Late doorslapers, hier melden :-)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sarah28, 16 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Mijn zoon werd tot 7 maanden elke 2 uur wakker voor een voeding.
    Over die voeding deed ie een uur , luie drinker:rolleyes:
    toen ik stopte met de bv en overging op kv sliep die gelijk door.

    mijn dochter van bijna 5 word bijna elke nacht nog een keer wakker.
    Zij is smorgens ook altijd vroeg (6:30) wakker.
     
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja hier om 23 uur ook fles nu sinds 2 weken, maar helpt niks helaas...
     
  3. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Hier sliep m'n zoon van nu 4 echt met 7/8 wkn door hij sliep vaak wel pas laat maar sliep ook altijd heerlijk uit. Nog moet hij niet te vroeg naar bed want dan word hij wakker om een uur of 23 en dan is dan uren klaarwakker.
    Moet wel zeggen als hij naar school moet dan ligt hij er rond 20/2030 in.

    Maar die kleinste..... Manman wat een nachten van elk uur wakker of een aantal uur maak het allemaal mee. Moet wel zeggen hij weigert overdag z'n melkflessen maar snachts drinkt hij die iom met een soort van collega ben ik wel bezig om meer water toe te voegen om af te bouwen. Proberen waard en hij is al met bijna 1 jaar 83cm en komen z'n tanden niet om ste beurt maar alles tegelijk en achterelkaar door. Er zijn soms nachten dat het redelijk gaat. Maar dan lig ik wakkero_O
     
  4. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.688
    2.136
    113
    De jongste was 14 mnd en de oudste 2 jaar. En nog zijn ze met regelmaat wakker, tandjes, dromen, bang voor het onweer etc. Dusja. Tips? Accepteer hoe het is. Want mijn ervaring is iig dat er weinig te dwingen is. 2 jaar klinkt superlang maar wat is een kindje van 2 nou, eigenlijk nog zo een mini. Voor je 't weet is het voorbij en soms mis ik even lekker slaperig samen kroelen of hem lekker bij me in bed nemen :rolleyes:

    Dat neemt niet weg dat ik heus wel wanhopig ben geweest! Maar uiteindelijk gaat 't over.
     
    sarah28 vindt dit leuk.
  5. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Oh wat een fijn topic!

    mijn oudste sliep door toen hij 2,5 was. Hij sliep met periodes wel eens door maar dan kwamen er weer tanden/oorontstekingen en andere ellende waardoor het misschien een paar nachtjes was. Toen zijn laatste kiezen door waren sliep hij eindelijk door. 3 maanden later werd mijn 2e geboren...

    Veel mensen zeiden altijd, joh die 2e slaapt vast beter! Nou helaas...

    Hij is inmiddels 16 maanden, heeft 3 nachten doorgeslapen. Verder zijn goede nachten 1 of 2 keer er uit, slechte nachten is hij uren wakker of komt hij elk uur. We zijn gesloopt en zitten er regelmatig helemaal doorheen. De verhalen van Babies die met 8 weken doorsliepen kan ik echt niet horen, ik word daar echt heel ellendig van.

    ik voel me hier vooral eenzaam in, ik heb 2 vriendinnen met oudere kinderen die het ook herkennen en me heel erg steunen maar er zijn maar weinig mensen die het herkennen of begrijpen hoe uitgeput je bent. opmerkingen als “het hoort erbij” kan ik heleMaal niet horen...

    Maar we zien dat het beter gaat! Hij krijgt hulp op ander “niveau” en dat helpt echt. Dat geeft echt hoop. Het inslapen was ook drama maar daar hebben we een boek voor gebruikt, no cry sleep solution. Sinds dien gaat het inslapen in ieder geval heel goed.

    bedankt voor dit topic, heel fijn om te lezen dat er zoveel anderen zijn in hetzelfde schuitje :)
     
    sarah28 vindt dit leuk.
  6. Klaartje863

    Klaartje863 VIP lid

    10 mei 2012
    6.606
    56
    48
    De oudste was 12 weken toen hij klokje rond sliep. De jongste heeft daar 3,5 jaar over gedaan..

    Jongste veel problemen gehad op kno gebied en kma. Daarbij ook ‘gewoon’ een slechte slaper en een vroege vogel.
    Hij werd meerdere keren per nacht wakker en heeft ook een tijd bij ons in bed geslapen zodra hij wakker werd. Dan sliep hij vaak wel beter en langer door.

    sinds een klein half jaar wordt hij ‘s nachts niet meer wakker. We zijn op zijn kamer gaan slapen ipv hij bij ons. En daarna de afstand letterlijk gaan vergroten. Dus het matras verder weg van zijn bed leggen. Tot we op een dag het hebben weggehaald en sindsdien gaat t goed.

    Inslapen is geen probleem geweest, vooral het doorslapen.
     
    sarah28 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina