late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma van vijf

mamma van vijf Actief lid

17 jun 2009
    137
    0
    0
    Hahahaa, tja.. die zijn er ook in diverse printen....

Het is idd de eerste keer, ik heb uitgerekend dat ik heel veel goedkoper uit ben dan papieren luiers. Ik hoop dat ik het langer vol kan houden dan een blauwe maandag.. zucht... we zien wel.
    En dat de kraamverzorgster weet hoe het werkt.. straks heb ik een hele jonge meid die nog nooit een katoenen luier heeft gezien.... hahaahah... ach.. zal wel loslopen.

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ah, ik had echt 'n hele jonge kraamverzorgster in 't begin, maar luiers vouwen (en omdoen) dat ze kon!!! Gaat vást wel goedkomen...

:D

3. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @luiers Ik ga voor makkelijk kant en klaar pampers ;) Maar ze zeggen wel katoenen luiers eigenlijk beter zijn.

Iedereen hier ook zo'n last van de warmte gehad?
    En morgen nog 3 graden warmer pffff, normaal hoeft dat al niet oor mij nu helemaal niet.

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier weer even een snel berichtje van mij.
    PPPFFF eerste 3 werkdagen zitten erop. Morgen een dagje om bij te komen. En ach, als je eenmaal begonnen bent valt t werken best mee. Ik vind mn werk leuk om te doen, dus eigenlijk geen redn om te zeuren.

Ff kijken of mn geheugen me niet in de steek laat.
    @Sylviaatje(bouwjaar vergeten!!!), welkom hier en lees en schrijf gezellig mee.
    @leeftijd, Ik ben 28.
    @buik, die valt nog reuze mee. Ik kan nog mijn eigen broeken aan (Niet allemaal, dus af en toe draag ik positiebroeken, maar meestal niet) Ik weet niet precies hoe ik draag :(, niet echt helemaal rond, maar ook niet helemaal naar voren:(. Had ik bij mn eerste ook.
    @kilo's, vallen ook nog mee. Ben nu ongeveer 4 bijgekomen. Dus dat gaat nu nog vrij langzaam, net als de eerste keer. Maar die laatste weken doen het 'm bij mij:(
    @goede echo's, iedereen die nog goede echo's gehad heeft. WOEHIE, feli. Lekker genieten.
    @Luiers, Ik ga me niet wagen aan katoenen luiers. Dat kan alleen maar fout gaan. Niet bij mij hoor, maar bij mijn mannetje. Dan zie ik het al gebeuren dat ik steeds het haasje ben om de kleine te verschonen. Nee thanx. Gewoon makkelijk kant en klaar :D
    @alle anderen, sorry dat ik je vergeten ben.

En nu lekker met de voetjes op de bank en nixen.

Tot laters,

Greetz

5. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Weer even een snelle reactie...het is hier namelijk zo warm...Zit hier echt zwetend achter de computer. Het is hier nu al anderhalve week 35 +graden, niet leuk meer. Doe dan ook niet veel...
    Verder alles oke, heb af en toe van die 'fijne' emo-buien, maar gelukkig blijft mn mannetje erg lief voor me...:)
    Luiers ga ik geloof ik ook maar gewoon simpel houden...

Zaterdag naar NL!!!!Heb er zin in!! Ben zondag jarig en ga het mooi in NL met familie en vrienden vieren, helemaal leuk! Verder nog meer verjaardagen vieren,naar een bruiloft en heel veel babyshoppen!!! :D
    Maar voor die tijd moet ik dus nog wel wat doen, wassen, strijken (ja HEU nog meer warmte!), tas inpakken...alles maar in rustig tempo geloof ik!

Mooi,ik ga maar eens met m'n voetjes in de lucht zitten, heb al aardige kussentjes op m'n voeten...

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi allemaal

Hier lekker een dag echt niets gedaan.
    Pff wat was het warm he..
    Wel even de dagboeken die ik van de kinderen bij houd weer bijgewerkt... dus voor de jongens ben ik weer bij.
    Nu alleen van ons 3e wondertje nog even bijschrijven.
    Kinderen hadden vanmiddag nog lol met een emmer water.
    Heerlijk dat ze me dit weer lekker hun gang kunnen gaan.

Op dit moment is de kleine lekker aan het drukken ... best gevoelig zelfs..
    Vind het erg fijn dat we nu in de weken aankomen dat je de kleine veel en vaker gaat voelen...
    Vandaag alweer 21 weken zwanger... wat gaat het snel :D

Nu lekker hangen op de bank... :)

Welkom aan de nieuwe :) (sorry even je naam vergeten)
    @ dannie : lekker genieten morgen.. even bijkomen.
    @ Dior: Hier ook wel wat last van de warmte.. liefste blijf ik binnen.. lekker koel.
    Nu voelt het net alsof mijn benen/ voeten branden..Ze zullen wel wat opgezet zijn.. dus ik lig op de bank met mijn voetjes omhoog ;)
    @ luiers: hier ook de gewone weggooi luiers ;)

7. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier is het nu al bloedheet, ben blij als het vannacht gaat afkoelen, ben toch meer een wintermens.

Sylivia welkom!
    Luiers: ik gebruik gewoon wegwerpluiers.
    Kindjes voelen: hier een heel druk frummeltje, zie mijn buik regelmatig bewegen of er een voet uitkomen.
    Succes in de hitte.

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Goedemorgen!

