Zo'n buikband is misschien wel een idee, als ik een tijdje sta dan voel ik niet alleen mijn bekken maar ook mijn buikspieren, mijn buik hangt echt aan die spieren zeg maar. Erg vermoeiend. De kamer is er nu voor de helft haha, de muur ging er wat minder makkelijk uit dan we hadden gehoopt, vandaag is Dennis werken maar morgen gaat de andere helft eruit. Jippie! Ik heb gisteren al mijn kraampakket van de verzekering binnen gekregen, volgens mij kreeg ik die de vorige keren pas met 31 weken ofzo? Hebben jullie hem al??
Nope, hier geen kraampakket. De vorige keer had ik m'n ook vrij vroeg, maar nu nog niets... Soms vraag ik me af of alles wel goed geregeld is wat dat betreft... :s Straks maar eens bellen of mailen... @Dior: groep drie is inderdaad de vroegere eerste klas... @Runner: da's apart, dat je zelf 't hoofdje hebt kunnen voelen! @mammavanvier: hier ook zo'n adhd-gezinnetje... En als dit kleintje geen druktemakertje is, dan weet ik 't niet meer, hihi... Ik ga zo ook maar eens aan 't werk... Gelukkig hoef ik daar nergens voor naartoe en kan ik lekker m'n eigen tijd indelen, scheelt stukken.
Een bed/boxtas ,wit met limegroen met een giraffe erop. Ik heb alleen al twee van die tassen van Tijgertje dus ik heb besloten de kamer van de jongste op te knappen en die een giraffe thema te geven en dan hang ik die tas aan haar bed!
hey dames... ja hier heb ik ookal weken een voedingskussen heerlijk hoor om mee te slapen.. alleen dat vind mijn man nou ook hahahah.. ik ben net terug van het zh alles was goed.. en hoef niet meer naar vk maar gewoon naar het zh voor controle dus niks dubbel meer.. vind wel fijn dat ik in het zh loop mag nu elke 3 weken.. dus over 3 weken weer en over 5 weken weer een cho.. vandaag ook weer 1 gehad en alles zag er mooi uit.. kereltje ligt geen minuut stil... even een vraagje over kruikjes.. moet je deze perse hebben? ik heb ze namelijk bij mn andere 2 nooit gehad. ik zu niet eens weten waar je ze in bed moet plaatsen... ofje bij ons wrdt t de eerste maanden een wiegje.. weet iemand dit?
Hoi hoi, Renée is ook in de winter geboren ( was 24 -12 uitgeteld en ze is 04-01 geboren) Dus bij haar heb ik wel kruikjes gebruikt maar dat was maar een paar daagjes. Ze lagen in een kruikenzak, en dan in een handdoek tegen haar rug aan met de dop richting de voetjes. ( ze lag de eerste dagen op haar zij) Maar ja dat was in 2007, ik weet niet wat ze er nu mee doen. Ik heb de kruiken nog wel, bij Nikki niet gebruikt. Als je oudere kruiken hebt kun je beter wel een nieuwe dop kopen want dat rubber droogt nog wel eens uit. Welk ziekenhuis zit je? in Nijmegen?
Hebben jullie enig idee waar ik nieuwe doppen kan kopen? Vroeger had je ze nog wel bij de Hema, maar daar kan ik ze niet meer vinden...
Ik heb ze toen inderdaad bij de Hema vandaan, Prenatal heb ik ze ook gezien maar dan betaal je wel gelijk de hoofdprijs. Zal even voor je zoeken.
@runner: wat leuk dat je het al kon voelen! toen ik 2 week geleden heen ging kon ze de baby nog niet voelen.. ik heb de placenta ook nog eens rechts voor liggen.. @mijkeltje: ik heb ze idd ook bij de hema gekocht toendertijd @chiquita: ik ga ook zeker weer kruikjes gebruiken.. mijn dochter kwam in maart en heb ze toch wel 2 week gebruikt.. @elmo28: wat vroeg idd.. ik weet niet wanneer ik hem krijg eigenlijk.. en die giraffes zijn wel erg leuk! bij welke verzekering zit je? WOEHOE VANDAAG 26 WEKEN! ben ik echt blij om want is toch weer een mijlpaal! nu lekker 4 daagjes vrij! heerlijk en vanvond even met een vriendin shoppen die net 3 maandjes zwanger is
elmo: ga naar het radboud.... alleen lekker al die omleidingen rondom t zh pfff. hoop dat dat in dec weg is hoor.. vandaag te laat voor de afspraak.. we waren de weg kwijt :S kruiken: dus ze worden nog wel gewoon gebruikt?? ja dan denk ik dat ik ze ook maar ga halen.. en anders wacht ik wel tot t gesprek met de kraam zorg.. even mn was binnen halen gaat zo regenen volgens mij
@ Chiquita: Jaa hier bij mijn jongste (oudste ook) wel kruiken gebruikt. Vooral de eerste dagen heel belangrijk mocht je kleintje een te lage temperatuur hebben. En tegen die tijd is het so wie so kouder.. In principe willen ze dat je er twee in huis hebt.. maar ik heb er vaak maar 1 gebruikt.
