Hallo, Ik had even een vraagje. Ondanks dat ik aan de pil ben heb ik het gevoel zwanger te zijn. Reden???? Nu ben ik donderdag gestopt met de pil en zojuist even een testje gedaan. Test van de kruidvat 2 voor 5 euro. Nu is het zwangerschapsstreepje niet rood geworden maar ik kan wel duidelijk zien waar het streepje hoort te zitten. Zeg maar een wat donkerder lijntje zichtbaar lijkt wel ingedrukt. Nu weet ik wel dat ik te vroeg ben het testen, maar ik vroeg mij af of die strepen staan voorgedrukt of niet. Misschien dat ik dan het voorgedrukte streepje heb gezien. Ik weet het niet. maandag officieel ongesteld worden en anders dinsdag nog maar een testje doen. Maar denken jullie??
in dit forum onder de titel test van een vriendin. Deze is wel van iemand anders hoor maar daar lijkt het verdomd veel op. Misschiend at mijn verhaal dan wat duidelijker word
ik wacht wel af. Moet morgen officieel ongesteld worden. Maar iets in mij zegt dat ik het niet ga worden. Ben wel heel erg benieuwd nu......