Goede en minder goede testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eldo, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eldo

Eldo Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ben net nieuw hier en ook maar net begonnen met de 1e ronde.
    Heb meteen even een vraagje aan jullie.

Welke test kan ik het beste gebruiken?
    Ik ga morgenochtend testen met de Predictor Early. Hier hoor ik wisselende berichten over. Morgen is 3e dag voor mijn NOD. Bij twijfel en uitblijven van ongi wil later ook nog een keer testen. Maar welke test kan ik dan het beste gebruiken en welke niet?

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    predictor early geeft vaak vals positief aan, dus mocht je een streepje krijgen morgen, wees er nog niet al te blij mee .

ik zou gaan voor kruidvat 2 voor 5 of de sensitest dipstick, daar ben ik persoonlijk heel tevreden over. hoewel die van kruidvat de laatste tijd ook raar schijnt te doen, gelukkig heb ik daar nog geen negatieve ervaring mee gehad.

3. Eldo

Eldo Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van kv heb ik alleen 2 voor 9,95 gezien. Is de 2 voor 5 gewoon van eigen merk?

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

ja is gewoon eigen merk van kruidvat. ze hebben er 2 ... die wie jij bedoelt is waarschijnlijk de midstream, maar ik bedoel de casette waar je met een pipetje 4 druppels urine in moet doen,

daarmee heb ik 4 dagen voor nod positief getest, met de sensitest 5 dagen voor nod.

5. Eldo

Eldo Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, ga ik daar ook nog even naar op zoek. Dank je wel Hippo!

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hier de Kruidvat 2v5 gehad, de Zwanger en Kids dipsticks en cassettes en toen het raak was als laatste check de Clearblue Digital (yep, ik was een testjunk... :p), allen goed bevallen. Kruidvat testte ik 5 dagen voor nod positief mee, zwanger en kids waren iets later duidelijk. Alles bleef hier ook omo-wit toen het niet raak was.

Succes!

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb een goede ervaring met de kruidvat 2v5. Toen was ik zwanger. Al hoor je nu wel heel veel over rare streepjes en opdroogstrepen.

Heb nu sensitest testen. En die bleven ook echt omowit. Dat is ook wel weer fijn als je niet zwanger bent.

8. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
  9. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Kruidvat 2v5.. hoor nu elke x verhalen met vage pennenstrepen, en geloof t allemaal maar heb nog nooit wat raars gehad.

De kv was bij mij nog duidelijker 4/5 dagen voor nod dan de zwanger en kids cassette uiterst gevoelig (die kan je 6 dagen voor nod doen).
    En volgens mij doet iedereen een cb digital op nod, gewoon om het woordje zwanger te zien, ik ook. :p Die kun je trouwens ook al vrij snel doen.

10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Laat je even weten wat er uit je test kwam?! ;)

11. Eldo

Eldo Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen streep te bekennen helaas. Had het ook niet direct verwacht. Het is nu even afwachten wanneer ik ongi wordt. De eerste dag ongi is dat ook de 1e dag van de cyclus? Ben er nog niet helemaal in thuis :)
    Zit er aan te denken om met ovulatietesten te beginnen, om zo meer inzicht in mijn cyclus te krijgen. Hebben jullie daar goede ervaring mee?

12. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    1e dag ongi is idd eerste cyclusdag. Zoals het nu lijkt gaan wij er vanaf volgende maand voor en ik wil liever eerst nog geen ovutesten gebruiken, maar ik ben dan ook al een jaar van de pil af en heb een regelmatige cyclus en weet al hoe mijn cyclus in elkaar zit. Tenminste dat denk ik hahahaha

Deel Deze Pagina