late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. billie12

billie12 Lid

15 nov 2008
    52
    0
    0
    Hallo Ilona,

Wat erg voor je. Is het allebei de keren zo gelopen dat de test minder wordt? Ik ga me nu ook echt zorgen maken. Ik kan pas 22 mei terecht bij de gyn. Had ze vrijdag gebeld en zij zeiden dat die bruine afscheiding niets hoefde te betekenen, maar een streep die minder wordt....
    Sterkte op die verjaardag.

Hierbij mijn testen:

2. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Wat een nare berichten vandaag

Ilona, wat vreselijk. Heel veel sterkte.

Billie12, ik begrijp dat je je zorgen maakt. Hoop dat alles goed is. Kun je niet eerder naar de gyn?

3. jesje08

jesje08 Niet meer actief

jeetje wat een rotberichtten vandaag..
    billie en ilona ik hoop echt dat het niks betekend voor jullie!!

wat ik altijd begreep is dat bruine vloed nooit iets echt betekende..
    wat moeilijk zeg!!
    helemaal als de testen minder worden..

hebben jullie verder geen last van buikkrampen dan?
    geen bloed geeft moed toch?

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @billie en ilona: ik zou me er niet zo druk om maken.. hoor wel vaker dat ie rond de 6weken vaak wat lichter is.. hoop dat jullie eerder voor een echo mogen!

@all: we hadden een leuk kamertje gezien op mp en kregen een mailtje dat ze akkoord gingen met ons bod dus hopelijk volgende week even een kijkje nemen :D

5. jesje08

jesje08 Niet meer actief

missflower wat leuk!!
    lek is dat he lekker shoppen voor de baby!
    wel vroeg trouwens nu al een babykamertje!

maar altijd leuk

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @jesje08: ach opzich is het vroeg maar ik weet dat het tot nu toe nog steeds goed zit daarbinnen en heb er volle vertrouwen in.. daarnaast moeten we 2 kamers inrichten dus ik moet ook niet te lang wachten

7. jesje08

jesje08 Niet meer actief

2 kamers?

spannend hoor,wij beginnen halverwege mei.
    we moeten namelijk een kamer bijbouwen dus word ok nog sruk.
    en ik wil de tuin klaar hebben en onze nieuwe wc moet nog betegeld dus we zijn ook nog wel druk maar komt helemaal goed!

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @jesje08: zo ja dan krijg jij het ook nog druk! ja 2 kamers want onze eerste is inmiddels 2 jaar en krijgt straks een nieuw kamertje dus andere meubels en aankleding en dan nog de babykamer

9. jesje08

jesje08 Niet meer actief

miss flower ach ja houd je bezig e zullen we maar zeggen hihi.
    ik heb al wel lading zwangerschapskleding gekocht.
    want mijn eigen kleding vooral de broeken beginnen echt te knellen.

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik draag ook positiebroeken want heb al een buikje nu en het zit heel lekker! mischien kunnen we binnenkort eens wat foto's plaatsen hoewel het voor de meesten te vroeg is denk ik.. dit is mijn tweede en bij de eerste zag je de eerste 4 maanden zowat niks..

11. jesje08

jesje08 Niet meer actief

wat grappig dit is ok onze 2e we hebben al een dochtertje van 9 maanden.
    en ik heb idd ok al een buikje,terwijl ik normaal echt plat ben.
    ja fotos plaatsen is wel leuk maar iid nog ook wel vroeg voor velen denk ik

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ilona en Billie, hopelijk heeft het niets te betekenen en houden die kleintjes jullie nu al voor de gek met die rare testen. ;)

Mijn misselijkheid heeft echt niets te maken met dat ik moet eten voordat ik opsta want dat doe ik al.
    Zelfs eten moet langzaam en weinig anders sta ik binnen no time weer te kokken.
    Hoop echt dat dat gevoel na de eerste 3 maanden voorbij is...
    Wel goed voor de lijn. ;)

Ik zit echt zo ontzettend te twijfelen of ik het geslacht al wel of niet wil weten.
    Ben zo beniewud naar mijn reactie als het kleintje eruit is maar aan de andere kant wil ik het ook wel zo snel mogelijk weten, hihihi.

