late december mama's! vanaf 15 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jesje08, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Wat een rust hier vandaag! Allemaal wat leuks aan het doen?

2. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Nou mijn mannetje is weer 24 uur werken en de kindjes zijn zowaar een keer voorbeeldig, dus ik heb weer veel te veel gedaan.
    Heb de hele kamer omgegooid en dus overal lekker gestofzuigd en gemopt.
    En ik heb ook nog even een bankje van Renée naar boven getild.
    Dit was waarschijnlijk de druppel want ik verga nu even van de pijn.
    Zal morgen wel amper op kunnen staan.
    Maar ja ik kan gewoon niet stil ziten, dus wie zijn billen brand...... moet op de blaren zitten toch?

Komt wel weer goed, even een paar dagen rustig aan en heel hard duimen dat het nog wegtrekt:)

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik zit op dit moment gewoon een stom spelletje pacman te doen, hihi.... Ook leuk... Manlief en dochterlief hangen op de bank samen en kijken tv en misschien dat ik zo nog een beetje ga knutselen met illustrator.
    Gisteren heb ik allerlei kasten opgeruimd en vandaag de babyspulletjes in de inbouwkast op de babykamer gelegd... Weet ik éindelijk een beetje wat ik zoal al heb...

4. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Mijkeltje , leuk hè op te inventariseren wat je hebt?

Bij deze een foto van de verkleinde kamer van mijn oudste dochter.
    Hij is op wat kleine klusjes na af, nog 3 kamers te gaan haha.

Bekijk bijlage 12489

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
  6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Elmo, wat een leuk kamertje!

Hier zitten we met een zieke.
    Ruben afgelopen vrijdag met koorts opgehaald en het wil maar niet zakken.
    Arm kereltje weet niet wat hij met zichzelf aan moet. :( Vanmiddag ruim 3 uur geslapen. Staat nu een dvd op van plop.
    Zo maar weer even tempen en eventueel een zetpilletje geven.

7. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier begint de nesteldrang al aardig toe te slaan. (Vorige keer wilde ik dat echt niet toegeven, nu kan ik er niet onderuit!):)
    Heb al mn was weggewerkt, stofgezogen en al een begin gemaakt op de zolder. We hebben nu definitief besloten dat dochterlief naar de zolder gaat verhuizen. Dus morgen maar vast laminaat uitzoeken en bedrijfje bellen die de trap met vloerbedekking kan bekleden. HEt begin is er. :)

Vanavond lekker lui op de bank. Mannetje moet helaas gaan werken, dus ben alleen :(.

@Elmo, Wat een schattig kamertje zeg. Zal je meid wel trots op zijn he? Wat zal zij heerlijk slapen in haar bed!

@Runner, altijd zielig he, als de kleintjes ziek zijn. Hopelijk knapt ie snel op.

@Mama84, fijn dat jullie al een naam hebben. Bij ons nog steeds geen jongensnaam. Heeft al heel wat discussies opgebracht bij ons. pppfff

@Mijkeltje, Pacman das eeuwen geleden dat k die deed, maar wel heeeelll leuk (en verslavend!)

@Chiquita, hoe gaat t met de poeperij (of het ontbreken ervan;);))

@Dior, vwb kopen ben ik ook zo. Ik let nooit zo goed op de prijs, maar kijk of ik het mooi vind. Als de financien het dan toelaten, koop ik het. Slecht he?

Greetz

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Elmo: leuk joh, zo'n echte meidenkamer!

@Dannie: er aan toegeven kan heel lekker zijn hoor, vooral als je dan klaar bent met je klus en tevreden kunt zien hoe mooi of hoe netjes het geworden is! Het is hier trouwens ook besmettelijk, want mijn man staat ineens zomaar de afzuigkap te poetsen, haha!:$:D

@Chiquita: wat vervelend dat je last hebt van verstopping zeg! Ik weet uit ervaring hoe ellendig je je daardoor kunt voelen. 'k Heb 't gehad na m'n bevalling van Noah, alles zat gewoon muurvast! Sterkte!!

9. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @mama1984 Ik heb het ook dat ik steeds meer dingen zie die ik wil kopen ook waar ik al genoeg van heb dus doe het dan maar niet tenzij ik
    het wel heeeeeeeel leuk vindt :p Daar is de naam toch ;)

@chiquita Helaas kan ik je geen tips geven wat beterft de stoelgang, ik hoop dat de je gauw geen last meer ervan zult hebben, al eens iets geprobeerd zoals runisius olie puur innemen misschien helpt dat. Toch nog een kleine tip dus ;)

@elmo zo dat was dan een productieve zondag voor jou. Hier lekker relaxt samen met mijn man. Ziet er leuk en fris uit die kamer van je dochter.

@runner Hoe gaat het vandaag met je zoontje ik hoop stukken beter, heel veel beterschap voor hem!

