witte klodder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laurazoey, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Sorry voor de details maar ik heb echt advies nodig.

Ik ben van mezelf erg droog, en hiervoor hebben wij sinds 2 rondes pre seed in gebruik.
    Gister na de sex zei vl dat zn penis helemaal wit was.
    Ik dacht dat hij overdreef maar toen ik keek schrok ik wel.
    Een dikke klodder afscheiding.
    Het was niet zijn eigen zaad en ook de pre seed is doorzichtig.
    We zitten 5 of 6 dpo dus vraag me af of dit iets positiefs kan betekenen omdat ik normaal zo droog ben dat zonder de pre seed sex pijnlijk is.

Hoor graag of mensen dit bekend voorkomt.

2. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Je hebt je eisprong al gehad? Bij een zwangerschap kan je meer vocht ontwikkelen, maar zelf kon ik er in de eerste weken geen pijl op trekken. De enorme hoeveelheid kwam pas later in de zwangerschap. Wel opvallend dat je het anders nooit hebt en nu wel! Spannend!

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja ik heb een smiley gehad op een cb ovulatie test wat overeen kwam met de steekjes dus die is inderdaad geweest. Afhankelijk van wanneer exact mn ei is gesprongen zit ik op 5 of 6 dpo.
    Normaal is het echt kurkdroog, vandaar dat het ons nu zo erg opviel.
    Dankje voorje reactie :)

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Herkenbaar! ik had ook meer afscheiding en bleek zwamger te zijn. Succes!

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Maar had je dat ook al zo snel? En het lijkt vooral inwendig.
    Het zat zeg maar op mn vriend maar heb er weinig last van in mn slip
    Oh wat een onderwerp hahaha *schaam*

6. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Zodra het gaat over zwanger zijn/worden kennen we geen schaamte in dit soort onderwerpen ;)

Ik heb ook meer last van afscheiding nu ik zwanger ben ook al vrij snel inderdaad. Maar juist tijdens sex hebben we nu glijmiddel nodig omdat het dan juist heel droog blijft. Super gek. Nooit last van gehad tot nu en verder wel nog regelmatig afscheiding gedurende de dag.

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha oke ik zet mn schaamte aan de kant

Bedankt voor je reactie. Ben echt nieuwsgierig of het iets betekend...

8. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik ben echt net zwanger en heb ook al een week meer afscheiding dus daar kan het mee te maken hebben.. kan ook zijn dat je ei toch later is en je nu weer een lh piek hebt?!
    Succes iig😊

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Ik ben altijd droog. Ook rond mijn ei en de cb ovulatie test geeft niet snel een smiley..

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    He meid,

Ik heb er ook last van, alleen is het echt met pozen...gaat op en af en soms duidelijk aanwezig, andere keren echt niks of miniem.
    Bij het vrijen merk ik niet meteen dat ik meer afscheiding heb.
    Nu net had ik het weer heel hard, ik was de was in de droogkast aan het stoppen en ineens voelde ik vanalles lopen... Snel naar de wc gehold en mijn onderbroek was eigenlijk kletsnat, tot op mijn jeans zelfs. Het was een dunne witte afscheiding en ze ruikt eigenlijk net zoals tijdens mijn vruchtbare periode.
    Dat is voor mij ook al de 2de keer deze week. 1 keer zo duidelijk (en dus een natte broek!) op 5dpo en nu vandaag op 7dpo. Terwijl ik anders na mijn eisprong ook nooit zoveel afscheiding heb.
    Ik kom nu wel net uit bad en het is redelijk warm weer, zou dat er voor iets kunnen tussen zitten? Geen idee of het kan hoor, weet ook niet meer of ik vorige keer voordien in bad was geweest.

Hopelijk voorspelt het goed nieuws :)

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Laten we het hopen!! Ik merk echt dat ik wat vochtig ben. Normaal echt heel erg droog. We duimen!

Deel Deze Pagina