Zit nu op 9 dpo en de symptomen worden alleen maar meer. ik ben de hele dag door misselijk Mijn borsten zijn zo gevoelig, ze knallen nog net mijn bh niet uit whaha Lage rugpijn en ga zo maar door. ik ga nog niet testen want dat is nog wat vroeg maar ooooh wat duurt dat wachten lang !! ik hoop zo dat ik over een paar dagen een positieve test in de handen heb Hoe houden jullie je in om niet eerder te testen pfff vind het best moeilijk
Ik heb die symptomen altijd net voor ongesteldheid.. Maar hoop natuurlijk dat het bij jou een zwangerschap is! Ik zou me niet kunnen inhouden met testen Spannend!
Als je symptomen door een zwangerschap komen zou dat zeker te zien moeten zijn op een test. Je zou gewoon kunnen testen dus. En ik gaf altijd gewoon toe aan testdrang heel wat negatieve testen gezien maar bij deze zwangerschap positief getest op 9DPO.
Als je zoveel symptomen hebt en het komt door een zwangerschap, dan moet er ook al hcg aan te tonen zijn! Want daardoor krijg je de symptomen! Dus dan zou je al een testje kunnen wagen! Succes!
Ik testte ook positief op 10 dpo. Als je symptomen van een zwangerschap komen dan zou je nu al positief moeten testen.
Mij werd juist afgeraden om voor de nod te testen. Had wel al veel symptomen. Maar toch testte ik op mijn nod gewoon negatief. Ik testte pas een paar dagen later positief dus het klopt niet altijd.