eerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yvonne1, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    #1 yvonne1, 2 mei 2012
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
    Hoi dames,

Deze vraag is vast vaker gesteld...

Wij gaan voor ons eerste kindje. In augustus 2011 ben ik gestopt met de pil, meteen na het stoppen ben ik mijn cyclus bij gaan houden en hij is tot op heden precies!! Elke 13e van de maand ben ik ongesteld.

Nu zijn we 4 maanden aan het klussen.. en elke keer als we "klaar" zijn, loopt (sorry voor de details) het sperma eruit..

Afgelopen maandag 30 april had ik mijn vermoedelijke eisprong en ook toen hebben we geklust.. alleen wat mij nu opvalt is dat er bij mij weinig sperma eruit kwam.. dus mijn gevoel zegt dat er veel is achter gebleven.

Herkennen jullie dit, heeft het misschien te maken met mijn vruchtbare periode dat de zwemmers snel zijn?

2. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hallo meid!

Hier hetzelfde ;) De afgelopen week geen last van gehad, maar gisteren moest mijn mannetje meteen een papiertje nemen want hij had het meteen gespot :p

Ik denk dat dit komt omdat de vruchtbare periode dan achter de rug is en de slijmprop terug dicht komt te staan. Tja dat is mijn vermoeden maar ik kan het natuurlijk ook wel verkeerd hebben...

Nog meiden met deze ervaring?

3. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat zou best wel eens kunnen. Bij mij loopt het er namelijk altijd direct uit en nu bijna niet

4. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Haha hier precies hetzelfde. Volgens mij de 30e mijn ei gehad en op de 28e geklust en ik stond en vroeg aan mijn vriend waar blijft het nou.

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    In je vruchtbare dagen heb je ander slijmvlies. dit kun je ook merken bij het afvegen. In je vruchtbare periode lijkt het op raus eiwit waar je draden van kan trekken. Het kan ook gewoon een lozing met minder volume zijn. Daar zit veel verschil in.

Over je cyclus: als je elke maand de 13e ongesteld word ben je niet regelmatig op de dag precies...de maanden hebben verschillende aantal dagen. Maakt verder niet uit, als je je vruchtbare dagen maar kan opsporen.

Succes

6. Smee

Smee Lid

23 apr 2012
    73
    5
    8
    Ik zit ook nog in onzekerheid of ik zwanger ben of niet en op de dag waarbij ik denk dat ik zwanger ben geraakt (jaja) kwam er bij mij ook veeeel minder uit dan normaal want daar heb ik ook altijd heel erg last van en toen dus niet..:$;)

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    je heb in je vruchtbare dagen anders slijm en dat zorgt er ook voor dat er minder uitloopt,eigenlijk logisch anders zou niemand zwanger raken,en je kan altijd ff blijven liggen dan loopt er nog minder uit ;)
    succes in ieder geval

8. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ik had op 12 en 13 april het soort slijmverlies dat Wachtende omschrijft.. We hebben rond die dagen ook sex gehad, en toen viel mij inderdaad ook op dat het er niet uit liep..en normaalgesproken gebeurt dat wel.

9. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    hoeveel eruit komt heeft echt niks!!! te maken met of jij in een vruchtbare dag zit. Maak je hoofd niet gek op deze manier meid. Gewoon rustig blijven doorklussen, en die iedere 13e ongesteld zegt niks over de regelmatigheid feb heeft bijvoorbeeld een paar dagen minder. je kunt beter gewoon tellen in je agenda

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    @muppet83,ben ik niet helemaal met je eens hoe kan t dan dat alle keren alles eruit loopt en als je vruchtbaar bent niet,dat is echt niet psychisch ofzo want ik blijf nooit liggen en als ik opsta loopt alles eruit en als ik in me vruchtbare dagen zit niet,dus denk wel dat t ermee te maken heeft en als t niet zo is dan ma niet maar als je dat gevoel heb is er niks mis mee toch,ik geloof er ook in net als de andere meiden hier

11. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Blijkbaar is het bij iedereen anders. @semfrummel idd jij hebt dus hetzelfde. Heb vammorgen ietsjepietsje bruinverlies gehad, nu ook weer gestopt. Afwachten maar weer. Is idd niet iets psychisch maar gewoon opvallend.

De avond van klussen gingen we daarna slapen, ben ook niet opgestaan dus het heeft de tijd gekregen om de zwemmen haha. we zullen zien wat het oplevert

12. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Ik heb eens op dit forum geloof ik, gelezen dat het dus wel beter opgenomen wordt in je vruchtbare dagen..maar of het waar is dat weet ik natuurlijk ook niet :)

13. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Heb weer bruinverlies gehad... Precies 2 weken na mn menstruatie.. heel apart.. wederom een klein beetje

14. Alyne

Alyne Actief lid

4 apr 2012
    122
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat grappig, ik heb die bevinding vanochtend nog op een ander forum gepost. Ik heb altijd al 5 dagen voor ei vruchtbaar slijm, maar toch looptver dan best veel uit. Ik ga in de vruchtbare periode ongeveer 30-60 min met de bibs omhoog.

Viel mij op dat ik 3 dagen rond ei(posi ovu test en temp kaart) niets maar dan ook helemaal niets lekte en de dagen ervoor en erna wel gewoon.

15. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Ja zie! Wat gek hè...

Wij klussen hooguit 1x per week.. mn a.s. man is vw.chauffeur en is erg moe als ie thuiskomt. Ik ga zo gd kijken of ik nog bruinverlies gehad heb, vind het erg vaag namelijk

16. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Nu ik dit zo allemaal hier lees heb ik ook zoiets van "ja hier is het precies hetzelfde"! het lampje gaat eindelijk ook hier branden :D. Nooit echt bij stilgestaan dat het inderdaad kan komen door de periode van de eisprong, en dus de stand van de opening/toegankelijkheid van de bm. Ik dacht dat het te maken had met wel of niet klaarkomen na manlief. Maar dat kan helemaal niet altijd hier van afhankelijk zijn natuurlijk.

17. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Ja altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent.

We wachten rustig af

18. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Heeft echt met je slijmvorming te maken.
    Op je vruchtbare dagen is het beter doordringbaar voor het semen. De vloeistof zegt meestal niet zo veel omdat de zwemmers daar vaak al uit zijn. 15 minuten blijven liggen is genoeg hoor, dat is ook de regel bij IUI.

19. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    @wachtende okee! Ja dat geloof ik nu helemaal haha.

Had 2 dagen geleden trouwens een klein wit slijmpropje verloren... Denk dat dat bij mn baarmoeder vandaan is gekomen. Was dik en elastisch. Tja wie weet zat het propje er al even en hebben de zwemmers doorgezet. Vind het maar wonderlijk hoe het allemaal in elkaar steekt

20. Alyne

Alyne Actief lid

4 apr 2012
    122
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tja maar ik heb toch echt al vanaf 5 dagen voor ei dat vruchtbare slijm. En het is gewoon een feit dat de bm alleen open staat(slijmprop weg) rond de eisprong. Dus dat het de 3 dagen er zeg maar in loopt is een goede verklaring. Ik heb deze ronde een seks 10daagse gehouden en ben 1 x niet klaar gekomen. Maar daar was ook geen verschil in hoeveelheid lekage

Dus denk dat het gewoon echt zo is dat de zaadjes die paar dagen in de bm kunnen en de rest van de dagen zitten we opgescheept met lekpret ;)

Deel Deze Pagina