17 november gestopt met de pil en zou als ik van een 28 dagen cyclus uitga vandaag of morgen de eisprong hebben. Nu heb ik vandaag wel last van witte afscheiding.. Echt gewoon af en toe het idee dat ik urine verlies, blegh. Nu heb ik wel eens vaker witte afscheiding dus kan niet echt plaatsen of dit met een eventuele eisprong te maken kan hebben. Ik heb vrijdagavond en zaterdag overdag wel erg last gehad van mijn buik. Iets wat ik normaal niet zo snel heb.. Lastig te plaatsen dus allemaal. Maargoed, wat ik me dus afvraag is er een verband met witte afscheiding en de eisprong? wij blijven in ieder geval lekker klussen om de dag. Alvast bedankt en allemaal een fijne avond! Liefs
Meestal heb ik rond mijn eisprong geen witte afscheiding, maar doorzichtige slijm waar je draden mee kan trekken, net zoals eiwit.. Beetje vies haha, maar zo weet ik dat ik mijn eisprong kan verwachten. Na mijn eisprong is het slijm ook weg.
Haha ja lekker praatje altijd hè.. Ja lees dus dat het echt bij iedereen verschillend is.. Zo vervelend.. Ben benieuwd wanneer ik draden mag gaan trekken Dank je wel voor je reactie!
Ja haha leuke bezigheid! Het zal per vrouw wel verschillen, maar het is wel een teken dat je in je vruchtbare periode zit. Veel succes verder
Ik heb geen dradig slijm gehad, dit is voor iedereen verschillend. Wel helder slijm inderdaad net alsof je in je broek plast. Dit slijm is ook "vriendelijk" voor sperma net zoals het "dradige" slijm.