Korte cyclus; wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zaterdag, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Ik heb in januari mijn mirena laten verwijderen omdat wij een wens hebben voor een 2e kindje. Voor mn eerste zwangerschap was ik aan de pil en toen ik hiermee stopte, had ik meteen een cyclus van tussen de 28 en 26 dagen en dit is zo gebleven tot ik zwanger werd.
    Aantal maanden na bevalling mirena laten zetten die er nu dus weer uit is.
    Hieronder zie je mijn cyclussen en kun je zien dat ik de laatste 2 cyclussen 19 en 16 dagen had. Ook kon ik geen eisprong vinden dmv ovu testen.
    Kortom, vandaag naar de huisarts geweest, en nu moet ik bloed laten prikken om te kijken of mijn schildklier goed werkt en hoe mijn hormonen in balans zijn. Ik heb toen mijn zoon een half jaar was ook voor mn schildklier laten prikken, en toen was alles in orde.
    Ik maak me wel ongerust, huisarts vond het goed dat ik langs was gekomen, want zij vond het ook niet normaal dat ik na een half jaar nog zo rommel met mijn cyclus terwijl het hiervoor allemaal wel ok was.
    Als mn bloed goed is, gaat hs uitstrijkje doen en inwendig onderzoek.
    Er zit verder geen suikerziekte, vroege overgang oid in de familie.

Lang verhaal, maar is iemand er bekend mee? Een korte cyclus en hoe dat uiteindelijk kwam?

Als er verder niks uit komt, krijg ik waarschijnlijk 10 dagen primolut om cyclus te " resetten"

2. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0

Deel Deze Pagina