Toch de huisarts maar even opzoeken

Discussion in 'Zwanger worden' started by sylcor, Apr 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Hallo dames,

de meeste van jullie weten inmiddels mijn verhaaltje wel.
    maar ga volgende week woensdag maar weer naar de husiarts. mocht na 6 maanden niet onig komen en was april, nu werd ik in maart toch nog ongi dus dacht YES het werkt....
    netjes een week ongi geweest en weer zit ik nu maar weer te wachten...gebeurd echt helemaal niks in mijn lichaam. Nu was dat ooit voor de pil ook, dus ga even langs mijn ha om te vragen of er geen bloed ofzo geprikt kan worden om te kijken of mijn lichaam ergens mee bezig is.
    Ik hoop dat ze iets gaat doen en me niet naar huis stuurt met kom over 5 mnd maasr terug als je nog niet ongi bent...

kus...

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Vind het verstandig van je dat je naar de huisarts gaat.
    Het is al heel wat dat je 134 dagen hebt moeten wachten op je eerste ongie en nu alweer overtijd betn. Maar wat voor een cyclus heb je nu aangehouden? 28? Het is erg onwaarschijnlijk dat je dat gaat halen, dus waarschijnlijk ben je nu niet overtijd maar heb je een lange cyclus. Zelf zit ik nu ook op ongeveer steeds een cyclus van 35. Das toch een week langer........dan "normaal"...

Je kan idd vragen om bloedtest, dan weet je zeker dat je niet/wel zwanger bent.....En dan maar weer afwachten,.....

Heel veel succes, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Heey Meis,

Ik ben op mijn 16e aan de pil gegaan ivm erg onregelmatige ongi's. Ik ben zo'n 12 jaar aan de pil geweest en na mijn pilstop heb ik het nooit in de gaten gehouden. Ik ben overigens geen 2 jaar bezig hoor.
    Pas vanaf november ben ik mijn cyclussen bij gaan houden en die zit tussen de 30 en 35 dagen in. Nu en de ronde voor mijn mk zit ik 2 cyclussen op 35 dagen dus ook een week langer dan gemiddeld. Geen ramp natuurlijk maar ik ben zo bang dat je huisarts gaat zeggen dat je weer moet afwachten :(

Wat ik zou doen in jou situatie is toch nog een week afwachten. Is er dan nog geen ongi, dan naar de huisarts!
    Maar het meest hoop ik dat je of zwanger bent of anders maar snel je ongi krijgt.... dat afwachten is ook helemaal niet leuk natuurlijk.

Liefs cyntje

Share This Page