Hoi allemaal, Ik ben een beetje in de war. Mijn tempratuur is op 12 dpo 0.2 graden gezakt dus ik dacht m'n menstratie komt eraan want hij zakt altijd rond 12/13 dpo. Maar vanmorgen is ie dus weer 0.2 graden gestegen. Kan het een innestelings dip zijn of verbeeld ik dit allemaal na 1 jaar proberen??
Ik zie dat je temperatuur van gister een open bolletje is. Heb je op een andere tijd getemperatuurd? Want dat kan het verschil verklaren. Een innestelingsdip kun je pas achter vaststellen. En dan nog niet met zekerheid. Ik ga wel duimen dat je over een paar dagen een positieve test hebt!
Heb je trouwens ovulatietesten gebruikt? En zo ja wanneer waren die positief? Je eisprong zou namelijk ook zo maar 2 dgn later kunnen zijn en dat de eerste stijging op CD20 van je LH-piek is geweest. Dan ben je vandaag pas 10DPO en dan zou het helemaal niet zon late innesteling zijn .
Bedankt voor je reactie . Tempertuur van gisteren heb ik 2 keer gemeten 1 keer om half 7 normaal om 7 uur en de 2de keer om 8.20 dit na weer even geslapen te hebben. Was allebei de zelfde temperatuur. Heb deze keer geen ovulatietesten gebruikt. Vind het niet zo fijn omdat je ze zo moeilijk kan aflezen. Heb deze maand ook mijn slijm (noem het maar zo ) bijgehouden maar moet daar nog even in oefenen in de verschillende soorten. Ff gaf ook eerst mijn eisprong aan op cd 20 maar heeft hem verder terug gezet. Ik wacht af..
Ja ik denk echt dat je zomaar pas 10DPO zou kunnen zijn. Misschien wil @RoGiJuLi ook wel even meekijken. Zij is veel beter in het interpreteren van kaartjes
Heb nu de temperatuur van dag 19 eruit gehaald. En nu zegt ie dat m'n ovulatie op dag 21. En dan is het inderdaad nog vroeg om te testen
Dag 21 eisprong. Ben je zaterdag later dan normaal gaan slapen?? En vannacht... heb je wel dezelfde aantal slaapuren gehad als normaal??
Bedankt voor je reactie Zaterdag ben ik wel iets later gaan slapen. Is het niet zo dat je minimaal 5 uur moet hebben geslapen? Want vanacht ging ik half 3 slapen en heb het rond half 8 gemeten. Half uur later dan normaal.
Ja minimaal 5 uur... maar je moet er wel voor zorgen dat je elke avond het gelijk aantal uren slaapt. Dus of elke avond 5 uur slaapt of 7 uur etc etc. Kijk .. stel jij gaat normaal op 23 uur naar bed en je tempt om 7 uur. Dan is dat na een slaap van 8 uur. Als je dan ineens om 1.00 uur naar bed gaat dn om 7 uur tempt, heb je maar 6 uur slaap gehad. Dat is dus 2 uur minder dan normaal en daar kan je temp door gaan afwijken. Ook de temp van 1 januari is dus niet betrouwbaar. Als je normaal dus 8 uur slaap hebt.. en je gaat een keer later naar bed (later dan een uur dan normaal), zou je dus je wekker moeten zetten op het tijdstip wat dezelfde uren slaap maakt als normaal. In mijn voorbeeld hierboven zou je dan bij 1.00 naar bed om 9.00 moeten gaan tempen ipv om 7 uur. Het tijdstip van meten in Fertility friend zet je dan wel op je normale temptijd ivm het creeeren van open bolletjes door het latere tempen
Ik snap het. ik wist niet dat het uitmaakte hoeveel je slaapt. 7 uur of 8 uur. Dank je wel ik ga hier opletten. Haal die van gisteren er ook uit dan. Vannacht weer netjes 7.5 uur geslapen (normaal) en de temperatuur was 36.89 wel iets gezakt en sinds gisteren pijnlijke borsten. Dit heb ik normaal vanaf mijn eisprong.. Die cyclus is maar een ingewikkeld ding