Moet even mijn ei kwijt ..Hier vandaag een gesprek gehad op mijn werk.. Ben er eigenlijk wel erg boos om..bah... Ik had eerder verteld dat ze willen dat ik een soort cursus zou moeten doen waar ik een eigen bijdrage van zou moeten betalen. Gezegt dat ik dit niet zou doen omdat ik dit te veel geld vind (150 euro).. vond ze maar raar.. Ze zegt ga je ook naar de tandarts? ik zei lachend ja tuurlijk...Zegt ze ... nou waarom doe je dit dan niet, dit is ook goed voor je.. Ik zei waarom? ik zo omdat ik het geld nu wel beter kan besteden en een tandarts moet en dit niet.. BIj een tandarts weet ik dat het beter word maar of dit zin heeft vraag ik me af ... Ik ben echt boos over deze opmerking en vind het totaal niet met elkaar te vergelijken. Bleggggggg ik heb er zoooo genoeg van daar. Ook aangegeven dat ik heel erg last heb van harde buiken, bekken en isias bij alles wat ik doe.. zowel thuis als op mijn werk. Zegt ze oo ja dan moet je maar zorgen dat je veel hulp thuis krijgt ....echt niet te begrijpen. Toen ik aangaf dat ik vorige week erge pijn heb gehad door mijn normale uren te werken zegt ze... nou dan laten we je een deel in de wijk werken en een deel op kantoor... Want ik wil je ook niet direct voor een deel de ziektewed ingooien want dat vind ik zo'n gedoe met de uwv. Pfff wat is nou het belangrijkste de gezondheid van je medewerkers en hun kindje of het uwv waar je dan mee te maken krijgt .. Echt ik snap hun echt niet meer... Ik ga dinsdag naar de gyn en overleg het wel met hem wat hij mij aanraad want zo vaak harde buiken is ook niet goed. Sorry hoor voor mijn lange verhaal maar ik moet het even kwijt ik ben erg boos en verdrietig
mama1984: nouja kan me voorstellen dat je je zo voelt zeg!!! elmo: ooh wat is er met radboud. ofja wat vond je minder?? ik heb radboud gekozen omdat heel mijn dossier daar ligt en ook mocht er iets met de beeb zijn dat de beeb daar beter ligt heb met cwz niet echt goede ervaring qua kinderafdeling betreft.. mn zoontje heeft er 2 keer gelegen
@mama1984, jeetje zeg, vervelend van je werk. Daar zou ik ook van balen zeg. Kunnen ze je dwingen die cursus te doen, en een eigen bijdrage te betalen? Lijkt me niet toch? en doe maar rustig aan met werken, als het te veel wordt, gewoon minder uren werken. Niets van aantrekken. Jij voelt t beste wat wel en niet kan. @kruikje, Ik heb zo eentje die in een kruikenzak moet. Bij mn eerste hebben ze die de eerste dagen alleen gebruikt om het bedje voor te warmen. Dus niet als ze zelf in bed lag. MAar dat was dan wel in juni. Hoe dat in de winter is weet ik niet. @Missflower, veel plezier met shoppen. LAat je maar es lekker gaan moet af en toe kunnen toch? @HIer, net terug van kraamvisite. Wat schattig toch he, die kleine hummeltjes. Ik kan niet wachten tot we onze kleine frummel zelf kunnen vasthouden. Zeker als je dan zo'n kleine frummel in je handen hebt. LIEF!! VAnadaag 24 wkn. Joewie. @Zwangerschapsverlof, mijn verlof gaat in ergens half november. (4 wkn voor datum. Maar ik heb mijn herfstvakantie verschoven, tot voor mn verlof, dus ga 1,5 week eerder al stoppen. 6 novemebr mn laatste dienst. Nog maar 30 diensten werken. Hoezo aftellen??? @ kamertje, ik denk dat we toch maar naar zolder verhuizen en mn dochter op onze kamer leggen, zodat de kleine op de kamer van haar kan. Wilden eerst de kleine de eerste weken bij ons leggen en dan beslissen of ze bij elkaar zouden kunnen, of dat wij naar zolder zouden gaan. Maar het idee, van geen babykamer hebben staat me helemaal niet meer aan. Krijg er een naar gevoel van. Dus heb mn mannetje net verteld dat ik toch naar zolder wil. Is ie heel blij mee, NOT Dus, nu kunnen we een mooie meiden kamer maken voor ons dochtertje. Ik heb er echt zin in!! Greetz
@ Dannie: zolang ik het zelf moet betalen kunnen ze me niet dwingen (neem ik aan) want het is mijn geld...en ik laat me ook niet dwingen.. Ik heb er echt SCHOON genoeg van daar. Mijn man was woedend over het feit dat ze me maar volledig door laten werken en hij zegt ook dat als ik het niet aankam ik me echt ziek moet melden.. ons wondertje en ik gaan voor. Jemig dat het altijd zo'n strijd moet zijn.. Snap ook niet dat ze er van geleerd heeft...ze heeft mijn vriendin/collega toen ook zo dwars gezeten en die mocht ook niet eerder stoppen vanwege zwangerschap.. nu is dat kindje helaas overleden ..wel is waar door een aangeboren afwijkingen maar ik zou geschrokken zijn en mijn medewerkers niet zo respectloos behandelen.
JEmig, dan zou ze er toch van geleerd moeten hebben. Gewoon naar je eigen lichaam luisteren en rustig aan doen. Zij heeft zeker geen kinderen he? Wat een muts zeg