Ja, ik ga ook wegwerpluiers gebruiken. Persoonlijk waag ik me niet meer aan de katoenen.. :p

Hier 'n heel maf baby'tje: elke keer is 't lekker druk aan 't bewegen, dat je 't ook mooi kunt zien... Komt mijn man erbij om te kijken, houdt 't kleintje op! Hij kan de bewegingen nu wel vaker voelen gelukkig, maar zo gauw de kleine bekeken wordt doet hij/zij niet meer mee, hahaha!

9. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Ik kom net van de VK.
    Hartje weer gehoord....wat een heerlijk geluid is dat toch!
    Verder alles goed. Omdat het kindje wat aan de grote kant is krijg ik volgende keer een glucoseonderzoek (op verschillende tijden bloed prikken) om op zwangerschapssuiker te controleren en met 30 weken een extra echo!! Dus dat is nooit verkeerd...ff kindje loeren!

xx

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ah, altijd fijn 't weer even te horen...
    Maar moet je de volgende keer daar dan de hele tijd blijven rondwandelen voor die bloedprikken? Of moet je telkens heen en weer naar huis?

11. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Even een klaagberichtje :(. Vannacht bijna niet geslapen. Zit er even doorheen. Heb me ziek gemeld. Trek het echt niet om te werken...Voel me zo moe. Het valt me op dat het werken me zwaar valt. En dat terwijl ik maar 30 uur werk. Voel me schuldig om me ziek te melden, want ik ben de enige die dat werk doet en ik heb nog een achterstand van toen ik in het begin van mijn zwangerschap halve dagen werkte door moeheid en misselijkheid.. Maar ja..om nou de hele tijd thuis te blijven zitten, lijkt me ook geen optie :( Aan de andere kant kindje gaat natuurlijk voor en misschien moet ik gewoon mijn rust nemen. En de hele tijd hierover stressen is ook niet goed. Daarnaast zit ik nog met mijn studie, daar zit ik ook de hele tijd mee in mijn hoofd. Die moet ik eigenlijk dit jaar afronden....Sorry voor al mijn geklaag. Ik denk dat ik het even aankijk en anders de bedrijfarts maar bel.

12. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Maar ja mág er toch ook gewoon even doorheen zitten! Zwanger zijn kan energie vreten hoor, en zeker met dit weer. En dan kun je wel zeggen 'ik weer 'maar' dertig uur', het is wel dertig uur inspanning!

Nee hoor meid, doe jij 't gewoon even lekker rustig aan! Blijkbaar heb je dat gewoon nodig!

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Inderdaad rustig aan doen hoor!

En wat betreft glucose onderzoek, dit heb ik de vorige keer ook gehad en krijg ik nu ook weer. Ik ben toen niet telkens naar huis gereden maar heb een dagje met mijn moeder zitten kletsen in het restaurant van het ziekenhuis haha.
    Je moet wat.

14. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Jippie heb net de nieuwe box binnengekregen en zo'n knuffeldoekje met allemaal labels. en de proefdrukjes van ons geboorte " kaartje"

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  16. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hey meiden..

@ Noname: Fijn dat alles goed is..
    @ Pelikaantje: Meis doe het kalm aan en denk aan jezelf..
    Even lekker je ei kwijt kunnen is ook belangrijk en helemaal niet erg.. dus ''klaag'' maar lekker even hier hoor!

@ all: Vanmorgen gewerkt en ik ben echt op door de warmte..
    Ik had eigenlijk ook nog een veragdering kwam ik vanmorgen achter... Ik wist niet eens dat we die hadden.. hebben ze weer zo ineens ertussen gepland.
    WE hebben een jaarrooster waar alle vergaderingen opstaan maar elke keer wijkt het weer van dat rooster af...
    Pfff word ik zo moe van en dan vraag ik me af of het nog wel zin heeft een jaar rooster te maken ;)
    Maar ik heb me even netjes afgemeld... ik ben er te moe voor en had ook last van harde buiken dus ik ga er niet heen.. lig nu lekker languit op de bank en ga behalve eten koken verder niets doen ;)
    Heb vannacht ook ontzettend slecht geslapen...kon niet in slaap komen en was vaak wakker en aan het draaien...

17. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @Dannie81 Dus je zit weer helemaal in het werk ritme.

@Juttel Hier is het 37 gr is ook veel te veel hoor voor mij tenminste

@Elmo Naar dat afkoelen kijk ik ook uit weer eens een nachtje heerlijk lekker kunnen slapen ook. En is het kaartje leuk de proefdruk?

@Mijkeltje alsof de kleine het weet hey de doerak ;)

@noname Een extra kijkje is altijd heel mooi meegnomen toch

@Pelikaantje Dan rust vandaag maar goed uit lekker niksen

@mama1984 Geef ze eens de optie om het rooster weg te laten ;)

@All weten jullie of je met 30 weken nog een echo krijgt of niet?
    Ook hier erg moe maar ja hoort erbij he :)

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    @ dior: ja het "kaartje"was super. wordt heel gaaf! ik had de link van de sleutelhangers al geplaatst voor je een paar berichtjes terug.

Net even naar de postbus gelopen met Nikki op de driewieler en Renée op haarnieuwe fiets met zijwieltjes, man wat een onderneming is dat met deze hitte.

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  20. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    mijkeltje... ik moet heen en weer naar huis. Maar ik woon 5 minuten fietsen van het ziekenhuis dus dat komt dan goed uit!!

Deel Deze Pagina