@Dannie81 Hier nog geen last van nesteldrang. Wel al behang uitgezocht maar kamertje nog niet leeg gemaakt.Ik vindt kopen trouwens heerlijk maar niet altijd zo goed voor de beurs hehehe

@All die moeten werken hopelijk is de dag snel weer om. En de personen die thuis zijn fijne dag geniet ervan

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Dior, lief dat je het vraagt. :D Met Ruben gaat het weer een stuk beter. Gistermiddag had ie nog 39,1 dus maar weer een zetpil gegeven. Had geen zin in een ijsje (op aanraden van HA omdat hij ook zo slecht drinkt en last van zijn keel heeft). Gegeten heeft hij amper behalve een paar hapjes maiskolf. Gisteravond naar bed met 38,7 en vanmorgen na ruim 13 uur geslapen te hebben had ie weer 37,4 en zit nu (al gaat het met moeite) een beschuitje te eten.
    Denk dat ik morgen gewoon weer ga werken. Wel jammer dat PSZ niet doorgaat. Hij vind het zoooo leuk! :D (al is ie nog maar 1 keertje geweest, whahaha!

Hier ook zo'n koopverslaafde, maar ik stop ermee hoor, behalve als het idd zo verschrikkelijk leuk is! Weet anders niet meer wat ik moet vragen als de beeb er straks is. :p
    Van de week van mijn moeder nog wel een nieuwe broek gekregen voor zwgym.
    Dat begint volgende week maandag al!
    Gaan er meerdere meiden hier gymmen oid?

11. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    O erg hè dat kopen..... Alles is ook zo leuk.

Ik ga naar zwangerschapsbegeleiding, heb ik bij Nikki ook gedaan.
    Je hebt er geen zak aan maar het is wel leuk om even te ontspannen en bij te kleppen met andere zwangere mutsen:D

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb het de vorige keer dus niet gedaan.
    Maar idd, deze zwangerschap gaat al zo snel, even een uurtje echt er stil bij staan en onder andere zwangere mutsen te zijn. :D
    Wat is het verschil tussen begeleiding en gym???
    (gym is hier aan het eind van de straat dus daar ging mijn voorkeur meteen heen, yoga leek me ook wel wat maar das niet hier in het dorp ;))

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Wij gymen niet, haha.
    Even kletsen, uitleg krijgen over de zwangerschap en bevalling en daarna lekker in het donker ontspannen met rustige muziek op een matje op de grond. haha.

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Klinkt idd ook lekker relaxed. :D
    Heb je nog contacten met de vorige keer?

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Ja met 1, die is inmiddels alweer bevallen van de tweede.
    Echt een lieve meid. met nu een dochtertje van 1,5 en een zoontje van bijna 2 maanden.

Ik heb bij de eerste ook geen gym o.i.d gedaan maar toen woonde ik ook in de middle of nowhere haha.

Bij Nikki dus dit en nu weer.

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb van de week ook op MP geboden voor een nieuwe kinderwagen (voor bij mijn ouders thuis dan, hoeven we niet steeds te slepen als zij op gaan passen) mag hem morgen halen! Helemaal blij, is een Quinny freestyle met alles erop en eraan voor weinig. :p

Heb net ook een mail gestuurd naar Quinny omdat wij zelf een Buzz hebben maar die steeds inklapt als je een stoep o.i wil oprijden. Was al terug geweest naar de winkel en die wilde hem wel na latenkijken maar dan zou ik sowieso €70,- kwijt zijn en dan is ie nog niet eens gemaakt.... Zijn tip was dus een mail sturen en kijken of het bij Quinny zelf nog bij de service zit.
    Binnen 4 dagen krijg ik antwoord. (anders hou ik die andere wagen zelf, hahaha)

17. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!

elmo mooie kamer zeg! lekker rustig en meisjes achtig... echt super!

mama1984: lactulose ha ik idd ook mee gekregen maar dat hielp dus ook niet

nou hier even update...
    gister wat mee gemaakt wat ik niemand toewens!

het ging gister ochtend echt niet meer ik kon nog steeds niet naar de wc de micro klysma werkte zelfs niet! :confused: dus heb toch de huisartsen post gebeld ook omdat ik steeds vaker harde buiken kreeg en ontiegelijke krampen.
    nou mocht komen maar na was onderzoek. belde ze met de gyn van het zh en die zei dat ik gelijk maar daar heen moest komen. nou ook wat echos gehad de beeb deed het goed. de darmen waren wel wat minder aan het werken als zou moeten horen. dus ze gingen een inwendig onderzoek doen :( ja dat is geen pretje maar er zat dus een opstopping us gingen ze dat even fijn handmatog eruit halen( en ik bedoel dus echt ben de vingers. nou ik hoop dat niemand dat ooit hoeft te ondergaan zeg!) nou daarna kreeg ik een diepe klysma dat gaat zon 20 cm naar binnen. maargoed als het goed is is de opstopping weg. alleen nu blijf ik dus harde buiken houden dus moet deze week weer op controle. maargoed.. ik kan weer normaal lopen alhoewel na al dat gepor gister :S

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Oei :( Dat klinkt niet fijn nee.
    Zou het nu dan ook helemaal over moeten zijn?

19. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Jemig chiquita, dat is me wat! Hopen dat dit maar 1 keer nodig was.

20. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    runner: ja als het goed is is het nu verholpen tenminste dat hoop ik wel..
    maarja ik blijf dus harde buiken krijgen en mn spieren rondom mn buik doen zoooon pijn maarja rusten maar he hoewel t dagelijks leven oko gewoon doorgaat maargoed komt goed kan altijd erger denk ik dan maar

Deel Deze Pagina