late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    elmo...wat een megabuik!! Mooi hoor!!

2. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Elmo zo zeg je kon wel zwanger zijn van een tweeling ;)
    Ik heb je link even tussen mijn favoriete gezet dank u :)

3. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    haha ja die buik is best aso hè?

Maar ja die kleine is dan ook niet zo klein, en drie kindjes in drie jaar.... hij is nog niet zo groot als bij Nikki. toen kon Renée op mijn buik zitten en stak mijn buik nog uit. zie hieronder ( charmante foto maar ja hoogzwanger, BI en niets meer passen qua kleding haha)

Bekijk bijlage 10939

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @elmo Niemand kan er omheen dat je zwanger bent dus dat is wel leuk :)

Op deze foto had je geen pijn aan je buik ik bedoel lijkt me toch dat je dit voelt aan je buik spieren niet? En ik zou geloof ik overal tegenaan stoten met mijn buik, heb nu al soms oeps meer afstand houden. Wordt nog wat maar ja we kunnen op het gemak wennen aan de omvang he ;)

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Nee lekker is het niet maar pijn in mijn buik niet, mijn bekken wel, vandaar die band.
    Ik heb nu wel af en toe dat ik bijna mijn buik in het gas steek tijdens het koken, dan schrik ik ineens van de hitte. uitkijken met nylon haha

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ elmo: Jeee wat een buik he :D... ik dacht altijd dat die van mij groot was.. maar die is klein vergeleken met jou..

@ all: bij bij dachten ze bij alle 2 de zwangerschappen dat ik zwanger was van een 2ling en dat ik met 7 maand al op het eind liep en zelfs overtijd was.

Vandaag lekker vrij.. moet van het weekend werken en ben maandag gelukkig vrij want dan gaat mijn grote kereltje voor het eerst naar de basisschool.
    Erg spannend hoor...
    Vanmorgen wakker geschrokken :D... mijn zoontje lag bij mij en ineens voelde ik wat nattigs, dus ik dacht ''ojeee dat kan niet goed zijn als dat van mij komt''... maar wat bleek mijn kereltje had per ongeluk in bed geplast.
    Ach ja kan gebeuren... ik ben al super trots op hem want dit is voor hem de eerste keer dat hem dit gebeurd in al die weken dat hij zonder luier slaapt.
    Dus gauw alles eraf en in de was gedaan.

Hahaha en nu is de jongste mama aan het klieren en elke keer aan mijn laptob aan het trekken en op de toetsen te drukken... :D... lachen dat hij doet :D...

Nou ik ga maar even verder met de was...

Fijne dag vandaag..

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @buik: Ik kreeg op 't eindje pas voorzichtig te horen 'ben je zwanger?' en als ik dan zei 'ja, al acht maanden' steevast; 'o, dan is 't vast een kleintje'.
    Ze was 52,5 cm en 3980 pond...
    Nu heb ik ook pas voor 't eerst de voorzichtige vraag gehad 'ben je zwanger', dus blijkbaar valt 't nog mee met de buik hier...

En Elmo: het is inderdaad 'n béste buik zeg!

8. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Jeetje Elmo, das idd een flinke buik. Daar kan echt niemand omheen.
    Bij mij zie je de mensen nu ook steeds een beetje ongemakkelijk kijken. Zo van: Zal ik het vragen of maak ik dan een enorme blunder. Dus meestal zeggen ze nog niets. PAs als ik er een opmerking over maak.
    Bij mn eerste was dat ook zo. Dan vroegen ze hoe ver ik was. Als ik dan zei dat ik al met verlof was en op het einde liep dan waren ze stomverbaasd.

Hier verder weinig nieuws te vertellen. Vandaag weer gewerkt en van t weekend ook weer. Dus zal weinig online zijn.

Wij zijn trouwens nog druk in discussie over de naam. Meisjesnaam zijn we uit, maar jongensnaam wil niet lukken. Echt frustie hoor. Zitten echht helemaal niet op een lijn.
    Hopelijk komen we er tich nog uit, of wordt t een meisje. Anders misschien een naamloos jongetje???????

Greetz

9. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @elmo nou kijk maar uit zo met koken dan he!

@mam1984 Gelukkig was het maar een ongelukje van de kleine en niet iets anders :) Geniet van je lang weekend!

@Mijkeltje Was je zeker na de bevalling de meeste kilo's al kwijt of niet?

@Dannie81 Jongensnaam is ook zo moeilijk, succes ermee ik hoop dat jullie gauw een leuke naam vinden waar jullie beiden tevreden mee zijn.

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    #1150 mama 1984, 21 aug 2009
    Laatst bewerkt: 21 aug 2009
    Hoi Hoi meiden,

Vanavond de 2d echo gehad... was erg leuk en fijn om ons wondertje weer te zien.
    Er werd uitgebreid de tijd genomen en vanalles verteld.
    Leuke beelden van ons kleintje gezien :D
    Ook denkt hij te weten wat het word... hij geeft ons geen 100% zekerheid want die is er nooit.. maar durfde wel te zeggen wat hij dacht.
    Hij heeft erg vaak gekeken en bleef elke keer bij hetzelfde... 1 keer begon hij iets te twijfelen maar na nog vaker kijken zei hij dat hij het nog steeds dacht.
    Hij vroeg mij niet te vertellen wat de gyn had gezegt, maar alle 2 denken ze hetzelfde..
    Wij gaan er dus nu ook vanuit dat het klopt :D

11. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen!