13. billie12

billie12 Lid

15 nov 2008
    52
    0
    0
    Ga morgen bellen naar de gyn. Verder geen buikkrampen.

missflower;Wat leuk dat jullie al een babykamer hebben. Wij moeten eerst nog e.e.a. verbouwen.

jesje; wat leuk twee kiddies zo vlak achter elkaar.
    runner; ik hoop het zo. Wat vervelend dat je zo misselijk bent. En wat betreft het geslacht, mijn mannetje wil het misschien weten.

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @runner: ja een verrassing lijkt me ook leuk maar dat hou ik niet vol haha

@billie: nou we kregen een mail dat ze met een andere bieder in zee zijn gegaan.. fijn he! bah maar ja we hebben nog alle tijd

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Missflower, das ook niet echt netjes zeg. :(

Voorlopig komt de kleine bij ons op de kamer en zodra we allemaal gewent zijn komt het bij Ruben op de kamer te liggen.
    Zitten nog even te twijfelen wanneer we Ruben naar een groter bed gaan stoppen. Hij is nu al enorm aan het spoken s avonds laat staan als hij zijn bedje uit kan...

Billie, hoe is het verder met je?
    Geen (oud) bloed verlies meer?

Jesje, jullie krijgen het ook nog druk voordat de baby er is dus. ;)

Hebben jullie eigenlijk nog vakantie plannen?
    Wij gaan van 12 t/m 28 juni naar zuid frankrijk samen met vrienden die we vorig jaar hebben leren kennen.
    Hoop dat we elkaar niet zat gaan worden. :p

16. billie12

billie12 Lid

15 nov 2008
    52
    0
    0
    @miss flower; jammer! nu hoef je de kamer ook niet op te slaan... ook weer een voordeel. :D
    @runner; vanochtend geen oud bloed meer! Kijk het toch maar weer even aan voordat ik de gyn ga lastig vallen. Vanmiddag een digitale test halen, misschien was er iets met die laatste ofzo.
    Wij hebben nog geen vakantieplannen, maar juni lijkt me ook wel fijn. Hoe verder weg hoe groter de buik. Dus lijkt me relaxter om vroeg op vakantie te gaan.

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik niet wachten tot mijn buik gaat groeien! Whahaha!

Kwam bij jou MvM nog?

Als de echo volgende week goed is gaan we het iedereen zondag 24 mei vertellen.
    Ben dan nog wel geen 12 weken maar wel goed op weg. ;)
    Vriend word dan 30 en wil er nog een groter feest van maken!
    Gaat nog druk worden met al die afspraken en gebeurtenissen aankomende weken. :p
    Na de vakantie word het weer rustig, hihihi.

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @runner: nee idd niet netjes en was al de 2de keer nu! en idd gewoon lekker vertellen hoor.. ik heb volgende week een echo en dan zorg ik dat mijn werk het weet zodat ik het lekker openbaar kan maken..heb namelijk ook collega's op hyves dus zou raar zijn als ze zoiets ineens lezen..

@billie: als ik jou was zou ik geen test meer doen want je word er zo onzeker van.. het gaat vast en zeker gewoon goed en straks ga je alleen nog maar meer stressen. het blijft toch afwachten tot de echo

19. jesje08

jesje08 Niet meer actief

missflower jeetje wat lullig zeg!
    schiet niet erg op dan!

runner wij gaan vanaf 25 juli tot 1 augustus een weekje naar de camping in nijverdal.
    lekker dichtbij maar toch lekker weg!
    moet alleen op zoek naar een positie bikini.belachelijk duur die dingen!

billie
    ik zou toch de gyn even bellen,misschien krijg je een echo en word je goed gerustgesteld

verder heb ik vandaag weer een testje gedaan,had er nog 1 liggen en dacht ach waarom niet..(ook een beetje door de vervelende verhalen van bloed en mindere kwaaltjes.
    en hier is niks mis!
    de streep sprong er echt vanaf.
    heb nog nooit een test zo duidelijk gezien hihi!
    ik heb ook mijn kwaaltjes nog goed aanwezig!
    ik heb alleen het baarmoeder groei gevoel steeds en van die aparte plopjes hihi.
    hoort er allemaal bij!

20. jesje08

jesje08 Niet meer actief

wie heeft nog meer last trouwens van plopjes?
    ik voel het echt de hele tijd,zo apart.

Deel Deze Pagina