Zelf weet ik het niet helemaal dus ik vraag het even aan jullie, misschien hebben jullie verhelderende antwoorden of herkenningsverhalen.. Deze ronde clomid gehad en nu wel/niet ongesteld? Zal het ff stap voor stap beschrijven: 29april -3mei: clomid Tussen 6-9 mei: eisprong (gevolgd door FA met echo's, waarschijnlijk 7 mei eisprong). 17 mei: progesteronwaarde van 45 17 mei: licht roze afscheiding 1x 19 mei: iets rood bloedverlies 20-22mei: soms rood met afvegen (vaak na grote boodschap??) en verder alleen bruinverlies. FA geeft aan dat de eerste dag van de cyclus pas echt is als er flink rood bloed verlies is, dat is er dus nog niet. M'n NOD is morgen ongeveer. Test was vrijdag negatief. Wat denken jullie? Zelf denk ik een lange aanloop naar een menstruatie. Is het eigenlijk zo dat je na clomid met eisprong altijd ongeveer na 14 dagen ongesteld wordt, of hoeft dat niet zo te zijn (als je niet zwanger bent dan hè)? Veel info en vragen, maar hopelijk kunnen jullie me helpen
Ik heb een tijdje clomid geslikt en moest Ovitrelle spuiten om de eisprong op te wekken. Als mijn cyslus gestimuleerd werd duurde de luteale fase altijd langer dan 14 dagen. Het heeft wel eens 20 dagen geduurd. Tijdens het niet gestimuleerde cyclus had ik een luteale fase van exact 14 dagen. Ik vrees ook voor je dat dit de aanloop naar de menstruatie is. Vooral omdat je al wat bloed verliest en je test negatief is..