hallo meiden! ik zou graag willen weten hoe lang het heeft geduurt dat je weer vruchtbaar was na de prikpil...? Ik heb namelijk 3 prikken gehad.. de laaste was januari 2007.. dus was in april pil vrij zeg maar want hij werkt 3 maanden! helaas nog steeds niet zwanger! ze zeggen dat het namelijk erg lang kan duren voordat je weer vruchtbaar bent! .. best wel frustrerend!....elke keer denk je dat het raak is...tenminste dat hoop je! ....maar helaas nog steeds niet! wie o wie kan me helpen? liefs nikky
bij mijn vriendin heeft het anderhalf jaar geduurd voordat ze ongesteld werd maar dat is bij iedereen verschillend.
ken een vrouwtje die heeft het ook gehad en haar gyn heeft gezegt de prikpil is het ergste voor een vrouwen lichaam en duurt ander half jaar de uitwerking.
hey bedankt voor de snelle reactie's!super! patricia27, ik ik ben wel al ongesteld hoor!denk dat ik 5 weken dat ik gestopt was ongi werd!dus gelukkig heb ik dat dan wel Imfao, Zoo das niet zo leuk om te horen! maar heeft het dan ook mee te maken hoe lang je het heb gebruikt? ik hoor namelijk veel verschillende dingen de ene is zo weer vruchtbaar en de ander kan het idd erg lang duren! liefs nikky
ik heb een half jaar de prikpil gehad en ik werd er erg depressief van en ben toen overgestapt op een lichtere pil... ook daar bleef ik depri bij.. toen het allerlichtste pilletje wat er bestond genomen.... toen ik daarmee stopte was ik binnen 29 dagen weer ongi.. dus valt mee
hallo dagmar, ik ben ook weer ongesteld!als weer 6 maanden denk ik als het niet meer is! De prikpil is gewoon waardeloos! liefs nikky
pfff ja dat weet ik niet hoor.. zie t resultaat.. ik wacht.. maar ja nog maar een half jaar en dat schijnt normaal te zijn.. ff w8u nog...
kheb ff wat gegoogled.. en hier wat cijvertjes: Zwangerschap De kans om zwanger te worden is tijdens gebruik van de prikpil erg klein, net zo klein als tijdens gebruik van de gewone pil (kleiner dan 1%). Na het stoppen van de prikpil duurt het gemiddeld 5-7 maanden voor de menstruatie weer terugkeert en je dus weer vruchtbaar bent. Na gebruik van de gewone pil duurt het gemiddeld 3-5 maanden voor je weer normaal vruchtbaar bent. Bij de prikpil moet je niet vergeten dat na de laatste injectie de werkzame stof eerst nog drie maanden je lichaam is. Na de laatste injectie zal het dus 8-10 maanden gemiddeld duren voor je weer normaal vruchtbaar bent
hey dagmar, Bedankt!super! dat is nu ongeveer! ben nu natuurlijk 8 maanden verder! wat wel een voordeel is dat ik vrij snel weer ongi werdt! want lees dat dat lang weg kan blijven! thanxx liefs nikky
Imfao, Zoo das niet zo leuk om te horen! maar heeft het dan ook mee te maken hoe lang je het heb gebruikt? ik hoor namelijk veel verschillende dingen de ene is zo weer vruchtbaar en de ander kan het idd erg lang duren! liefs nikky[/quote] ik weet wel dat die vriendin van mij toen 1 keer de prikpil op heeft gehaalt en daarna nooit meer aan 1 pil is geweest want daarna wou ze zwanger worden, maar is op dit moment 2 en half jaar bezig waardoor ze het verhaal heeft uitgelecht aan haar dokter en die zei gewoon inderdaad de prikpil is het ergste voor een vrouwen lichaam als je zwanger wilt worden want het uitwerken duurt anderhalf jaar,dus telt ze dat eraf dan is ze net een jaar bezig.
Imfao, Oke, nou dan mag ik ook nog wel even wachten zeg! maar op internet staat ongeveer 10 maanden! beetje verwarrend vind je ook niet? ik denk dat ik de dokter gewoon vanmiddag even bel...kijken wat hij zegt! Bedankt voor je reactie! liefs nikky
Hi meiden! Ik ben van mn 15e tm mn 23e aan de prikpil geweest, en ben in die jaren ook niet ongesteld geweest! Nadat wij hadden besloten om voor een kindje te gaan, zei mn HA dat we daar 1,5 jaar voor uit moesten trekken! Zoals je aan mn onderschrift ziet, heb ik in juni 06 mn laatste prik gehad en in april 07 was ik weer voor het eerst ongesteld en daarna redelijk regelmatig! Ik ovuleer ook gewoon netjes, dat weet ik door de ovu-testen Maar nog steeds ben ik niet zwanger en begin toch een beetje ongeduldig te worden na 9 mnd... Maar ik hou wel in mn achterhoofd dat het over het algemeen wel 18 mnd duurt voordat je weer vruchtbaar bent (gelezen op internet). Prikpil is inderdaad troep, mijn ha zei dat wanneer ik ooit weer aan de anticonceptie ga, het in ieder geval geen prikpil meer mag zijn! Ik heb aanleg voor trombose, dus de gewone pil mag ik niet, maar gelukkig zijn er tegenwoordig genoeg andere alternatieven! Ik heb samen met mn vriend besloten dat wanneer ik in maart 2008 nog niet zwanger ben, om een bezoekje te brengen aan de HA. We geven mn lichaam nog even de tijd! Liefs Malina
hey malina, bedankt voor je reactie! ik ben nu 8 maanden bezig...en ja ik wordt ook al een beetje ongeduldig...zie ook iedereen zwanger zijn en overal zie ik baby's....pfff en 4 maanden geleden heeft me vriendin abortus gedaan...dan denk ik oooo meid...waarom nou jij wel en ik niet zwanger!zei wilde het nog niet en ja ik wil al een tijd een kindje! moeilijk is dat! maar goed moet gewoon ff wachten en wachten en nog eens wachten....puffff......zoo zat! liefs nikky
Hallo, Ik heb denk ik twee a drie jaar de prikpil gebruikt. Vorig jaar april heb ik de laatst prik gehad. Augustus dit jaar werd ik voor het eerst weer ongesteld en moet zeggen tot nu toe (zit nu in cyclus 4) redelijk regelmatig. Maar helaas nog niet zwanger maar ja ik zit pas in de 4de ronde zelf ga ik er vanuit dat ik misschien eind volgend jaar zwanger zou kunnen zijn. Piglet
hey piglet, ja idd je moet gewoon positief blijven! en ik moet gewoon denken het komt wanneer het mag komen toch? mar dat is opzich wel makkelijker gezegt dan gedaan haha... probeer het uit me hoofd te zetten..! bedankt voor je reactie! en succes met zwanger worden!liefs nikky