Cd 3,beginnen met spuiten..maar

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ShallY, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nu ben ik helemaal niet meer ongesteld.

Maandagavond laat ongesteld geworden, dus dinsdag geteld als cd 1. Toen verloor ik wel bloed maar niet zoals andere keren. En nu donderdag ben ik het al niet meer. Dit is de eerste menstruatie na mijn miskraam, dan wel opgewekt met provera. Ik heb vanavond wel m'n spuit gezet maar nu twijfel ik of het geen kwaad kan. Maar ja, aan de ene kant, ik heb gemenstrueerd al was het dan weinig.

En dan nog iets..ik heb sinds m'n miskraam soms erge steken links bij m'n eierstok. Het is niet dagelijks gelukkig. Nu ben ik vorige week voor een echo geweest en alles zag er goed uit. En aangezien ik toen geen steken had heb ik het eigenlijk niet meer aangegeven.
    Herkenbaar? Of kan ik het misschien zien dat het wat beurs is? Eerst zat ik nog te denken dat niet alles weg was maar vorige week ook bloed geprikt en had geen hcg meer in m'n lijf.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Na een Proverakuur is het normaal dat je minder bloed verliest. Over het algemeen heb je geen eisprong gehad en is er ook geen baarmoederslijmvlies opgebouwd als je zo'n kuur krijgt. Dus dan valt er ook weinig af te stoten. Dinsdag kun je dus gewoon als cyclusdag 1 beschouwen en dan kon je vandaag beginnen met spuiten. Precies zoals het hoort!

Steken in je eierstok kan een hormonale klacht zijn. Als alles er goed uit zag, zou ik me daar niet al te druk om maken. Als het blijft aanhouden, zou ik het wel aangeven bij de gyn, zodat er naar gekeken kan worden.

Succes!

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Thnx voor je reactie. Ik slik al sinds februari provera voor een menstruatie maar heb dit nog nooit eerder gehad. Maar ben wel gerust gesteld,bedankt!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier ook wel eens wisselende reacties gehad qua bloedverlies. Het belangrijkste is dat je ongesteld geworden bent. Je moet aan het begin van je cyclus beginnen met spuiten, omdat het anders geen effect heeft. En dat heb je gedaan, dus dat zit allemaal wel goed.

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Gek hè maar ik was weer zenuwachtig om te spuiten. Ik was bang dat ik niet meer zou weten hoe ik alles klaar moest maken. De eerste en laatste keer was in september geweest.

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind het zo raar dat artsen dat niet vertellen (was bij mij ook niet).
    Als je weinig bms hebt opgebouwd, verlies je nauwelijks wat, ook met provera. Dan is het dus heel snel over en raak je in de war met de dagen. Maar ik sluit me dus echt aan bij de andere dames; je had gewoon weinig bms dus geen zorgen; je doet het goed zo.

Deel Deze Pagina