hoi meiden, kon geen topic vinden maar zijn er meer dames die in of rond januari gestopt zijn met de pil en het leuk vinden om te babbelen? zelf zit ik nu in ronde 3 hopelijk volgen/zijn er meer meiden
Hoi Dames, Mag ik misschien met jullie mee kletsen? Ik ben dan wel al 3 x bevallen, maar heb de wens voor een vierde. Gestopt met de pil, en deze maand voor het eerst ovulatietesten aan het doen. Ik heb geprobeerd een topic te starten met andere vrouwen die gaan voor een vierde, maar geen reactie. Als jullie dat niet willen ook gewoon zeggen hoor! Hoe gaat het met jullie cyclus, is er al regelmaat in te vinden na het stoppen? Geen ontpillen etc?
Hoi juultje, ja natuurlijk mag je meepraten graag zelfs! Ik wacht op mijn tweede ronde maar de eerste duurde erg lang denk mijn tweede helaas ook, ben ook bezig met ovutesten maar kan mijn ei nog niet vinde. Heb jij een regelmatige cyclus en misschien nog een tips hihi , had erg last van het ontpillen eerste tijd maar nu over groetjes
Hoi, Ik heb niet altijd een regelmatige cyclus. Afgelopen keer was hij 30 dagen. Ik heb dus 3 kinderen, en dat ging eigenlijk heel snel. Alle drie binnen de 3 maanden. Sinds de geboorte van mijn jongste is mijn cyclus wat van slag. Waarom, ik heb geen idee. Ik gebruik dus deze ronde ook ovulate testen maar tot op heden is het nog allemaal negatief. Vandaag wel 2 streepjes gespot, maar nog niet positief. Bij jou? Temp je ook? Ik hou nu ook mijn tempt bij, ik ben heel benieuwd of ik een eisprong kon ontdekken want daar twijfelde ik nu wat aan..
Hoi juul, ik kan het me dus niet meer herinneren hoe mijn cyclus voor de pil was, oke dat is wel mooi alle drie binnen drie maanden. Ik kan mijn ei nog niet vinden met ovu testen, wel twee streepjes maar dan ene x donkerder dan andere x maar niet beide even donker. Nee ik wil wel gaan temp. ga er maar mee beginnen wann mijn nieuwe regels komen denk ik, ik twijfel daar ook aan hoor maar goed we houden moed he!!
Hoi, Ik heb volgens mij vandaag een positieve ovutest. Ik zal zo een foto maken. Ik zit nu op cd 20. Ik had afgelopen dagen soms een tweede streepje, soms helemaal niet, soms opeens wel, maar nu volgens mij positief, of morgen maar nu wel even donker. Wat zeggen jullie ervan?
Hoi, Ik vertrouwde het toch niet helemaal, dus ben doorgegaan met de ovutesten. Vandaag met dit als resultaat. Bekijk bijlage 239532 Ik weet dus wat me te doen staat! Hoe gaat het met jullie? Liefs