Hormoon waardes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jackieliv, 30 aug 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik vroeg mij af of er iemand is die verstand heeft van hormoon waardes. Vervroegde overgang zit in de familie. In 2022 bevallen van een sterrenkindje bij 24w. Daarna spontaan zwanger geworden, in feb 2023. Gezonde dochter gekregen. Nu begint de angst om niet meer zwanger te kunnen worden weer op te spelen. We willen nog een kindje maar niet perse nu al, alleen voel ik nu een FOMO gevoel. Ik zit te denken om een afspraak te maken bij de huisarts om het te bespreken. Deze uitslagen zijn van januari 2023. Is er iemand die er verstand van heeft? Heb er verder niks mee gedaan ivm de zwangerschap die zich ineens aandiende!

Bijgevoegde bestanden:

2. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Oja er is geprikt op cyclus dag 4!

3. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.340
    1.822
    113
    Vrouw
    Je amh waarde is aan de lage kant, normaal voor een 40 plusser, maar op zich zegt dat niet zoveel. Je fsh is nog oké dus duurt nog wel jaar of 5-10 tot je echt in de menopauze zit (nu wel de perimenopauze waarschijnlijk maar die duurt dus zo'n 10jr). Ik had deze waardes op mijn 39e en nog paar x heel vlot zwanger mee geraakt (wel miskramen maar lag bij ons waarschijnlijk aan de mannelijke factor) en 2e kind gekregen. Van velen gehoord met lage waardes.
    Ik zou niet nog 3 jaar wachten maar jaar maakt niet uit (mits je -ruim- onder de 40 bent, want daarboven telt elk jaar heel zwaar)

4. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je antwoord! Ik word in oktober 33. En deze uitslagen zijn dus wel van 1,5 jaar geleden. Onze dochter is nu 10 maanden dus ik denk nog heel even 6 maandjes wachten. Gelukkig heb ik zelf nog nooit een miskraam gehad, dus ik geloof dat de eicellen die ik heb wel sterk zijn

vlinderCN vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina