Herken je dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Herken je dat je het hele zwanger worden soms even helemaal niet meer ziet zitten?
    Eergisteren weer ongi geworden... alweeeeer....
    Ronde 36 is aangebroken :(
    Wanneer is het nu eindelijk eens mijn tijd?
    Vind dat ik ondertussen wel lang genoeg gewacht heb vind je niet?

Srry voor mn geklaag maar baal gewoon ff heel erg.

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Zo daar sluit ik me helemaal bij aan!
    Dit is ronde *telt* ik denk 41 en ik vind ook dat mijn tijd wel gekomen is.
    Meid.. lekker klagen en balen.. schelden en huilen.. en er dan weer voor gaan :) *knuffel*

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Sterkte meiden, ik las jullie onderwerp en jullie zijn al zo ver! Kop op! Hoop gauw dat het jullie tijd is.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik heb niet dat ik niet meer zie zitten, maar de lol/spanning van het proberen zwanger worden raakt wel een beetje weg. Maar als ik dan zie hoe lang jullie (flippe, sophie) bezig zijn...kan ik me er wel iest bij voorstellen dat je het niet meer ziet zitten.

Tja wat moet ik zeggen verder? Houd moed? Ik kan me voorstellen dat dat ook een beetje op houdt. Ik vind wel dat je trots op jezelf mag zijn wat je allemaal al gedaan hebt! Al heb je daar uiteindelijk geen zak aan. Lekker klagen hier, hopelijk lucht dat een beetje op en idd zoals sophie zegt: dan toch weer verder.

Ik wens je veel sterkte en geluk toe en hoop dat je wachten uiteindelijk beloont wordt (als het kan ff op korte termijn ..)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik herken het wel , soms dan mis je het zo het klussen en dan is het zo ver , en dan denk ik wel eens moet dat !!
    Zo niet leuk meer .
    Manlief wou gister nog gemasseerd worden laat daar heb ik dan geen zin meer in, omdat je weet dat er vaak ook geklust word.
    Ik probeer er romantiek in te houden , ik wil dan vroeg maar hij vaak laat, Dan ben ik moe en voelt het als een moetje.

Ronde hier voor dachten we even dat het raak was , vandaar we er zo mee omgaan nu.
    Zo willen we dat niet moet spontaan gaan .
    Hou moet kan ik wel zeggen maar dat houd ook eens op.

Lieverd dikke knuf

Deel Deze Pagina