Hier al even wakker en net mijn ontbijd op...
    Ik moet zo werken en dacht ik kom even hier spieken voor ik vertrek :)..

Nou, iedereen een hele fijne dag!

12. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen Allemaal,

@mama1984Je was al vroeg op he. Gefeliciteerd met je mooie echo.

@All Hier bijna niks geslapen, was zo moe maar de buren hadden bezoek en hadden het erg gezellig tot half 3 vanacht. Nu maar opgestaan want voel me niet zo lekker barstende hoofdpijn en ik kan bijna niet slikken van de keelpijn en allemaal blaren tegen mijn gehemelte.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe! :)

13. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Werkze mama1984!

Beterschap Dior!!!!

Wij gaan vandaag een dagje naar scheveningen, het word niet super warm maar gewoon lekker. Ik heb er zin in!

x

x

14. Juttel

Juttel Actief lid

29 apr 2009
    422
    2
    0
    Friesland
    Goedemorgen! Eindelijk is het weer aangenaam weer!! Sinds gister echt veel beter uit te houden, kunnen we weer eens wat doen! Moest ook wel, want we gaan vanmiddag op vakantie!! Dus zo de laatste spullen nog pakken, nog even wat dingen doen en dan heerlijk naar NL!! Morgen ook nog jarig, dus we gaan dat gezellig vieren met alle vrienden en familie. Heb er zo'n zin in om weer even naar NL te gaan. We gaan een week en daarna kijken of er nog een leuke last-minute is! Dus....ik ben de komende tijd afwezig... Misschien dat ik tussendoor even snel kom kijken, maar veel zal het niet zijn.

Meiden allemaal rustig aan, geniet van de groeiende buik, niet ziek worden en succes met alles wat te maken heeft met zwanger zijn, baby's, babykamer, etc.! Spreek jullie over 2 a 3 weken weer!
    XXX

15. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi

Hier net terug van mijn werk...
    Viel me eigenlijk heel erg tegen vanmorgen..
    Ik had veel zware clienten en voelde de isias heel erg tijdens mijn werk.
    Ook kreeg ik last van harde buiken en dat doet echt pijn.
    Ik moest nog naar huis fietsen maar ooo dat was echt geen pretje...maarja moest toch thuiskomen.
    Nu voor morgen alle zware clienten bij andere onder gebracht... Het lukt me gewoon niet meer en ga zeker geen risico lopen...
    Tijdens de zwangerschap van mijn jongste had ik hier ook al vroeg last van en kon amper wat doen of ik had al last van harde buiken..isias en bekkenpijn..
    Moet gewoon aan mezelf en de kleine denken!

@ juttel: Fijne vakantie (als je het nog leest)
    @ noname: fijne dag vandaag
    @ dior: doe het lekker rustig aan vandaag... veel beterschap!

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Juttel, een hele fijne vakantie!

Dior, hoe kom je aan die blaren?

Mama, goed van je dat je die patienten hebt overgedragen, moet af en toe ook aan jezelf denken. ;)

Noname, hoe was het in scheveningen?

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Mama, nog gefeliciteerd met jullie mooie echo!
    Hoeveel heb je er nu gehad?

Dannie, wij komen ook totaal niet uit de naam.
    Heb vandaag van mijn moeder een namen boekje gehad in de hoop dat het dan wat makkelijker kiezen word. :p

Elmo, wauw! Wat een buik! :D
    Kan me voorstellen dat je dan last van je bekken krijgt....

Ik vind het wel grappig, mijn buik is nu idd ook al een stuk groter dan bij de 1e zwangerschap.
    Klant was vandaag verbaast dat ik nog maar 5 maanden was. Ze dacht dat ik al bijna met verlof ging, hihihihi.

Het is hier op dit moment een enorme ravage, Ruben heeft even lekker gespeeld, eerst maar even opruimen. ;)

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    hier ik ook even.. heb even beetje terug gelezen maar weet al bijna niks meer.. nog steeds druk in huis hier! badkamer is mooi geworden en me dochters kamer is ook super leuk geworden! Ze is er erg blij mee en slaapt meteen prima in haar nieuwe bed.. alleen nu nog zorgen dat ze de hele nacht in haar eigen bed blijft.. de muren van de babykamer zijn klaar en nu de meubeltjes nog in elkaar dus dat schiet ook al op

met de zwangerschap is ook alles goed.. baby is wat rustiger maar dat komt denk ik omdat ik steeds in de weer ben want als ik zit dan voel ik hem wel.. verder alweer 25 week dus dat gaat echt hard! volgende week de mijlpaal bereikt dat de baby levensvatbaar is dus dat geeft weer wat rust

Nou kom gauw weer meekletsen als hier alles weer beetje rustig is!

19. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ runner: ik denk dat je vraag gaat over hoeveel echo's waar het geslacht zichtbaar was?.. in totaal dus 2 (20 weken echo en pret echo)

20. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hee dames,

wij waren vandaag bij m'n pa en stiefma op visite, dus ik moet even bijlezen...

Deel Deze Pagina