Hi, Stomme vraag misschien, maar: mijn tepels doen al een paar dagen pijn. Alsof ze flink verbrand zijn door de zon zeg maar. Ook zijn ze steeds stijf . Klinkt heel dom natuurlijk. Ik zit in de mmm en heb allerlei medicatie en onderzoeken gehad om mijn eisprong te volgen. Deze is nagenoeg zeker zondag (28 juli) geweest. Heeft het daar mee te maken? Ik ken mijn lichaam niet zo goed omdat ik door PCO niet of nauwelijks een eisprong heb, zie topic hieronder. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/443903-pcos-zonder-andere-symptomen.html Hebben meer mensen dit rond de eisprong? Of betekent het misschien iets anders? Mijn NOD is rond 11 augustus. Thanks!
Ik heb dit vlak na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie (en heb PCO). Het hoeft niets te zeggen over een zwangerschap.. maar ik hoop het natuurlijk wel voor je!
Nou dan ligt het inderdaad wellicht aan het feit dat ik een fatsoenlijke eisprong heb gehad. Want dit is compleet nieuw voor mij. En een zwangerschap kan nu natuurlijk nog helemaal niet. Die zou eerst ergens een plekje moeten vinden in mijn buik. Had jij het voorheen ook al of nu je hulp hebt? Ik nu voor het eerst aangezien er voorheen maar bar weinig gebeurde .
Ik heb het ook direct na mijn eisprong. De ene keer langer dan de andere keer en het is nu weer teruggekomen, terwijl ik morgen ongesteld ga worden. Je hoort veel dat het een ovulatiesymptoom is. Succes met zwanger worden!
Ik heb het overigens met en zonder medicijnen gehad, heb namelijk ook pcos. Voordat ik het wist, heb ik twee keer een eisprong gehad en toen kreeg ik dus ook die pijnlijke tepels.
Hi Aster, bedankt voor je reactie. Nou dan zijn het ovulatie 'klachten'. Weet ik in ieder geval dat mijn lijf goed werkt (met de medicijnen). Enne.... ik hoop dat jij morgen een positieve test in handen gaat hebben .
Dank je wel, lief van je! Ik denk echter gewoon ongesteld te worden.. Maar, we zullen zien! Ben benieuwd of het bij jou direct raak mag zijn! Houd je ons op de hoogte?
Als je zin hebt, sluit je dan maar aan in het topic (zie link in eerder bericht). Daar knal ik steeds mijn verhaal in. Ben jij wel onder behandeling? Mijn menstruatie voel ik eigenlijk niet aankomen. Zeker de laatste niet (opgewekt met Duphaston). De menstruatie was er ineens. Super blij toen, want toen kon ik echt met de behandeling beginnen natuurlijk. Hou me op de hoogte. Ben heel benieuwd naar morgen voor je.
Ik had het voorheen ook niet hoor, want ik had uit mezelf geen eisprong. Vorige maand voor het eerst na een aantal rondes Clomid, dus ik weet ook niet of ik zonder dat dezelfde symptomen zou hebben.
Ja ik ben eigenlijk wel blij dat ik het voel. Soort bevestiging dat het allemaal werkt. Maar goed, dat heb ik ook gezien door al die echo's natuurlijk. Alleen nu het wachten he....gék word ik er van!