Spannend spannend !!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pantoffelheldin, 26 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Zit nu op 9 dpo en de symptomen worden alleen maar meer.
    ik ben de hele dag door misselijk
    Mijn borsten zijn zo gevoelig, ze knallen nog net mijn bh niet uit whaha
    Lage rugpijn en ga zo maar door.
    ik ga nog niet testen want dat is nog wat vroeg maar ooooh wat duurt dat wachten lang !!
    ik hoop zo dat ik over een paar dagen een positieve test in de handen heb

Hoe houden jullie je in om niet eerder te testen pfff vind het best moeilijk

2. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Ik heb die symptomen altijd net voor ongesteldheid.. Maar hoop natuurlijk dat het bij jou een zwangerschap is! Ik zou me niet kunnen inhouden met testen :) Spannend!

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Als je symptomen door een zwangerschap komen zou dat zeker te zien moeten zijn op een test. Je zou gewoon kunnen testen dus.

En ik gaf altijd gewoon toe aan testdrang ;) heel wat negatieve testen gezien maar bij deze zwangerschap positief getest op 9DPO.

4. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Als je zoveel symptomen hebt en het komt door een zwangerschap, dan moet er ook al hcg aan te tonen zijn! Want daardoor krijg je de symptomen! Dus dan zou je al een testje kunnen wagen! Succes!

5. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik testte ook positief op 10 dpo. Als je symptomen van een zwangerschap komen dan zou je nu al positief moeten testen.

6. Marleentje198

21 mrt 2017
    44
    9
    8
    Mij werd juist afgeraden om voor de nod te testen. Had wel al veel symptomen. Maar toch testte ik op mijn nod gewoon negatief. Ik testte pas een paar dagen later positief dus het klopt niet altijd.

7. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Hoop voor je dat het raak is. Bij mij kon het altijd 2 kanten op gaan met deze symptomen.

Deel Deze Pagina