Nog geen duidelijkheid grrr... Vanochtend getest, best lichte urine voor ochtendplas. Ik zag een licht streepje. Nu weer getest om 12:00, ook ovu gedaan. Ik moet zeggen ik heb nu zes dagen achter elkaar een positieve ovulatietest, nu wel lichter dan op zaterdag, maar toch. Wel raar hoor. Ik moest alleen zo nodig plassen nu terwijl ik amper wat gedronken had. Urine was weer licht. Nu zie ik geen streepje op de zwtest. http://i62.tinypic.com/23lxqis.jpg
Van vanochtend, daar zag ik ook een streepje op in het echt. Binnen de 10 minuten die aangegeven staan. Op die van net dus niet. Hopelijk komt het door de lichte urine. Nog even geduld opbrengen, is wel lastig haha.
Ochtendurine is toch geconcentreerder he, dus kan betekenen dat die van net negatief is door te lichte urine. Maar als ik jou was zou ik kruidvat 2v5 halen. Die is echt veel gevoeliger. Ik had zelf de dipsticks die extra gevoelig waren en toch was kruidvat duidelijker.
Okay, maar dan moet ik dus wel wachten tot morgenochtend? haha denk niet dat ik dat trek als ik ze haal hihi
Haha ik had ze dan ook gelijk gedaan hoor.. Gewoon paar uur ophouden en niet drinken en dan testen. Zitten er toch 2 in hahaha.
wat spannend joh, zo'n vaag streepje.. het kan alle kanten op. wel herkenbaar dat je gewoon wil weten waar je aan toe bent! misschien een geruststelling: ik heb gisteren met kruidvat testen 's middags (ik test altijd 's middags het beste!! ) duidelijk positief getest. met de dipsticks de dagen ervoor alleen maar hele vage streepjes... en mijn ovulatietesten reageren ook duidelijk op zwangerschap! ik ben hoopvol voor je en zeg: nu naar kruidvat en vanmiddag testen!
Wat een spanning zeg! Ik zou een poosje ophouden vanmiddag en testen met kv2v5, zie je weer een vaag streepje oid dan kun je morgenvroeg de andere test gebruiken
Ja maar je hcg test wordt ook niet donkerder... Maar je ovu test is wel knal zeg! En helaas kan een ei ook daar op reageren maar vind deze ovutest wel erg donker en dan zolang en vaak.... Moeilijk...morgen zou je zw test wel donkerder moeten zijn(mits je wel hetzelfde merk gebruikt)
Nee, maar dat is niet gek toch zo ver voor NOD, en een dagje later, als je urine iets minder geconcentreerd is kan de lijn dan volgens mij lichter worden. Maar goed, ik heb net een kv test gedaan en ben niets wijzer haha. Ik ga er maar vanuit dat het toch mijn ei was. Ook al was mijn urine licht en ik ook niet een paar uur redde zonder plassen. Morgen ochtend in de herkansing en als t dan niet een duidelijkere streep is kap ik ermee tot dinsdag, ik ga namelijk een weekendje weg. http://i60.tinypic.com/dbqvqd.jpg
Ja, was vrijdag weer negatief. Dus ga toch uit van een late ei. Over een week weer testen als ik nog niet ongie ben.