late innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eefje30, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben overtijd er is vorige week bloed getrokken en dat was negatief en er is ook in het bloed nagekeken of ik een eisprong gehad heb (in de maand mei lutenyl moeten nemen om eisprong op te wekken)deze maand was te zien dat ik zelf een eisprong heb gehad maar nu nog altijd geen regels te zien mijn laatste regels waren op 30 mei zou het kunnen dat ik een late eisprong en een late innesteling heb gehad vandaag negatieve thuistest gehad is er iemand dat ook laat positief teste mijn cyclus is ongeveer 38 dagen

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Met een cyclus van 38 dagen ben je nu dus 8 dagen overtijd. Dat kan idd door een late innesteling komen, dat je nog negatief test.
    Ik heb zelf bij de zwangerschap van Thirza mijn ei absoluut zeker getempt en pas 33 dagen later de eerste, heel lichte, positieve test gehad, (19 dagen overtijd). Ik kreeg 2 dagen voor nod, op 12 dpo, menstruatiekrampen, (dacht eerst dat ik dus ongesteld ging worden, maar dat gebeurde niet), en dat is achteraf de innesteling geweest bij ons, omdat die weer precies klopte met de zwangerschapstermijn/uitgerekende datum. Wij werden dus bij de eerste termijnecho 2,5 week achteruit gezet, (maar kon niet goed gemeten worden toen, te klein nog), en bij tweede termijnecho werden we op 1,5 later dan cyclusdatum gezet.

In jouw geval zou het ook nog mogelijk zijn dat je ei later is geweest, dus zolang je niet ongesteld wordt, blijft er kans op zwangerschap.
    Innesteling kan iig wel 2 weken in beslag nemen, vertelde onze echoscopist ons, dus je hebt nog even.... ;)

3. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb wel een ovulatietest gedaan en die was op 23 juni knal positief het was wel 1 van het merk kruidvat en heb gelezen dat die soms wel een valse uitslag geven weet het eventjes niet meer wat ik moet denken heb dit nog nooit gehad en vind het dus ook heel raar en heb een afspraak gemaakt bij gyni maar moet nog een maand wachten voor ik kan gaan

4. raspberry

Heb je meerdere ovulatietesten gedaan? Als ie alleen op 23 juni knalde, zou ik daarvan uitgaan en ben je, als je tenminste een gemiddelde luteale fase van 14 dagen hebt, 7 dagen overtijd.

Maar als je een lange innesteling hebt gehad, zou dat mogelijk pas 7 dagen geleden zijn gebeurd, en is het logisch dat je nog negatief test.
    Je bloedtest was vorige week negatief, dus dat pleit wel voor een late innesteling dan. Bloedtest zou een week na innesteling wel positief moeten zijn, dus je zou eens kunnen overleggen of je vandaag of morgen nog eens mag laten bloedprikken....?

Uiteraard KAN het ook zijn dat je jezelf gek loopt te maken en daardoor niet ongesteld wordt. Dat gebeurt ook geregeld.
    Maar de hoop is iig nog niet verloren :)

5. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag 21 (licht getest)
    dag 22 (licht getest)
    dag 23 (duidelijke streep even fel of contolestreep)
    dag 24 (geen streep)

6. raspberry

Dan zou ik toch echt uitgaan van de 23e. Klopt ook netjes met je cyclus van 38 dagen, je zou dan een luteale fase van 13 dagen hebben, wat mooi netjes en gemiddeld is.
    Dan ben je nu dus een week overtijd en bij late innesteling is dat niet vreemd. Ik zou je huisarts of gyn vragen om vandaag of morgen dus nog eens bloed te prikken, want daarmee weet je sneller hoe en wat dan met thuistesten.
    Mocht een bloedtest vandaag of morgen nog steeds negatief zijn, (je HCG-waarde even opvragen!), dan is de kans dat je toch nog zwanger bent, wel heel klein, bij een ei op 23 juni.

7. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    gisteren opnieuw een test gedaan van kruidvat en was heel licht positief en en vanmorgen 1 gedaan van cb digitaal en was ook positief 1-2 weken kwam er op dus het is ook een late innesteling geweest morgen naar de huisdokter om bloed te laten nemen :p

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Wat heerlijk voor je meis!!
    Super gefeliciteerd!! :D

9. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi allemaal,
    Ik denk dat mijn vrag hier tussen past... 4 à 5 juli mijn ei gehad en nu vandaag een drupje roze slijm althans me papiertje had klein beetje roze erop..1x en daarna niet meer.. Zou dit late innesteling kunnen zijn?? Morgen zou me NOD zijn ( als cyclus klopt 1ste maand gestopt met pil) hopelijk kunnen jullie me helpen..

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Kirsten1988: het zou kunnen... maar bij mij is dit altijd de aankondiging van mijn menstruatie.
    Ik hoop voor jou dat dit niet het geval is!

11. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Tja hoop het ook... Vroeger voordat ik pil
    Slikte nooit last van gehad en verder ook niet ongi gevoel wel een ander gevoel in buik maar kan ik niet omschrijven haha

12. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    gisteren bloed laten nemen en de hcg waarde is maar 17

13. raspberry

@eefje: de waarde op zich zegt niet zoveel, het gaat erom of het toe gaat nemen. Aangezien dat bij jou wel gebeurd is de afgelopen week/twee weken, zou ik het nog even aanzien!
    Sommige vrouwen starten heel laag en verdubbelen slechts om de 3 dage, waardoor artsen soms zeggen dat het geen zwangerschap kan zijn.
    Even afwachten, met een paar dagen nog eens testen en als test dan ofwel donkerder is, ofwel de streep sneller tevoorschijn komt, is dat teken dat HCG gestegen is. In dat geval zou ik dat weer even laten checken met bloedprikken....
    Duim voor je!

@kirsten: tja, eerste ronde na pil, het kan.... maar alles wat je voelt kan net zo goed ontpillen zijn, of het op gang komen van je natuurlijke cyclus.
    Afwachten dus! Je zou dan over max 2-3 weken positief moeten testen, als je dan nog niet ongesteld ben geworden....

14. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    @eefje: Gefeliciteerd meid! En idd, wat mijn voorgangster zegt: het gaat erom dat het verdubbeld. De snelheid zegt niet zo heel veel... Zolang het maar stijgt. Succes!!!

15. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen terug afspraak bij huisdokter om bloed te laten nemen en we zullen maar duimen dat het inorde is

16. Sleuteltje

27 jul 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Eefje,

Ik vroeg me af hoe jouw verhaal afgelopen is; bleek je nu uiteindelijk zwanger?

Ik heb namelijk een vergelijkbaar probleem. Normaal is mijn cyclus 30 dagen. Momenteel ben ik 7 dagen overtijd; maandag bloedtest (op 5dagen overtijd) laten doen, maar negatief!
    Volgens de huisarts moet ik nu wachten tot mijn MS erdoor komen, maar ik blijf het raar vinden dat ik nog steeds niet ongesteld ben!
    Ik blijf hopen dus ;)

Ik heb normaal altijd pas op dag 21 mijn eisprong, dus in het verleden altijd een veel te korte innestelingsfase gehad! Ik hoop dus dat maandag mijn innesteling nog niet gebeurd was...
    Deze ronde ben ik niet 100% zeker dat ik op dag 21 mijn ei gehad heb, omdat we geen ovu-testjes gebruikt hebben; we wilden deze keer niet teveel denken aan alles en gewoon 'klussen' wanneer we er zin in hadden! De vorige 6 rondes was het toch altijd heel correct op dag 20 of 21! ;)

Als ik jouw verhaal en andere verhalen op het web lees, lijkt het met toch nog mogelijk dat ik zwanger ben!
    Ik heb nu ook al tien dagen ms-pijn, alsof mijn regels erdoor gaan komen, maar ik word maar niet ongesteld!
    Echt om gek van te worden!

Ik hoop dus dat het bij jou positief uitgedraaid is!

Deel Deze Pagina