de kleine zich wel goed aan het vermaken voel m de heledag door.. behalve als k net heb gegeten.... iederreen fijne en wamre zondag
@mama 1984 Voor je het weet is het vrijdag hoord de tijd vliegt. Hoe was de bruiloft. @Mamma van vier Ik denk ook soms ik ben oud en dan denk ik weer oud kom op zeg ik heb nog jaren te gaan (hoop ik wel) Voor mij is dit de eerste dus ik kan niet zeggen of het nu moeilijker is het zwanger zijn. @chiquita gelukkig gaat het nu beter, en goed zo dat je nu luisterd naar je lichaam hoor @Mijkeltje 22 weken vandaag voor jou jippie weer een weekje erbij
Ja, inderdaad, alweer 22 weken!! Zelf vind ik deze zwangerschap te vergelijken met de vorige, misschien íetsje zwaarder... Maar misschien ben ik ook wel de helft vergeten van de vorige keer, haha! @ mamma van vier: idd, gewoon kalm aan doen hoor! Stof ligt er over 'n week ook nog wel... @Missflower: ik ben ook wel erg benieuwd naar je kinderwagen! @Chiquita: het was ook bloedheet gisteren. Kan me voorstellen dat je lijf op een gegeven moment 'ho' zegt...
wahhhhh... ik zit mezelf steeds nieuwsgieriger te maken met de meekregen echo foto's. We wilden niet weten wat het wordt en toch zit er een foto bij waar iets op te zien is.... (zie foto album) Ik dacht zelf een meisje door de vage streepjes die ik zie, maar nu komt mijn man met het verhaal dat hij het 'per ongeluk' op de echo gezien heeft wat het wordt. Ik zei nog... tja dat kun je alleen zeker weten als het een jongetje wordt. Hij vertelde dat toen ik ergens anders mee bezig was (ons dochtertje was ook mee) zag hij een klein piemeltje en de echoscopiste keek meteen naar hem en verschoof daarna het beeld. Ahhhhhh.... en nu weet ik niet of hij een grapje maakt of dat het echt zo is.... Dus voor de meiden die de echo nog niet gezien hebben... hij staat in mijn album. x
@Noname,oooh wat frustrerend,maar ik neem toch aan dat je man het niet verzint...dus toch een jongen..? Moeilijk te zien hoor op de echo vind ik. @Mijkeltje, al 22 weken, vind je het ook zo snel gaan? @Dior en mama van 4, Je bent zo oud als je je voelt hoor! @Chiquita1, met deze warmte kun je het beste lekker rustig aan doen. Kan me voorstellen dat je het snel gehad had. Hoe is het met de spierpijn,wordt het al weer wat beter? Rustig aan! @mama1984, Hoe was de bruiloft? Vermoeiende dag geweest? Hier ook weer een hittedag! Blijf lekker binnen, t is hier goed vol te houden. Straks alleen even weer bij de kleine kijken (1 week oud) van vrienden hier, leuk! Verder gaat het lekker hier, voel me goed! Dinsdag eindelijk de echo, ben ook zo nieuwsgierig!! Vind het eigenlijk niet heel spannend,maar misschien komt dat nog als het bijna zo ver is. Ben ook benieuwd of wij niet heel stiekum te zien krijgen wat het wordt....We zullen zien! Nog een week en dan heerlijk vakantie!